ik ben laatst naar shrek 3d geweest

predators inception en Sorcerer's Apprentice lijken me wel lijp
of als die Yusuf ineens begint te schreeuwen, kreeg toen spontaan kippevel hahaKSwoosh wrote:gister Unthinkable gekeken, best leuke film, niet heel erg geweldig though...
zitten wel egt hele vette vocals in die film, zoals deze:
heb em even uit de film geript voor de liefhebbers, hij komt in de film na ongeveer 1 uur en 11 minuten.
http://www.speedyshare.com/files/235431 ... ckDown.wav
Now sit the fuck down, and start telling us what you know!
klopt, over dat hij alles bewust zo gekozen heeft, dat is idd een erg vet momentRavenwood wrote:of als die Yusuf ineens begint te schreeuwen, kreeg toen spontaan kippevel haha
de originele, hoe is alternatieve dan?Ravenwood wrote:had je wel het alternatieve eind gezien?
of de orginele: dat die vrouw samen met die 2 kinderen naar buiten loopt. EINDE?
Zij loopt het gebouw uit met die kinderen, dan zie je een bombsquad een atoombom onschadelijk maken, en dan denken ze dat ze gered zijn. Maar daarna zie je nog een andere bom in een zijkamertje, met nog een paar seconden op de klok. eindeKSwoosh wrote:de originele, hoe is alternatieve dan?Ravenwood wrote:had je wel het alternatieve eind gezien?
of de orginele: dat die vrouw samen met die 2 kinderen naar buiten loopt. EINDE?
oh...Ravenwood wrote:Zij loopt het gebouw uit met die kinderen, dan zie je een bombsquad een atoombom onschadelijk maken, en dan denken ze dat ze gered zijn. Maar daarna zie je nog een andere bom in een zijkamertje, met nog een paar seconden op de klok. eindeKSwoosh wrote:de originele, hoe is alternatieve dan?Ravenwood wrote:had je wel het alternatieve eind gezien?
en vet, met die vocalen.
kun je mooi een track mee maken die Face to Face heet ofzo
Waar gaat het precies over dan ?Almighty wrote:Heb ik al paar keer gezien, is wel een leuke film
American PieSpanjer wrote:Ik zoek een goede romantische film? Iemand weet nog goede?
Andere toevallig? Ik ga eigenlijk 't liefste naar de bioscoop.Almighty wrote:American PieSpanjer wrote:Ik zoek een goede romantische film? Iemand weet nog goede?
Neu,
vriendin had laatst Dear John gekeken, die was wel romantisch ofzo
Nee ik ga met m'n moeder kijkenAlmighty wrote:Heb je een Date ofzo?
ChocolatSpanjer wrote:Ik zoek een goede romantische film? Iemand weet nog goede?(Voor een 14 en 16-jarige)