Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 02:27 

Kraak... Piep...

KSwoosh schreef:
Gister John Carter gekeken, erg leuke film, vooral dat einde is echt geniaal _O_

Serieus?
Ik vond dat een van de meest slechte films die ik ooit heb gezien.

- De film gaat van de hak op de tak
- Het montagewerk is voor disney standaard echt slecht
- Het verhaal slaat nergens op en heeft ongeveer 100 plotwendingen die allemaal nergens op uitkomen en verworpen worden.
- Acteren slaat nergens op
- Aan het einde van de film zitten overal plotgaten
- Clichés overal

Deze hele film moet het hebben van zn CGI en Special Effects. En volgensmij is die film ook zo gemaakt, alleen aandacht voor special effects. En zelfs sommige special effects waren een beetje afgezaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 03:56 

Hardtraxx Veteran

Eensch met D...

Verhaal vond ik enorm slap en het eerste uur gebeurde er geen drol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 09:23 

D-Nemacyst schreef:
KSwoosh schreef:
Gister John Carter gekeken, erg leuke film, vooral dat einde is echt geniaal _O_

Serieus?
Ik vond dat een van de meest slechte films die ik ooit heb gezien.

- De film gaat van de hak op de tak
- Het montagewerk is voor disney standaard echt slecht
- Het verhaal slaat nergens op en heeft ongeveer 100 plotwendingen die allemaal nergens op uitkomen en verworpen worden.
- Acteren slaat nergens op
- Aan het einde van de film zitten overal plotgaten
- Clichés overal

Deze hele film moet het hebben van zn CGI en Special Effects. En volgensmij is die film ook zo gemaakt, alleen aandacht voor special effects. En zelfs sommige special effects waren een beetje afgezaagd.

Het verhaal is idd niet heel goed, maar ik vond em wel leuk om naar te kijken :P
acteren is idd ook niet het beste ever, maar het is wat je zegt, de CGI maakt een hoop goed xd
en het einde vind ik gewoon mega baas, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:19 

Kraak... Piep...

Klopt, de CGI was heel vet maar sinds ik een opleiding met film doe kijk ik niet meer naar de special effects alleen en ga ik me ook irriteren aan slecht acteerwerk en een slecht script bijvoorbeeld. Enige wat ik niet vet vond aan de CGI waren die lazers :P waren een beetje te nep.

Maarja Disney studio´s maakt altijd wel goede CGI als je naar hun resumé van films kijkt.
Bijvoorbeeld Pirates Of The Carribean
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

gister dark shadows gekeken....films met Depp altijd + veeel :D

vanaaf denk ik nitro circus the movie kijke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

je kan hier trouwens heel nitro circus the movie kijke:

Mod edit:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 22:04 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

Als iemand een lekkere disturbing film wil zien die de hele 'american dream family' onderuit haalt, moet je Killer Joe zien!

Wat een tering vette film is dat! Matthew McConaughey is echt baas in deze film.

Na deze film ga je echt heel anders over een kippenpootje denken :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

nitro circus the movie is wel vet!

tis eigenlijk meer een documentaire.

en t laat toch ook wel zien dat hoe veilig je ook iets voorbereid je alsnog zwaar naar de klote kan gaan door die stunts

k dacht namelijk voor deze film dat een rolkooi in je auto altijd wel heel zou blijven....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:48 

Hardtraxx Addict

straks naar skyfall. ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:59 

zojuist Intouchable gekeken, echt een hele mooie film!
ik had in eerste instantie zoiets van, nee die ga ik niet kijken, lijkt me echt heel saai en blergh.
maar ik ben echt blij dat ik em gekeken heb, erg mooie film, en ook nog grappig!
en geen dode momenten in de film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:37 

Hardtraxx Elite

Is dat de officieele film van Nitro Cirucs.. Hoe kan het dat dat zo in z'n geheel op youtube komt.. Goeie zaak verder daar niet van, van de week maar eens kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:38 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
je kan hier trouwens heel nitro circus the movie kijke:

Mod edit:

Thanks echt vet, scary en intressant om te zien, ik heb echt veel respect voor die gozer in die rolstoel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Ook naar Skyfall geweest. Prima filmpje en een leuke rol van de schurk. :D

Haha die schurk is geniaal, vooral in het begin. Auwtsj :P . Het Britse accent en droge opmerkingen van James Bond zijn ook geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 01:44 

Kraak... Piep...

