C
Ik ga zo Next kijken, met Nicolas Cage..

heb hem ooit eerder gezien, zit aardig verhaal in
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
View on YouTube

Een van de vetste trailers die ik ooit heb gezien :oh:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Solis wrote:View on YouTube

Ja hè, alleen die muziek al :worship:

Heb die trailer nou al 10x gezien in de bios denk, krijg elke keer kippenvel :P Kan echt niet wachten!
Hardtraxx Elite
XtD wrote:
Solis wrote:View on YouTube

Ja hè, alleen die muziek al :worship:

Heb die trailer nou al 10x gezien in de bios denk, krijg elke keer kippenvel :P Kan echt niet wachten!
x2!
Moet wel eerlijk toegeven dat de trailer thuis toch minder goed overkomt dan in de bioscoop.
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
View on YouTube
Jammer dat er gelijk een gametrailer achter moet komen, maar het zet er vet uit :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
James Bond, altijd prima.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
twilightforce wrote:View on YouTube
Jammer dat er gelijk een gametrailer achter moet komen, maar het zet er vet uit :D
Oh wat heb ik hier zin in. James Bond gaat nooit vervelen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Van de week 3:10 To Yuma gekeken en vanavond Perfect Stranger, beide erg goed. Vooral het plot van Perfect Stranger vond ik wel vet, al had ik al wel een beetje zo'n vermoeden dat die Hill er niks mee te maken had. 3:10 To Yuma vond ik eigenlijk de hele film door erg leuk maar het einde was me iets te cliché, dat Crowe opeens helemaal 'bekeerd' was :P Had het denk ik ook leuker gevonden als de rollen van Crowe & Bale om waren gedraaid.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Iemand hier al naar The Dictator geweest?
Hardtraxx Elite
elroyce wrote:Iemand hier al naar The Dictator geweest?
Nope, ook niet van plan eigenlijk! Zonde van je geld joh :innocent:
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Solis wrote:
Nope, ook niet van plan eigenlijk! Zonde van je geld joh :innocent:
Lijkt me echt briljant :P
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Pommer wrote:Van de week 3:10 To Yuma gekeken en vanavond Perfect Stranger, beide erg goed. Vooral het plot van Perfect Stranger vond ik wel vet, al had ik al wel een beetje zo'n vermoeden dat die Hill er niks mee te maken had. 3:10 To Yuma vond ik eigenlijk de hele film door erg leuk maar het einde was me iets te cliché, dat Crowe opeens helemaal 'bekeerd' was :P Had het denk ik ook leuker gevonden als de rollen van Crowe & Bale om waren gedraaid.
Crowe speelt echt meesterlijk in die film _O_

Safe gekeken vanavond, vermakelijk filmpje :)
Bierkoning
last seen 20 days ago
XtD wrote:
Pommer wrote:Van de week 3:10 To Yuma gekeken en vanavond Perfect Stranger, beide erg goed. Vooral het plot van Perfect Stranger vond ik wel vet, al had ik al wel een beetje zo'n vermoeden dat die Hill er niks mee te maken had. 3:10 To Yuma vond ik eigenlijk de hele film door erg leuk maar het einde was me iets te cliché, dat Crowe opeens helemaal 'bekeerd' was :P Had het denk ik ook leuker gevonden als de rollen van Crowe & Bale om waren gedraaid.
Crowe speelt echt meesterlijk in die film _O_
Dat wel, maar ik vind Bale meer een bad guy en Crowe een good guy :P
A
21Jump Street gekeken... Echt geweldig :woot: :worship:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Net Bad Teacher and Surrogates gekeken.

Bad Teacher gewoon een leuke komedie voor tussendoor.

Surrogates is toch wel een hele vette film. Dat er nog geen vocals uit die film in een track zijn gebruikt.. (Zover ik weet.)

"Look at yourselves. Unplug from your chairs, get up and look in the mirror. What you see is how God made you. We're not meant to experience the world through a machine."

Iemand die deze film heeft gezien en nog aanraders heeft op het gebied van dit soort films? :)
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Safe.House.1080p.BluRay.X264-BLOW :drool:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Project 141 wrote:
Groep vrienden van me, ik kon zelf niet mee. Zij vonden hem erg leuk in ieder geval. Heb wat negatieve recensies over gelezen maar ik vind recensies bij dit soort comedy toch nooit betrouwbaar, ligt veel te veel aan de persoon die de recensie maakt.
Geweldige film, gister gezien. Gewoon humor zoals in Borat. Duurt 84 minuten dacht ik. Gewoon een vermakelijke film :)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De opgeknapte versies van star wars weer eens allemaal gezien :loving:
G
New Kids Nitro gekeken op me dakterras in et zonnetje, wat een helden film xd schitterend xd
vooral die WOENSEL REPRESENT momentjes :lol:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
G1LL wrote:
Project 141 wrote:
Groep vrienden van me, ik kon zelf niet mee. Zij vonden hem erg leuk in ieder geval. Heb wat negatieve recensies over gelezen maar ik vind recensies bij dit soort comedy toch nooit betrouwbaar, ligt veel te veel aan de persoon die de recensie maakt.
Geweldige film, gister gezien. Gewoon humor zoals in Borat. Duurt 84 minuten dacht ik. Gewoon een vermakelijke film :)
Cohen is in Borat veel sterker. Vond de boel maar geforceerd en het geheel te voorspelbaar in the Dictator (zelfs voor een komedie), moest vaak m'n best doen om zelfs maar een glimlach op m'n gezicht te krijgen.
Bierkoning
last seen 20 days ago
The Dark Knight gekeken net, wat een geweldige film. Heath Ledger :worship:
G
Project 141 wrote:
KSwoosh wrote:New Kids Nitro gekeken op me dakterras in et zonnetje, wat een helden film xd schitterend xd
Ik woon in woensel :cool:
nog meer reden om te meeten op intents, hahahaha
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Pommer wrote:The Dark Knight gekeken net, wat een geweldige film. Heath Ledger :worship:
Inderdaad, 3e keer dat ik hem zag, blijft geweldig :loving: hopelijk Dark Knight Rises ook zo'n gruwelijke eindbaas.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister naar the avengers geweest

:worship: :worship:

bazenfilm
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
KSwoosh wrote:
Project 141 wrote:
KSwoosh wrote:New Kids Nitro gekeken op me dakterras in et zonnetje, wat een helden film xd schitterend xd
Ik woon in woensel :cool:
nog meer reden om te meeten op intents, hahahaha
Woensel West? Kees kk Kachel is je buurman zeker en aan de andere kant Kempi