Dat spelletje met die pijl en boog hebben wij overigens overgenomen 
Heb jij een pijl en boog thuis dan?Almighty wrote:Dat spelletje met die pijl en boog hebben wij overigens overgenomen
Heb jij een pijl en boog thuis dan?Almighty wrote:Dat spelletje met die pijl en boog hebben wij overigens overgenomen
Was wel een gave film ja, echt zo'n Engelse actie-film. En Jason Statham is sowieso super.Dream Chaser wrote:Scarface blijft een geweldige film! Talloze keren al gezien.
Iemand de film Blitz gezien misschien? Komend weekend ff kijken.
idd, leuke film, maar wel typicsh Jason Stathamwootum wrote:Was wel een gave film ja, echt zo'n Engelse actie-film. En Jason Statham is sowieso super.Dream Chaser wrote:Scarface blijft een geweldige film! Talloze keren al gezien.
Wat? Wat was er goed aan deze film werkelijk? Was maar 1 echt vette vechtscene in en de openingsscene alKSwoosh wrote:idd, leuke film, maar wel typicsh Jason Stathamwootum wrote:Was wel een gave film ja, echt zo'n Engelse actie-film. En Jason Statham is sowieso super.Dream Chaser wrote:Scarface blijft een geweldige film! Talloze keren al gezien.
wootum wrote:Was wel een gave film ja, echt zo'n Engelse actie-film. En Jason Statham is sowieso super.Dream Chaser wrote:Scarface blijft een geweldige film! Talloze keren al gezien.
Beetje vergelijkbaar met The Mechanic? (Aangezien daar Jason Statham ook in speelt)KSwoosh wrote:idd, leuke film, maar wel typicsh Jason Statham
Acteerwerk vond ik echt drama, vooral die hoofdrolspelerstyl0w wrote:Net Immortals gekeken in de bioscoop, moet zeggen heb me goed vermaakt. Normaal helemaal niet mijn soort film, maar wat een gruwelijke effecten en goed acteerwerk.
Schrindler's list?Asyrian wrote: en in zwart wit, ook slecht.
Dorie die had ik net gedownload, verwachte er eigenlijk wel wat maar nu je zegt dat ie slecht is niet veel meerAsyrian wrote:net heb ik The Human Centipede 2 gekeken.
vieze film, enge vieze papzak...
geen aanrader, erg slechte film
en in zwart wit, ook slecht.
zit op de helft, goeie schrikstukken maar de rest van de film is niet zo heel brilliant.D-Nemacyst wrote:OP het moment 11-11-11 kijken.
Vond er niet veel aan. Wel wat schrikmomentjes maar als het een verfilming van Buffy The Vampire Slayer was geweest had ik het ook geloofd.D-Nemacyst wrote:OP het moment 11-11-11 kijken.