Gister (voor school weliswaar) Open Season en Over The Hedge.
Beiden heel vermakelijk, Over The Hedge door Steve Carell (Eenkhoorn)
En Open Season door de Eekhoorns (Bill Connolly) en Konijnen, heb dubbel gelegen om dat accent van die Eekhoorns (OI!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 02:27 

Donateur

KSwoosh schreef:

Absoluut 1 van de betere films die dit jaar zijn verschenen :)
Het einde was best mooi, in ieder geval moeite om het droog te houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 09:42 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:25 

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:

Idd, echt een heel mooi einde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:29 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Klopt, de CGI was heel vet maar sinds ik een opleiding met film doe kijk ik niet meer naar de special effects alleen en ga ik me ook irriteren aan slecht acteerwerk en een slecht script bijvoorbeeld. Enige wat ik niet vet vond aan de CGI waren die lazers :P waren een beetje te nep.

Maarja Disney studio´s maakt altijd wel goede CGI als je naar hun resumé van films kijkt.
Bijvoorbeeld Pirates Of The Carribean

Daarvoor niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:34 

Kraak... Piep...

Nee toen lette ik er niet echt op. Ik denk daarvoor als ik die film had gezien had ik hetzelfde als kasper gezegd.

Maar ik kon wel een saai of slecht verhaal herkennen, daar niet van. Maar als je er een ton goeie CGI overheen gooide lette ik niet meer op het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:54 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Nee toen lette ik er niet echt op. Ik denk daarvoor als ik die film had gezien had ik hetzelfde als kasper gezegd.

Maar ik kon wel een saai of slecht verhaal herkennen, daar niet van. Maar als je er een ton goeie CGI overheen gooide lette ik niet meer op het verhaal.

Maar hoe heeft je opleiding bij gedragen aan het beoordelen van acteerwerk? Voorheen had je toch wel in de gaten of iets je raakte of niet, of dat je iets als geloofwaardig beoordeelde? Ik begrijp wel dat je vanuit een opleiding kritischer kijkt naar in jouw geval een film, maar als je voorheen helemaal geen oog had voor acteerwerk, dan lijkt het erop alsof die opleiding nu jouw criteria van goed acteren heeft bepaald. Dus echt begrijpen doe ik dat niet :P Voorheen was het toch prima dan, voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:01 

Kraak... Piep...

Tuurlijk herkende ik wel films met slecht acteerwerk. e.d.
Maar ik doel meer op het feit dat ik me er niet aan stoorde of er op ging letten als er bijvoorbeeld een hele goede CGI in zit. Dan let ik daar meer op en vergeet ik het slechte acteerwerk.

En ja door mijn opleiding ben ik wel kritischer gaan kijken naar films. Ook omdat ik zelf, voor filmpjes en trailers weliswaar, zelf ook heb een casting heb moeten organiseren, moet monteren, fx erin doen, geluid e.d, en alle technische snuifjes (ha!).

Dus nogmaals als ik de film voor mijn opleiding had gekeken had ik het waarschijnlijk een betere film gevonden omdat ik alleen op de CGI lette, misschien dat als ik hem 2x keek het me dan pas opviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:03 

Act of Valor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:17 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Act of Valor :worship:

propaganda amerika, weinig goed acteerwerk, cliches zijn niet vermeden. leuk verhaal maar er zijn zo veel betere films :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

Vond hem ook niet veel soeps nee.
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic