Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
nielstil schreef:

Vertrouw er maar niet op ;) Had een verhaal verwacht met veel goden, veel actie met weet ik veel wat allemaal. Gewoon een klein oorlogje in de intro en wat vechten de laatste 10 minuten.

tja wat verwacht je dan van een origin film :P

vind het altijd een beetje pijn doen als mensen zeggen: zat geen actie in. ik vind niet dat ik elke film actie moet zitten. actie brengt niet per se spanning in de film.

Kijk de trailer van die film even, dan verwacht je wel wat meer... En spanning was ook ver te zoeken + het was te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ravenwood schreef:
nielstil schreef:

Vertrouw er maar niet op ;) Had een verhaal verwacht met veel goden, veel actie met weet ik veel wat allemaal. Gewoon een klein oorlogje in de intro en wat vechten de laatste 10 minuten.

tja wat verwacht je dan van een origin film :P

vind het altijd een beetje pijn doen als mensen zeggen: zat geen actie in. ik vind niet dat ik elke film actie moet zitten. actie brengt niet per se spanning in de film.

Kijk de trailer van die film even, dan verwacht je wel wat meer... En spanning was ook ver te zoeken + het was te voorspelbaar.

idem met i am number four :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

net The Sunset Limited gekeken.

aparte film. wel heel mooi gemaakt en heeeeeeel diepgaand.
de hele film speelt zich af in 1 kamertje, 1 lang gesprek tussen 2 steengoeie acteurs, Samuel L Jackson en Tommy Lee Jones.

ik ga hem binnenkort nog een keer kijken, als ik wat minder moe ben, zodat ik het gesprek ook volledig snap :P
gaat over god, het leven en de maatschappij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

eerste foto van Bane in The Dark Knight Rises

Afbeelding

best vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 11:31 

gisteravond Little Fockers gekeken, best een schrale film eigenlijk xd
enigste pluspunt is Jessica Alba erin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:19 

Artiest

Waarom heb ik die saw7 3d shit net gekeken?!
Hoewel ze altijd wel vermakelijk zijn worden ze ook steeds weer slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 17:26 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Waarom heb ik die saw7 3d shit net gekeken?!
Hoewel ze altijd wel vermakelijk zijn worden ze ook steeds weer slechter.

Je moet Saw niet meer kijken voor het verhaal. Want dat gaat echt nergens meer over. Ik vond best leuke traps in 7 zitten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 00:28 

Net Unstoppable gekeken, best vermakelijke film
Er was nergens een echte top spanning dus dat viel tegen maar verder een leueke om gesien te hebben
Met denzel dus scheelt een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

ben nu abeltje aan het kijken, geweldige film haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Net Loft gekeken.

poeh goeie Nederlandse film zeg, kan bijna op tegen Zwartboek. Acteerprestaties zijn best goed, zelfs van Jeroen van Koningsbrugge, die weer geniaal is zoals altijd.
Hele film loop je te zoeken wie het gedaan kan hebben, en dan op het eind een echt onverwachte mindfuck. en dan denk je dat de film afgelopen is en dan komt er nog een mindfuck. geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:00 

Net weer 2012 gezien, met je schoonbroer heel die film ontkrachten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

kut film dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:33 

2012. spiegelt wel erg hard wat de maya`s zeiden. ik begin met chinezen aan die arken. dan weet ik dat ik overleef. en er zal plaats zijn voor mij en mn meid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 02:25 

Hardtraxx Veteran

PotC 4, prima vermaak weer hoor. Misschien wel de minste van de 4, mede dankzij een beetje een overdreven klef en cliché zijverhaaltje (zeemeermin meets stoere kerel)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 10:01 

Hardtraxx Elite

Gisteren een van de schokkendste films ooit gezien: Megan is Missing. Gaat over een ontvoering via een chatbox en is een beetje anders gefilmd net zoals Blairwitch :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Gisteren een van de schokkendste films ooit gezien: Megan is Missing. Gaat over een ontvoering via een chatbox en is een beetje anders gefilmd net zoals Blairwitch :surrender:

Is die goed?

