Die is eeeeeeeeepisch vet.jordifcg wrote:Vorige week Donnie Darko gezien. Wat een ontzettend vage film zeg!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
J
Nieuwe Die Hard net gekeken, brute film met leuke humor ertussen 
Geweldig, één van de beste zo niet de beste film ooit gemaakt.jordifcg wrote:Vorige week Donnie Darko gezien. Wat een ontzettend vage film zeg!
Heb van het weekend Enter The Void gekeken, echt een vage rare film, vond hem wel sterk maar had moeite met het vinden van de clue. Verder nog Detachment en The Prestige gezien. Eerstgenoemde is echt een depressieve film, moest bij die
Spoiler
cakejes scene toch wel even slikken.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Seven Psychopats is vermakelijk! 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 hours ago
Gister The Three Stooges aangezet, ik dacht lekker een film met flauwe slappe humor. Maar dit sloeg werkelijk waar nergens op, na een half uur was mijn hele hersenpan gefrituurd dus toen maar uitgezet
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Hahaha
-
G
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ja deel 1 was super vet, kijk ook uit naar Despicable me 2 
Die nieuwe 'mama' ,geloof ik, lijkt me erg bruut
Ja, misschien donderdag maar avondje bios doen, ben wel benieuwd ernaar.teupie wrote:Die nieuwe 'mama' ,geloof ik, lijkt me erg bruut
Voor vanavond zoek ik ook nog een goeie film om te downloaden, maar ben weer inspiratieloos, t liefst een goeie horror of thriller.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Episch! 'There's a leak in the boat!'KSwoosh wrote:
Net weer A Beautiful Mind gekeken, blijft geweldig
En Jennifer Connely
En Jennifer Connely
The hurt locker is op tv vanavond. 20:30 op rtl 7. Aanradertje 
Zwaar overrated.mrazura wrote:The hurt locker is op tv vanavond. 20:30 op rtl 7. Aanradertje
United - Realmrazura wrote:The hurt locker is op tv vanavond. 20:30 op rtl 7. Aanradertje
Een prima film neergezet met als onderwerp bommen ontmantelen. Mooier dan dit kunnen ze het niet maken?Pommer wrote:Zwaar overrated.mrazura wrote:The hurt locker is op tv vanavond. 20:30 op rtl 7. Aanradertje
130 minuten in spanning wachten tot er iets mis kan gaan. Ik zie nu dat hij ook een oscar heeft, zeker terecht als je het mij vraagt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Daar vond ik hem te minimalistisch voor, dus in dat opzicht wel met Pommer eens. Spannend was het wel ja.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Hans & Gretel is een vette film
Niet speciaal maar wel gewoon genoten. Met Gretel zou ik ook wel eens een huis van snoep bezoeken 
Ik ga hem aanstaande zondag zien, dus ben benieuwdJEFSKIII wrote:Nieuwe Die Hard net gekeken, brute film met leuke humor ertussen
Veel plezier, ik heb de nieuwe Die Hard zelf ook al gezien is idd goede film met goede humor. Helaas is het een beetje onrealistisch marja.flevoboys wrote:Ik ga hem aanstaande zondag zien, dus ben benieuwdJEFSKIII wrote:Nieuwe Die Hard net gekeken, brute film met leuke humor ertussen.
Gister naar Mama geweest. Een aparte film, wel typisch een del torro film. Komt ook wel wat drama bij kijken maar is niet storend. Al met al niet geweldig maar wel leuk om te kijken in de bios mits er geen gaar volk bij zit die telkens als ze schrikken beginnen te lachen, vind ik altijd zo'n sfeer killer.