Ik ga zo Next kijken, met Nicolas Cage..
heb hem ooit eerder gezien, zit aardig verhaal in
heb hem ooit eerder gezien, zit aardig verhaal in
Ja hè, alleen die muziek al
x2!XtD wrote:Ja hè, alleen die muziek al![]()
Heb die trailer nou al 10x gezien in de bios denk, krijg elke keer kippenvelKan echt niet wachten!
Oh wat heb ik hier zin in. James Bond gaat nooit vervelen.twilightforce wrote:View on YouTube
Jammer dat er gelijk een gametrailer achter moet komen, maar het zet er vet uit
Nope, ook niet van plan eigenlijk! Zonde van je geld johelroyce wrote:Iemand hier al naar The Dictator geweest?
Lijkt me echt briljantSolis wrote:Nope, ook niet van plan eigenlijk! Zonde van je geld johelroyce wrote:Iemand hier al naar The Dictator geweest?
Crowe speelt echt meesterlijk in die film _O_Pommer wrote:Van de week 3:10 To Yuma gekeken en vanavond Perfect Stranger, beide erg goed. Vooral het plot van Perfect Stranger vond ik wel vet, al had ik al wel een beetje zo'n vermoeden dat die Hill er niks mee te maken had. 3:10 To Yuma vond ik eigenlijk de hele film door erg leuk maar het einde was me iets te cliché, dat Crowe opeens helemaal 'bekeerd' wasHad het denk ik ook leuker gevonden als de rollen van Crowe & Bale om waren gedraaid.
Dat wel, maar ik vind Bale meer een bad guy en Crowe een good guyXtD wrote:Crowe speelt echt meesterlijk in die film _O_Pommer wrote:Van de week 3:10 To Yuma gekeken en vanavond Perfect Stranger, beide erg goed. Vooral het plot van Perfect Stranger vond ik wel vet, al had ik al wel een beetje zo'n vermoeden dat die Hill er niks mee te maken had. 3:10 To Yuma vond ik eigenlijk de hele film door erg leuk maar het einde was me iets te cliché, dat Crowe opeens helemaal 'bekeerd' wasHad het denk ik ook leuker gevonden als de rollen van Crowe & Bale om waren gedraaid.
Geweldige film, gister gezien. Gewoon humor zoals in Borat. Duurt 84 minuten dacht ik. Gewoon een vermakelijke filmProject 141 wrote:Groep vrienden van me, ik kon zelf niet mee. Zij vonden hem erg leuk in ieder geval. Heb wat negatieve recensies over gelezen maar ik vind recensies bij dit soort comedy toch nooit betrouwbaar, ligt veel te veel aan de persoon die de recensie maakt.elroyce wrote:Iemand hier al naar The Dictator geweest?
Cohen is in Borat veel sterker. Vond de boel maar geforceerd en het geheel te voorspelbaar in the Dictator (zelfs voor een komedie), moest vaak m'n best doen om zelfs maar een glimlach op m'n gezicht te krijgen.G1LL wrote:Geweldige film, gister gezien. Gewoon humor zoals in Borat. Duurt 84 minuten dacht ik. Gewoon een vermakelijke filmProject 141 wrote:Groep vrienden van me, ik kon zelf niet mee. Zij vonden hem erg leuk in ieder geval. Heb wat negatieve recensies over gelezen maar ik vind recensies bij dit soort comedy toch nooit betrouwbaar, ligt veel te veel aan de persoon die de recensie maakt.elroyce wrote:Iemand hier al naar The Dictator geweest?
nog meer reden om te meeten op intents, hahahahaProject 141 wrote:Ik woon in woenselKSwoosh wrote:New Kids Nitro gekeken op me dakterras in et zonnetje, wat een helden filmschitterend
vooral die WOENSEL REPRESENT momentjes
Inderdaad, 3e keer dat ik hem zag, blijft geweldigPommer wrote:The Dark Knight gekeken net, wat een geweldige film. Heath Ledger
Woensel West? Kees kk Kachel is je buurman zeker en aan de andere kant KempiKSwoosh wrote:nog meer reden om te meeten op intents, hahahahaProject 141 wrote:Ik woon in woenselKSwoosh wrote:New Kids Nitro gekeken op me dakterras in et zonnetje, wat een helden filmschitterend
vooral die WOENSEL REPRESENT momentjes