Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond Moneyball gezien, aardige film maar toch een beetje simpel. Leuk als je honkbalfan bent en wil weten hoe misschien wel de grootste verandering in management binnen teamopbouw tot stand is gekomen, maar daar houdt het ook wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:07 

Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Shutter Island had ik veel meer van verwacht...
Het idee is gaaf, maar wat mij betreft duurde die film gewoon veel langer en zat er een goede verhaallijn in met veel gebeurtenissen.

Vond ik juist een prachtige film! Een van de betere die ik gezien heb zelfs :) .
Binnenkort maar eens Warrior kijken, die ligt al een tijdje klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Gister naar Project X geweest.

Wat heb je na die film zin om te feesten zeg! erg vet neergezet zo :)

zo'n feest geven in nederland zal je never nooit lukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:19 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt dan, leg eens uit?

De eerste keer dat ik de film zag, dacht ik alles te weten en leek het koek en ei. Na wat te gaan lezen online, en de film nog een keer of 3 te kijken, werden sommige dingen me alleen meer een raadsel en heeft het erg lang geduurd voordat ik precies begreep wat er aan de hand KON zijn, laat staan wat ik zelf vond van het einde. Ik zal hem binnenkort nog een keertje kijken. Maar wie die film als "logisch" bestempeld heeft het niet goed begrepen denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:49 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
ramon038 schreef:
Shutter Island had ik veel meer van verwacht...
Het idee is gaaf, maar wat mij betreft duurde die film gewoon veel langer en zat er een goede verhaallijn in met veel gebeurtenissen.

Vond ik juist een prachtige film! Een van de betere die ik gezien heb zelfs :) .
Binnenkort maar eens Warrior kijken, die ligt al een tijdje klaar.

Al meerdere malen gehoord dat Warrior heel tof moet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
NaarDeQlote schreef:
Gister naar Project X geweest.

Wat heb je na die film zin om te feesten zeg! erg vet neergezet zo :)

zo'n feest geven in nederland zal je never nooit lukken :D

Nee inderdaad, wel een keer gehad dat er bomen omgehakt waren in de tuin en fietsen gejat
gozer die alle slaapspullen had ondergekotst, stonede cavia's.

Vond ik al een hele prestatie haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Firetrap schreef:
Ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt dan, leg eens uit?

De eerste keer dat ik de film zag, dacht ik alles te weten en leek het koek en ei. Na wat te gaan lezen online, en de film nog een keer of 3 te kijken, werden sommige dingen me alleen meer een raadsel en heeft het erg lang geduurd voordat ik precies begreep wat er aan de hand KON zijn, laat staan wat ik zelf vond van het einde. Ik zal hem binnenkort nog een keertje kijken. Maar wie die film als "logisch" bestempeld heeft het niet goed begrepen denk ik!

Kan je voorbeelden geven van dingen die je dan niet begreep? Ik behoor waarschijnlijk bij de groep die het geheel als "logisch" ervaart en ben benieuwd of ik een laag gemist heb in de film ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het nou ook niet bepaald een soort film waar je veel dingen anders kunt interpreteren.. Wel vind ik dat niet duidelijk wordt wat nou uiteindelijk zijn keuze gaat zijn, maar het lijkt me dat ze dat expres open hebben gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Ik vond het nou ook niet bepaald een soort film waar je veel dingen anders kunt interpreteren.. Wel vind ik dat niet duidelijk wordt wat nou uiteindelijk zijn keuze gaat zijn, maar het lijkt me dat ze dat expres open hebben gelaten.

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, dat wordt een betoog van 6 pagina's. Dus zou het graag een keertje met jullie bespreken via een chat ofzo! Bovendien zijn spoilers erg vervelend...

In ieder geval denk ik dat jullie beide je nog eens goed moeten afvragen wat er nou allemaal gebeurt in de film en waarom. Het einde is in principe vrij duidelijk, maar afhankelijk van wat je denkt over het voorafgaande, kan het een ingewikkeld verhaal worden... Of er medicijnen worden toegediend bijvoorbeeld, ik weet het niet, er valt voor beide (wel/geen medicijnen) veel aan te voeren. Het mooie van de film is dat hij op meerdere (eigenlijk twee) manieren kan worden geïnterpreteerd en het een eindeloze cirkel kan vormen aan bewijzen voor elk van de theorieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Net Mission Impossible Ghost Protocol gezien. Beetje een tegenvaller ik vond er niet echt spanning in zitten zoals bij deel 3 wel het geval was. Dat vind ik nog steeds 1 van de spannendste films die ik ooit gezien heb.

Nu even afwachten wanneer ik haywire en this means war in fatsoenlijke kwaliteit kan zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
XtD schreef:

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, dat wordt een betoog van 6 pagina's. Dus zou het graag een keertje met jullie bespreken via een chat ofzo! Bovendien zijn spoilers erg vervelend...

In ieder geval denk ik dat jullie beide je nog eens goed moeten afvragen wat er nou allemaal gebeurt in de film en waarom. Het einde is in principe vrij duidelijk, maar afhankelijk van wat je denkt over het voorafgaande, kan het een ingewikkeld verhaal worden... Of er medicijnen worden toegediend bijvoorbeeld, ik weet het niet, er valt voor beide (wel/geen medicijnen) veel aan te voeren. Het mooie van de film is dat hij op meerdere (eigenlijk twee) manieren kan worden geïnterpreteerd en het een eindeloze cirkel kan vormen aan bewijzen voor elk van de theorieën.