Kill Bill 1 & 2 weer gekeken gisteren! Wat blijven ze toch geweldig.
Ook Inglorious Bastards, nog steeds geniaal!

Straks in mn nest The Prestige kijken, blijkt ook goed te zijn!

Weltrusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:39 

Kill bill! :thumbsup: ik vind 2 wel stukken minder als 1 tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Heb de afgelopen weken Saw 1 t/m 6 gekeken. Vandaag 6 afgezien, heel veel plot wendingen. Je moet goed je hoofd erbij te houden om alles te snappen. Veel flashbacks, en verhaallijnen die zich tegelijkertijd afspelen.
Maar vind ik zeker de moeite waard om te kijken, al had het van mij wel iets minder gruwelijk kunnen zijn.
Met de film wordt het gruwelijker. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 00:01 

Bierkoning

ach jah mensen hebben er heel veel kritiek op, dat het alleen maar op een zieke manier mensen doodmaken is, maar ik vin het concept en de spanning gewoon nog steeds erg dik, en ik verheug me altijd weer op een volgend deel :) tuurlijk zijn wel de eerste delen wat beter en spannender, maar ik kijk er nog steeds graag naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 00:08 

Hardtraxxer

Markos schreef:

Wat een slechte poep film is dat zeg. Heb na 10min door de film heen geskipped.
En dan die rape scene...en dan beetje het nutteloze einde.

Wat een slechte troep is dat zeg. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 00:52 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Heb de afgelopen weken Saw 1 t/m 6 gekeken. Vandaag 6 afgezien, heel veel plot wendingen. Je moet goed je hoofd erbij te houden om alles te snappen. Veel flashbacks, en verhaallijnen die zich tegelijkertijd afspelen.
Maar vind ik zeker de moeite waard om te kijken, al had het van mij wel iets minder gruwelijk kunnen zijn.
Met de film wordt het gruwelijker. :oh:

Moet ik ook nog een keertje doen, maar ik wacht wel tot de 7 ook uit is zodat ik een dvd-box kan kopen... Heb ooit met men vriendin een marathon gedaan van 1-5... Tot de 2e kon ik volledig volgen :) Daarna nog maar halvelings gekeken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 09:41 

Donateur

Iemand al bij Pirates geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 09:43 

Artiest

Nee, m'n broer zei wel dat ie stukken minder is dan de vorige delen, maar alsnog wel vermakelijk opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 09:52 

Hardtraxx Veteran

nee, recensies zeggen dat ie middelmatig is, beetje van hetzelfde. niet echt een film die je bij blijft.

wil hem wel graag zien, maar wel op dvd, ga ik niet voor naar de bios.

ik wil nu heel graag The Hangover 2 zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:12 

Hardtraxx Elite

livinforthemusic schreef:
Markos schreef:

Wat een slechte poep film is dat zeg. Heb na 10min door de film heen geskipped.
En dan die rape scene...en dan beetje het nutteloze einde.

Wat een slechte troep is dat zeg. Bah

Je kunt een film niet beoordelen als je er doorheen hebt geskipt. De film moet inderdaad ook even op gang komen, maar dat had je ook kunnen weten als je de beschrijving had gelezen. De film draait van uit het oogpunt vanuit een van de meiden dus inderdaad de manier van filmen is een beetje als Blairwitch. Ik ben tijdens de film er in ieder geval goed ziek van geworden wetende dat er zulke mensen bestaan die dit soort dingen doen zonder emotie... Is gebaseerd op 8 waargebeurde soortgelijke zaken in Amerika. Je hebt gelijk het einde duurde na mijn mening ook veel en veels te lang, maar dat was de bedoeling van de Stichting en de regisseur. De hele bedoeling was om men te waarschuwen voor de gevaren die schuilen in het anoniem afspreken op internet.
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic