@Die trailer, Theatre Bizarre Zieke film indd, maar moest n btje lachen toen die vrouw uit 'Alo 'Alo begon te praten 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net Dumb & Dumber gekeken op Net 5. blijft een heelijke film. zo simpel. 
haha ik ook. heb die film al zo'n 100 keer gezien maar hij blijft altijd leukoostzaner wrote:Net Dumb & Dumber gekeken op Net 5. blijft een heelijke film. zo simpel.
dat heb ik ook met the hangover, die kan ik ook wel 1000 keer zien xD
Superbad heb ik dat heel erg bij!Asyrian wrote:haha ik ook. heb die film al zo'n 100 keer gezien maar hij blijft altijd leukoostzaner wrote:Net Dumb & Dumber gekeken op Net 5. blijft een heelijke film. zo simpel.
dat heb ik ook met the hangover, die kan ik ook wel 1000 keer zien xD
-
A
Scary Movie ook
Vanavond Woman In Black en Puss In Boots 
The Tourist kijken nu.
Morgen denk ik The Social Network en/of I Am Number Four.
Edit: Heb trouwens ook laatst The Legend of the Guardians gezien, die animatiefilm met die uilen
Vermakelijke film en mooi gemaakt.
Edit: Heb trouwens ook laatst The Legend of the Guardians gezien, die animatiefilm met die uilen
Last edited by Pommer on 11 Mar 2012 20:25, edited 1 time in total.
Vanavond Star Wars Episode VI kijken, heb ik alles weer eens een keer gezien, vorige 2 weekenden de vorige 5 gekeken
. Lekker luie zondagen =D
Net The Tourist dus gekeken, hele vermakelijke film en een vette ontknoping 
oke ieder z'n eigen favo eindes. in de film wordt er echt een goede opbouw naar het einde gemaakt, alleen vind ik het einde niet passen. beter gaat die andere vent ook dood. maar je moet hem wel gezien hebben, anders begrijp je geen fluit van dit verhaalAniThing wrote:delange wrote:ook chronicle gezien. het einde is alleen wel jammer.
ook weer jammer dat je aangeeft dat er aan t einde niet veel aan is blijkbaar
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
American Beauty, boeiende film, maar echt een topper is het niet voor mij ..
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vond het einde net goed, want ik dacht eerst dat de hele film gewoon ging zijn dat die 3 kerels wat trucjes gingen uithalendelange wrote:oke ieder z'n eigen favo eindes. in de film wordt er echt een goede opbouw naar het einde gemaakt, alleen vind ik het einde niet passen. beter gaat die andere vent ook dood. maar je moet hem wel gezien hebben, anders begrijp je geen fluit van dit verhaalAniThing wrote:delange wrote:ook chronicle gezien. het einde is alleen wel jammer.
ook weer jammer dat je aangeeft dat er aan t einde niet veel aan is blijkbaar
-
A
x2, vind dat ook helemaal niks. Of "creatief" zijn, zoals in Final Destination
Ik kan tegen zogezegd, torture, murder and cannabalism.
Gore films doen me niks.
Gore films doen me niks.
-
A
Mij ook niet, alleen vind ik het niet leuk om naar een Hack 'n Slash game te kijken
Doe mij maar The Woman In Black.
Horror betekend bij mij eng. En niet gillende kut kinderen of 1 miljoen dollar aan ketchup.
Horror betekend bij mij eng. En niet gillende kut kinderen of 1 miljoen dollar aan ketchup.
Social network is een leuke film.Pommer wrote:The Tourist kijken nu.
Edit: Heb trouwens ook laatst The Legend of the Guardians gezien, die animatiefilm met die uilenVermakelijke film en mooi gemaakt.
I Am Number Four vond ik werkelijk een kutfilm. Achterlijk verhaal en vond de acteerprestaties matig
Vandaag 2 films gezien: Planet Terror & Source Code
Planet Terror: Wat een kutfilm
Op zich wel grappig en over de top enzo, maar ik hoef al die ranzigheid niet te zien. Wel een lekker wijf trouwens.
Source Code: Vette film! Wel wat vergezocht dat hele concept maar opzich wel te volgen. Zeker een aanrader
Planet Terror: Wat een kutfilm
Source Code: Vette film! Wel wat vergezocht dat hele concept maar opzich wel te volgen. Zeker een aanrader
Source Code is idd best leuk
@dakkie
Wat een zieke film lijkt me dat gast
eentje die echt de grenzen opzoekt en er overheen gaat?
Misschien een dezer dagen ff checken
@dakkie
Wat een zieke film lijkt me dat gast
Misschien een dezer dagen ff checken
Waarom zou je 1,5 a 2 uur naar van die ranzige zooi willen kijken, snap echt niet dat mensen dat leuk vinden 
Ben naar The Safe House geweest. Ik vond er persoonlijk niets aan. Heb de hele film gezeten En nu gebeurd er dit, en ik had nog gelijk ook. Helaas.
was idd niet een hele beste film. alleen is denzel washington wel erg goede acteur vind ikJeff3rd wrote:Ben naar The Safe House geweest. Ik vond er persoonlijk niets aan. Heb de hele film gezeten En nu gebeurd er dit, en ik had nog gelijk ook. Helaas.
klopt. dat vond ik dus van die opbouw, het werd steeds erger met die rare gozer na die kotspartij van hem. maarja, het uiteindelijke einde met dat camera momentje: 'ik ga de wereld verbeteren' vond ik wel wat jammer. ik kan het niet beter verzinnen, maarjaKryptica wrote: Ik vond het einde net goed, want ik dacht eerst dat de hele film gewoon ging zijn dat die 3 kerels wat trucjes gingen uithalen
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Heb je toevallig de August Underground films gezien?D-Nemacyst wrote:Doe mij maar The Woman In Black.
zonet Immortals gezien. Vond er niet zo heel veel aan eigelijk
Dan kijk ik liever oorlogsfilms zoals Troy
-
S
Danny H wrote: