Source Code, leuke film!
ik vond 2 juist leukerpatrickjeb wrote:De laatste Harold & Kumar dus gezien, weer geniaal als altijd
Toch zegt me iets dat 1 de leukste blijft..
ik vond 2 juist leukerpatrickjeb wrote:De laatste Harold & Kumar dus gezien, weer geniaal als altijd
Over een nieuwe dodelijke ziekte die uitbreekt en hoe die zich verspreid over heel de wereld, en dat ze die dan traceren enzo, met de bijbehorende omhangende gebeurtenissenDraidy wrote:Waar gaat ie over?KSwoosh wrote:net Contagion gekeken, echt een heeel erg vette film!
geen dikke actie ofzo, maar wel echt een heel goed verhaal
erg een aanrader!
Vond er geen kut aan. Zat steeds te wachten tot er iets ging gebeuren.KSwoosh wrote:Over een nieuwe dodelijke ziekte die uitbreekt en hoe die zich verspreid over heel de wereld, en dat ze die dan traceren enzo, met de bijbehorende omhangende gebeurtenissenDraidy wrote:Waar gaat ie over?KSwoosh wrote:net Contagion gekeken, echt een heeel erg vette film!
geen dikke actie ofzo, maar wel echt een heel goed verhaal
erg een aanrader!
Na die schrale actiefilm van gister (Abduction) vond ik dat helemaal niet ergDakpan wrote:Vond er geen kut aan. Zat steeds te wachten tot er iets ging gebeuren.
Ik vond 3 echt driedubbel wank, 1&2 blijven gewoon baas.patrickjeb wrote:De laatste Harold & Kumar dus gezien, weer geniaal als altijd
Ik zou zeggen vanaf I, maar als je dan eenmaal bij IV bent aanbeland zul je schrikken van het verschil. De oude films zien er echt belabberd uitstefaneke wrote:Oké, ik wil een keer de Star Wars films kijken. Kan ik dan het beste beginnen bij IV, V en VI of I, II en II?
Omdat de schrijver het verhaal van voor dat Darth Vader er was nog niet had geschrevenDysphoria wrote:waarom zijn die films eigenlijk andersom gemaakt?
Ik zou even wachten, er komen HD remakes uit volgens mij de komende tijd.stefaneke wrote:Oké, ik wil een keer de Star Wars films kijken. Kan ik dan het beste beginnen bij IV, V en VI of I, II en II?
maar het zijn wel bazenfilmsJurheinen wrote:Ik zou zeggen vanaf I, maar als je dan eenmaal bij IV bent aanbeland zul je schrikken van het verschil. De oude films zien er echt belabberd uitstefaneke wrote:Oké, ik wil een keer de Star Wars films kijken. Kan ik dan het beste beginnen bij IV, V en VI of I, II en II?
Vond hem een beetje tegenvallennielstil wrote:3e Harold & Kumar... Meest onwaarschijnljke verhaal ooit, maar kon der wel om lache
dat moet jij toch wetenroberttt wrote:Vond hem een beetje tegenvallennielstil wrote:3e Harold & Kumar... Meest onwaarschijnljke verhaal ooit, maar kon der wel om lacheHoe bedenk je in godsnaam zo'n verhaal
Idd, wat een verhaalNaarDeQlote wrote:dat moet jij toch wetenroberttt wrote:Vond hem een beetje tegenvallennielstil wrote:3e Harold & Kumar... Meest onwaarschijnljke verhaal ooit, maar kon der wel om lacheHoe bedenk je in godsnaam zo'n verhaal
Congratulation JismPommer wrote:Vanavond American Pie The Wedding op tv, één van de leukere was dat volgens mij
Jah serieus :') Kut commerciële zendersPommer wrote:10 minuten bezig en nu al reclame :')
Dat belooft wat.