Eergister TRUE GRIT gezien, super vette film 
EDIT: en ohjah, de nieuwe Pirates is ook wel weer geniaal
EDIT: en ohjah, de nieuwe Pirates is ook wel weer geniaal
Vanavond naar The Hangover 2Almighty wrote:Zaterdag naar The Hangover 2
Morgen naar The Hangover 2Teknizion wrote:Vanavond naar The Hangover 2Almighty wrote:Zaterdag naar The Hangover 2
Unknown!XtD wrote:Gisteravond The Fighter gekeken. Zeker een aanrader, hoewel die een beetje langzaam begint.
Nog ff een film uitzoeken om zo te gaan kijken
Die is wel al in topkwaliteit te downloadenOxbow wrote:Unknown!XtD wrote:Gisteravond The Fighter gekeken. Zeker een aanrader, hoewel die een beetje langzaam begint.
Nog ff een film uitzoeken om zo te gaan kijken
was echt tering vet idd, wil die andere taratino (ofzo) movies ook wel zien. morgen nog 1tje tijdens food?The Anim0l wrote:hobo with a shotgun![]()
rutger hauer de uber zwerver
Ah dus jij eet bij mij morgep-stylez wrote:was echt tering vet idd, wil die andere taratino (ofzo) movies ook wel zien. morgen nog 1tje tijdens food?The Anim0l wrote:hobo with a shotgun![]()
rutger hauer de uber zwerver
Ik heb mezelf openlijk op het forum uitgenodigd haha.The Axe wrote:Ah dus jij eet bij mij morgep-stylez wrote:was echt tering vet idd, wil die andere taratino (ofzo) movies ook wel zien. morgen nog 1tje tijdens food?The Anim0l wrote:hobo with a shotgun![]()
rutger hauer de uber zwerver?
Ja, ik heb m ook gezien... iedereen in t huis zei ja, is goed...nielstil wrote:Gisteren de eerste 10 minuten van de film The American gezien. Ik kan gewoon niet verder kijken... Zo slaapverwekkend slecht
haha ik lach ook helemaal dubbel met dat stuk. ook die foto's op het einde weerRoebén wrote:Gisteravond Hangover part 2 gezien
Heb me doodgelachen met dat stuk met de prostituee(rest vertellek ik natuurlijk niet) , die de film gezien hebben weten wel wat ik bedoelVoor de rest wist je natuurlijk wel de opbouw van de film enzo, maar hij was wel vermakelijk
idd, maar dat ene moment waarbij die vrouw de trap af getrokken werd was wel baasPommer wrote:Para 2 is echt bout, en ik heb em nog wel in de bios geziendeel 1 vond ik een stuk spannender