nopesAlmighty wrote:ftdworld
Maar is dat btw geen TVserie?
tis trouwens don't be afraid of the dark^^ http://www.imdb.com/title/tt1270761/
nopesAlmighty wrote:ftdworld
Maar is dat btw geen TVserie?
Moest even denken, het is al een tijdje geleden dat ik 'm heb gezien en kan zo niet voor de dag halen of het echt schrik horror is..Almighty wrote:Thx, meer namen?The Anim0l wrote:Almighty wrote:
Iemand maar schrikhorror als The Grudge, Paranormal en Insidous?
(Dus geen SAW horror)
are you afraid of the dark - Niks over te vinden
mirrors - Ken ik al
the haunting - In connecticut? Die moet ik nog steeds een keer zien
ghost ship - Al gezien
the eye - Binnengehaald
thirteen ghosts - BinnengehaaldVind mijn vriendin leuk
Na Paranormal Activities 1 sliep ze 4 nachten niet
Grote tegenvaller vond ik het, probeerde een beetje hetzelfde gevoel op te wekken als the hangover maar dan stukken minder grappig & vermakelijk.mr_vertigo wrote:Net Horrible Bosses gekeken... Een aardige comedy, leuke opzet, kwerd een Beetje panisch van een character, desondanks was ie cker entertaining!
Hmm ja snap ik, mr een aantal reacties die ik kreeg op de film, waren echt dat de film slecht was! Dat vond ik nietDream Chaser wrote:Grote tegenvaller vond ik het, probeerde een beetje hetzelfde gevoel op te wekken als the hangover maar dan stukken minder grappig & vermakelijk.mr_vertigo wrote:Net Horrible Bosses gekeken... Een aardige comedy, leuke opzet, kwerd een Beetje panisch van een character, desondanks was ie cker entertaining!
Enige pluspunt (of 2 pluspunten) jennifer aniston bijna naakt.
The Anim0l wrote:vanavond colombiana kijken of the smurfs
Zijn er niet naaktfoto's van haar gelekt?The Anim0l wrote:al isset alleen maar voor scarlett
WAAT!? hoe vet wordt deze film? nee joh!Project 141 wrote:
Geen films heProject 141 wrote:Top Gear specials op tv
Die kop van Hammond als die beesten in zijn jeep rondvliegen s'nachts is onvergetelijkProject 141 wrote:weet ik, maar hij was op zoek naar iets voor vanavond en die specials zijn wel dikSteffnov wrote:Geen films heProject 141 wrote:Top Gear specials op tvWel vet though, mag er graag naar kijken.
Haha nou ik vond die scene met die oude vrouw geniaalXtD wrote:Ik vond het wel een grappige film, Johnny English Reborn, een stuk beter dan deel één. Het stuk met die bureaustoel en dan die kop van atkinson, onbetaalbaar![]()
Horrible Bossesmr_vertigo wrote:Iemand tips voor vanavond? Heb zin in een lekkere actie film, of simpele comedy is ook goed.