Vanavond Sucker punch gekeken. Wat een wicked film is dat.
Al is het best aparte humor.
Kijk, daar doen we het voor550decibel wrote:Net destenation 5 gezien vette film veel specail effects
Dit is echt mijn soort film maar dat vervormde gezicht dat kun je zo zien hoe dat met after effects is gedaan haha, die hele vervorming.DFH wrote:gisteren Grave Encounters gekeken, best een paar keer WTF momentjes gehad haha alleen het begin slaat nergens op, maar daarna bouwt het zicht echt goed op met allemaal onverklaarbare dingen. De trailer voor de geintresseerden: View on YouTube
Wat een kutfilm :')Pommer wrote:Ik hou wel van zulke filmsIk ga nu dan ook The Last Exorcism kijken
prepare to die of high dosis of bad moviePommer wrote:Machete kijken
KSwoosh wrote:prepare to die of high dosis of bad moviePommer wrote:Machete kijken
Ja the last exorcism is best wel een kut film, vond m ook helemaal niet eng..Pommer wrote:Wat een kutfilm :')Pommer wrote:Ik hou wel van zulke filmsIk ga nu dan ook The Last Exorcism kijken
Waar sloeg dat open einde op...
Wtf idd, fucking lachwekkendKSwoosh wrote:prepare to die of high dosis of bad moviePommer wrote:Machete kijken
Dat is toevallig!Oxbow wrote:Zit nu Ironclad te kijken en is tot nu best een leuk filmpje.
Geen topper nee, maar wel erg vermakelijk.0xygen wrote:Ironclad vond ik niet echt een top film.
Ik ga deze nu even bekijkenDFH wrote:gisteren Grave Encounters gekeken, best een paar keer WTF momentjes gehad haha alleen het begin slaat nergens op, maar daarna bouwt het zicht echt goed op met allemaal onverklaarbare dingen. De trailer voor de geintresseerden: View on YouTube
Edge Of Darkness heeft wel wat schrikmomenten, maar je wil zeker een film waar ontzettend veel schrikmomenten in zitten zeker?Hoofdcoach wrote:Ik hou van die schrikfilms.. ga hem dan ook binnenkort even snel kijken! (Grave Encounters)
Iemand nog meer leuke tips??
1x met The Strangers dat dat wijf voor het raam staat... ik sprong gewoon 3 meter in de lucht (we keken hem in het donker en heel dichtbij de tv)ik hou van dat soort dingen