Enerzijds dus dat hij mentaal instabiel is en anderzijds dat hij door de directie van het instituut dusdanig wordt gemaakt of voorgehouden? Dat is inderdaad waar. Beide kanten hebben hun dingetjes waardoor je daarnaartoe neigt, hoogstwaarschijnlijk ook de bedoeling van Scorsese. Ik denk dan ook niet dat je er één verhaal van moet proberen te maken door beiden uiteinden te combineren, want dan kom je er niet uit. Je hebt het een en het ander, en de kijker kan er zijn eigen interpretatie aan geven. Erg knap gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

Oja, net The Darkest Hour gekeken. Onder motto 'om hem maar gezien te hebben'. Je weet van tevoren natuurlijk al dat het niet bijster veel soeps is. Erg oppervlakkig allemaal zoals in vrijwel elke alienfilm. Desondanks wel vermakelijk voor een maandagavond, gelukkig duurt hij ook relatief kort dus prima voor "ff tussendoor".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 00:41 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
mr_vertigo schreef:
XtD schreef:

Enerzijds dus dat hij mentaal instabiel is en anderzijds dat hij door de directie van het instituut dusdanig wordt gemaakt of voorgehouden? Dat is inderdaad waar. Beide kanten hebben hun dingetjes waardoor je daarnaartoe neigt, hoogstwaarschijnlijk ook de bedoeling van Scorsese. Ik denk dan ook niet dat je er één verhaal van moet proberen te maken door beiden uiteinden te combineren, want dan kom je er niet uit. Je hebt het een en het ander, en de kijker kan er zijn eigen interpretatie aan geven. Erg knap gedaan!

Inderdaad ja! :) maar waarom stem je eerder dan ermee in dat de film logisch is, en ja die pillen, dit dat, niet zag de eerste keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 14:18 

Hardtraxx Veteran

Ik neig voor 90% naar de kant die zegt dat hij gewoon al een patiënt was. Zij-effecten daarvan waren bijvoorbeeld migraine en hoofdpijn, waarvoor hij medicatie kreeg. Tevens is medicatie volgens mij standaard protocol bij een dergelijke patiënt, om rare praktijken voor te blijven.

Waarom zou tevens, in het kader van de optie die stelt dat hij gehersenspoeld wordt, hij eerst van zijn rol van detective afstappen, waarna hij hierin daarna weer terugvalt? Dat past mijn inziens alleen maar in het psychische proces dat hij doormaakt doordat hij psychisch instabiel is. Hij krijgt simpelweg een terugval na de ultieme poging om hem beter te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 02:38 

Scarface! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 13:50 

Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
Scarface! :worship:

Blijft een dikke film :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

zo heb je nooit leuke films in de bios

nu kan je gvd niet eens meer kieze naar welke film je wil omdat je ze allemaal wilt zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 01:42 

Hardtraxx Veteran

Net de Nederlandse film Simon gezien..

Gewoon wauw, wat een ontzettend sterke film zeg. De chemie tussen de acteurs, de impact die gebeurtenissen op me hadden.. echt fantastisch :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 09:55 

Hardtraxx Veteran

Gisteren American Pie: The Reunion gekeken, ik blijf die humor in die films toch wel geniaal vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Gisteren American Pie: The Reunion gekeken, ik blijf die humor in die films toch wel geniaal vinden :P

Ik ga er vanavond heen , beloofd veel goeds dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Uberhout schreef:

Ik ga er vanavond heen , beloofd veel goeds dus? :P

Ja, vind hem veel beter dan deel 3-7.. Gelijkwaardig aan 1 & 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:27 

Hardtraxxer

Laatst de oude Psycho van Alfred Hitchcock gekeken. Zag op internet al dat ie een hoge waardering kreeg, maar ik heb het normaal nooit zo op oude films. Maar deze was echt goeie :D Binnenkort de remake kijken als die binnen komt op dvd, en dan voor een vak op school een essay schrijven over de verschillen :) Een van de weinige keren dat ik echt zin heb in huiswerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Dat is prima huiswerk ja :P Heb het origineel nog niet gezien, staat nog wel op de lijst. De remake schijnt echt heel slecht te zijn :P Er schijnt nóg een nieuwe remake te komen, met Jessica Biel ( :loving: ) in de hoofdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:43 

Hardtraxxer

XtD schreef:
Dat is prima huiswerk ja :P Heb het origineel nog niet gezien, staat nog wel op de lijst. De remake schijnt echt heel slecht te zijn :P Er schijnt nóg een nieuwe remake te komen, met Jessica Biel ( :loving: ) in de hoofdrol.

Klopt, heb al een hoop artikeltjes gevonden op google over de remake. Ik kijk met opzet niet omdat ik dan spul ga overnemen daarvan xd Ben benieuwd.
Ja zag het op imdb, ze zullen wel proberen de eerste remake te overschaduwen. Komt vast goed :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Heb die eerste ook gezien een aantal jaar geleden, was nog vrij jong dus vond er toen niks aan. Dat moorden en zo zag er echt bizar fake uit :P Misschien nog maar eens kijken. Verder is Hitchcock natuurlijk een genie. Heb gisteren ook nog Slumdog Millionaire voor de 2e x gezien. Blijft echt een bizar goede film :loving: Het concept is echt te briljant voor woorden ^^
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic