gister the smurfs gekeken
wel een vermakelijke film
wel een vermakelijke film
Chukkels wrote:Die MOET gezien worden idd.
haha geweldig dat er weer een film komt met de oude acteursroberttt wrote:View on YouTube
Jurheinen wrote:Chukkels wrote:Die MOET gezien worden idd.
+1, vooral die ouwe Stiffler & Finch zijn bazenOxbow wrote:haha geweldig dat er weer een film komt met de oude acteurs
wootum wrote:Jurheinen wrote:Chukkels wrote:Die MOET gezien worden idd.
Haha we hebben hem van het weekend ook gezien, echt geweldigDream Chaser wrote:Cars 2 is echt super gaaf!
lol die heb ik zelfs nog in de bios gezienroberttt wrote:Pokemon 3: in de greep van unown aan het zienownage
hahaha goed idee, ga vanmiddag ook een pokemon filmpje kijken denk ik hgahahahaHardstyleking wrote:lol die heb ik zelfs nog in de bios gezienroberttt wrote:Pokemon 3: in de greep van unown aan het zienownage
Hardstyleking wrote:lol die heb ik zelfs nog in de bios gezienroberttt wrote:Pokemon 3: in de greep van unown aan het zienownage
dan kun je beter The Stand van Stephen King lezen/kijken denk ikmr_vertigo wrote:Gisteren Contagion gezien. Mooi thema had de film vond ik, heel actueel. Werd op zich wel goed geacteerd, maar niet heel bijzonder. Het was jammer van de spanning die ik miste, en de meeslependheid... T was een film die nog niet af leek ofzo. Iig heel veel potentie, maar niet top uitgevoerd: 6,3 - 6,7 krijgt tie van me.