Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
_dp_ wrote:Net the Debt gezien, vrij aardige thriller :)
Ook gekeken, eergisteren. Vond het wel een vet verhaal.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
The Anim0l wrote:
Ramirez wrote:Zondag Source Code gezien en dat is echt een dikke film als je hem snapt.
als je die film niet snapt spoor je niet
want die film is letterlijk 1 en al herhaling :D
Trailer ziet er wel gaaf uit, downloaden dus :P !

Gisteren avond Bonded by Blood gezien, erg veel overeenkomsten met Rise of the Footsoldier. Het einde is bijvoorbeeld in beide films precies hetzelfe. Range Rover die stopt voor een hek, waarna alle inzittende worden afgeknald.
Maargoed was een leuke en vermakelijke film :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
net The Way Back gezien, wel een mooie film. Grappig als Amerikaanse acteurs met een russisch accent moeten praten :P Maar ze deden het niet slecht
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Dream Chaser wrote:
The Anim0l wrote:
Ramirez wrote:Zondag Source Code gezien en dat is echt een dikke film als je hem snapt.

Gisteren avond Bonded by Blood gezien, erg veel overeenkomsten met Rise of the Footsoldier. Het einde is bijvoorbeeld in beide films precies hetzelfe. Range Rover die stopt voor een hek, waarna alle inzittende worden afgeknald.
bedankt voor het vertellen van het einde...

sommige mensen... :mad: -.- :/
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Sorry :cry: ! Wilde alleen even een voorbeeld geven waarom ik vond dat de twee films veel op elkaar leken. En dit was het gemakkelijkste voorbeeld daarvoor ;) . Maargoed als je beide films kijkt, weet je tijdens de films precies hoe ze eindigen. Einde vond ik redelijk voorspelbaar namelijk.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Firetrap wrote:The Big Lebowsky
:worship:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Net memento gekeken. :worship:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
de tranen liepen nog net niet over me gezicht van het lachen :lol: :lol: :lol: :lol:

scrat :worship: :worship: :bomb: :bomb: :bomb:

View on YouTube
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Wat is jullie beste film van 2011? Voor mij is dat nog steeds TRON:Legacy. Heb die film denk wel 8 keer gezien, en kan maar niet stoppen met het luisteren naar de soundtrack.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
heb niet echt een film die er bovenuit springt

maar de vetste die k gezien heb

limitless
x-men first class
rise of the planet of the apes
fast five
unknown
flypaper
paul

en k kan zo wel door blijven gaan xD
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Sanctum
Battle: los angelos
The hangover II

Zijn de betere die ik dit jaar gezien heb. Denk dat Immortals hier ook nog wel bij komt. X-men: first class kijk ik deze week nog en lijkt me ook veelbelovend :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
4de mission impossible word ook wel heeeeerlijk
trailer is iig veelbelovend
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Beste films van dit jaar:

Black Swan (eigenlijk 2010 maar in 2011 in de bios gekomen)
Melancholia
Limitless
Source Code
X-Men: First Class

Maar over het algemeen, een heel erg zwak filmjaar. De enige die voor mij echt de moeite waren zijn Black Swan (dan ook een echte topper) en Melancholia..
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Voor mij toch wel Inception, hoe overschat die ook is. Hangover een goede tweede samen met Law Abiding Citizen.
G
Net The ChangeUp gezien, heerlijke film :D lekker feel good met een lekkere dosis goed gefilmde tetten en natuurlijk het genietmomentje olivia wilde :love:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Firetrap wrote:Voor mij toch wel Inception, hoe overschat die ook is. Hangover een goede tweede samen met Law Abiding Citizen.
Inception komt uit 2010, law abiding citizen komt uit 2009 :P
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
In Time gekeken, vond het wel een vette film. Moeite om te kijken in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Gister Immortals gekeken, had soms echt het idee dat ik naar een B-film keek zeg, wat een saaie bedoeling.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
XtD wrote:Beste films van dit jaar:

Black Swan (eigenlijk 2010 maar in 2011 in de bios gekomen)
dat vond ik echt een saaie kutfilm haha
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
XtD wrote:
Firetrap wrote:Voor mij toch wel Inception, hoe overschat die ook is. Hangover een goede tweede samen met Law Abiding Citizen.
Inception komt uit 2010, law abiding citizen komt uit 2009 :P
huh wtf >.< tijd gaat snel
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Asyrian wrote:Harry Brown is ook een hele sterke britse film.
Die heb ik laatst ook al gedownload binnenkort maar even kijken,spreekt mij alleen niet heel erg aan vanwege het onderwerp.

Dream Chaser wrote:
The Anim0l wrote:

Is ook gebaseerd op het zelfde verhaal. Rise of the footsoldier is beter alhoewel ik de acteurs in Bonded by Blood leuker vindt. Clubbed staat trouwens wel op the pirate bay even zoeken.

Dit weekend de film weekender ook even kijken, lijkt me wel een toffe film.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
source code net gezien, geen slechte film, beetje weer zo'n inception idee
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Beste film van het jaar:

1. Kokuhaku. (Confessions) Deze film is echt een meesterwerk, een van de beste films die ik tot nu toe heb gezien. Sterk verhaal, ijzer sterk acteerwerken en verbluffend cinematografie. Hoewel de film in 2010 in Japan is uitgebracht, was de Amerikaanse export versie er pas in 2011. In Europa is hij nooit uitgekomen.

Voor de rest heb ik dit jaar niet veel films gezien die uit 2011 kwamen, dus kan er niet echt over oordelen. Deze zou ik op 2 en 3 zetten.
2. Drive. Een bioscoop film die eigenlijk niet in de bioscoop hoorde te draaien. Amerikaanse film die, op sommige punten na, weinig Amerikaans was. Dit allemaal te danken aan de regisseur. Minpuntje was de niet al te beste cast, hoofdrol spelers waren wel erg goed.
3. Tropa de Elite II. Geen slap Amerikaans vervolg zoals velen hadden gedacht. Goeie film, die ondanks alle sponsoring van de regering, diezelfde regering keihard neerhaalt.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Sainen wrote:Beste film van het jaar:

1. Kokuhaku. (Confessions) Deze film is echt een meesterwerk, een van de beste films die ik tot nu toe heb gezien. Sterk verhaal, ijzer sterk acteerwerken en verbluffend cinematografie. Hoewel de film in 2010 in Japan is uitgebracht, was de Amerikaanse export versie er pas in 2011. In Europa is hij nooit uitgekomen.
:worship: Erg vette film idd!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Net de film Thin red Line gekeken.

View on YouTube

Aardig lange zit (170 minuten). Maar wat een geweldige film! de beelden, het geluid. de dialogen.
Zit redelijk wat actie in, ook zit er ook aardig wat gedachtenvoer in richting de filosofische kant. Perfect op elkaar afgestemd al zeg ik het zelf.

niks anders dan lof over deze film! :worship:

Nu op naar underground (1995).