Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
provehito schreef:
Pommer schreef:
Vanmiddag eindelijk V For Vendetta gekeken, fucking baas :worship:

ik vond het jammer dat je zijn echte identiteit nooit te zien krijgt, maar ook begrijpelijk!

Ik vind het een van de beste films; Inception / shutter island zijn ook goede voorbeelden hiervan,

Spoiler: Hugo Weaving ;)

Neehee niet op die manier! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Elysium vond ik maar saai. Te hoge verwachtingen van misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

Gister The Wolverine gekeken. Vet. :worship: Al vind ik altijd dat soort films vet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Gister The Wolverine gekeken. Vet. :worship: Al vind ik altijd dat soort films vet. :P

ik vond er echt geen kut aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 14:58 

Hardtraxx Veteran

Apocalypto gezien. Gave setting, mooie sfeerverhogende muziek en prima actie. Hetgeen waar ik me aan stoorde is het flinterdunne verhaal, daar valt toch veeeeel meer uit te halen. 7/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

Ook Elysium bekeken net, aardige actiefilm. Niet heel bijzonder, wel vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 02:22 

Hardtraxx Veteran

Ook maar Elysium gekeken. Had veel potentie, maar wat een oppervlakkige kutfilm is dit geworden zeg...begon nog aardig, maar de dalende lijn is daarna geen seconde van richting veranderd :/ heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 02:23 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Ook maar Elysium gekeken. Had veel potentie, maar wat een oppervlakkige kutfilm is dit geworden zeg...begon nog aardig, maar de dalende lijn is daarna geen seconde van richting veranderd :/ heel jammer.

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 11:54 

Hardtraxx Elite

Gisteren The Iceman gekeken. Gaat over de beruchte huurmoordenaar Richard Kuklinski. Heerlijke film en goed acteerwerk van Michael Shannon (Boardwalk Empire, Take Shelter, Man of Steel)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 11:57 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Elysium net gekeken. Best een leuke actie film.

Gister gekeken, dit vind ik ook. Misschien wat oppervlakkig, maar prima filmpje voor op een doordeweekse avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 11:58 

Donateur

Gister Riddick gekeken :) , niet de allerbeste film maar voor tijdverdrijf wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:34 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Apocalypto gezien. Gave setting, mooie sfeerverhogende muziek en prima actie. Hetgeen waar ik me aan stoorde is het flinterdunne verhaal, daar valt toch veeeeel meer uit te halen. 7/10.

Ja mee eens, wel interessante film. Eens wat anders. Ben er nog niet helemaal uit waarom dat verhaal zo dun is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:54 

Kraak... Piep...

Gisteravond op RTL nog eens Cloverfield gezien, blijft een vette film. Alleen in de Bios zou je wel misselijk worden van de camera bewegingen en houding.

Vanavond op RTL7 War Of The Worlds kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:46 

Bierkoning

Laatste dagen een aantal filmklassiekers gekeken.

Resevoir Dogs: Vette film, die dialogen van Tarentino zijn altijd bazig. Vond het plot alleen wel wat simpel.

Donnie Darko: Snap niet zo goed waarom iedereen hier zo lyrisch over is, ik hou echt wel van een beetje vage films maar ik vond dit plot wel heel erg vergezocht :P Ik wil op het einde van een film wel kunnen vaststellen wat de boodschap of moraal van het verhaal is, in dit geval kun je alleen maar gissen (bijv dat je niet aan je noodlot hoort te ontkomen). Vind het nog steeds een ruime voldoende waard hoor, daar niet van.

Lock, Stock & Two Smoking Barrels: Geniaal! Guy Ritchie sowieso +1. Heerlijke lompe actie en dialogen.

Full Metal Jacket: Had hem lang geleden al eens gezien en ik wist nog dat ik hem toen erg dik vond. Dat was nu ook het geval, alleen viel me wel op dat er eigenlijk twee totaal losstaande verhalen in zitten. Van het deel dat zich afspeelt in het opleidingskamp komt eigenlijk niks meer terug in het deel dat ze in Vietnam zitten. Alleen dat hij herenigd wordt met z'n oude vriend. Ik had daar graag nog wat meer van terug gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:50 

mooi lijstje idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:47 

Laatst Spirited Away gezien. Waar ik bij Elysium een paar uur van te voren bijna in slaap viel vond ik dit echt een prachtige film :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Laatst Spirited Away gezien. Waar ik bij Elysium een paar uur van te voren bijna in slaap viel vond ik dit echt een prachtige film :P.

Hele mooie film inderdaad. Kan ook Howl's Moving Castle aanraden, ook een Studio Ghibli film. Wel iets ander stijl verhaal maar niet minder mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:14 

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:

Hele mooie film inderdaad. Kan ook Howl's Moving Castle aanraden, ook een Studio Ghibli film. Wel iets ander stijl verhaal maar niet minder mooi

Ik zal eens kijken, ik houd wel van dit soort films. De laaste tijd bijna alleen maar hollywood films gekeken en dan krijg je opeens zo'n film, totaal ander kaliber. Heerlijk is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

Zojuist The Prestige gekeken, erg toffe film! Leuk verhaal met een geinig plot. Zo dadelijk The Lone Ranger kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:49 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Zojuist The Prestige gekeken, erg toffe film! Leuk verhaal met een geinig plot. Zo dadelijk The Lone Ranger kijken :)

The Prestige staat erg hoog op mijn lijstje... Zo FUCKING gruwelijk. Geinig plot vind ik wat random, wat was er geinig aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Geinig is voor hier wellicht niet het juiste woord, is een woord wat ik vaak gebruik onder vrienden als iets fucking gruwelijk is :P . Vond het zo heerlijk om te zien dat je eerst dacht Angier de grote winnaar was, maar dat uiteindelijk Borden wint. Dat het uiteindelijk om een tweeling ging had ik echt niet gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 19:41 

Bierkoning

Dikke spoil Jurrien :P Ik ken hem gelukkig al, geweldige film idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:42 

Hardtraxx Addict

Iemand die weet wanneer 300: Rise Of An Empire uitkomt (Bios)

Wat een beest van een film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 23:31 

Hardtraxxer

zonet gekeken, wat een geweldige film :thumbup:
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic