Binnenkort trouwes 'Machete' met Danny Trejo van Rodriguez en Tarantino...
Kan niet wachten tot die in de zalen is!!
Kan niet wachten tot die in de zalen is!!
+1Rik wrote:Eer gister naar inception geweest, wat een super vette film! :O
Die wil ik nog wel keer zien!
mooi alleen ik vond hem wel een beetje moeilijk om te volgen!bourzwain wrote:Net V For Vendetta gezien, en what the fuck!!!
Schit-te-rende film! Onmiddellijk gecatapulteerd naar één van mijn alltime favo's, zo goed!
Ik ben echt, ja zo goed als sprakeloos, zit hier nu al ff op men kamer gwn te zitten!
Remember remember!
Dat had ik soms ook even, maar zo tegen het einde werd alles me duidelijk...the sidespinnars wrote:mooi alleen ik vond hem wel een beetje moeilijk om te volgen!bourzwain wrote:Net V For Vendetta gezien, en what the fuck!!!
Schit-te-rende film! Onmiddellijk gecatapulteerd naar één van mijn alltime favo's, zo goed!
Ik ben echt, ja zo goed als sprakeloos, zit hier nu al ff op men kamer gwn te zitten!
Remember remember!
iddbourzwain wrote:Dat had ik soms ook even, maar zo tegen het einde werd alles me duidelijk...the sidespinnars wrote:mooi alleen ik vond hem wel een beetje moeilijk om te volgen!bourzwain wrote:Net V For Vendetta gezien, en what the fuck!!!
Remember remember!
Na de examens sowieso nog een keertje!
Die is vet he! Echt een goeie film, beetje aan wennen aant begin maar zo vet!bourzwain wrote:Net V For Vendetta gezien, en what the fuck!!!
Remember remember!
haha, idd
actie met politiewagen=KING
stefaneke wrote:Net 'Centurion' gezien. Wel leuke film maar toch niet wat ik ervan verwacht had. Had gehoopt dat de film van over de verdwijning van het romeinse negende legion zou gaan maar het gaat meer over een paar soldaten op de vlucht voor wilde picten.
ook es downen danRavenwood wrote:haha ja die is ook vet, echt precies dezelfde elementen als deel 1
deel 1 is wel vetter tho...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
iddProfaNe wrote:lol ga je nou eerst deel 2 kijken en dan 1?