ook maar is kieken danPommer wrote:Echt een heldige film, gewoon anderhalf uur lang zinloos geweldPommer wrote:straks "From Paris With Love" kijkenziet er wel leuk uit die trailer
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Zonet The Green Hornet gekeken. Niet al te slechte R5 LiNE gevonden dus ja...
Vond hem wel komisch, alleen hij is niet echt goed ofzo, gemiddeld. Plus, die versnelde effecten en specials zagen er soms voor geen meter uit. Net of stond VLC op 1.5x afspeelsnelheid.
Vond hem wel komisch, alleen hij is niet echt goed ofzo, gemiddeld. Plus, die versnelde effecten en specials zagen er soms voor geen meter uit. Net of stond VLC op 1.5x afspeelsnelheid.
Chukkels wrote:Wat wordt die dan? Harry Potter?Ravenwood wrote:kut actrice idd, maar beter als die orlando bloomKSwoosh wrote:OMG
zie ik in die trailer nou Penelope Cruz op 0:35 ?
wat een kutfilm is het dan...
edit: idd Chuckels, maar film van 2011 dat sowieso niet
super 8
en 18 april premiere in omniversum van tornado alley ook zeer benieuwd naar1
de film waar dat mannetje van storm chasers een paar jaar voor bezig is geweest
Gisteren Rundskop gezien, heerlijke film!
die wil ik ook wel zien, ben egt geobserdeerd door tornado alleyThe Anim0l wrote:en 18 april premiere in omniversum van tornado alley ook zeer benieuwd naar1
hier nog 1:Pdjpatt wrote:die wil ik ook wel zien, ben egt geobserdeerd door tornado alleyThe Anim0l wrote:en 18 april premiere in omniversum van tornado alley ook zeer benieuwd naar1
als ik ooit nog een keer geld teveel heb gaak er zelf ook een keer heen:P
ik ook en dan wil ik mee met reed timmer (instant held)The Anim0l wrote:hier nog 1:Pdjpatt wrote:die wil ik ook wel zien, ben egt geobserdeerd door tornado alleyThe Anim0l wrote:en 18 april premiere in omniversum van tornado alley ook zeer benieuwd naar1
als ik ooit nog een keer geld teveel heb gaak er zelf ook een keer heen:P
Net There Will Be Blood gekeken, vind het al iets te laat om nu nog een uitgebreidere mening te schrijven, dus dat doe ik morgen 
net american pie 4 band camp gekeken
had um nog nooit gezien, gewoon vergeten
maar wel weer een episch deel
had um nog nooit gezien, gewoon vergeten
maar wel weer een episch deel
vandaag toch maar new kids turbo gekeken, wat een heerlijk slechte film! :')
-
G
crap ik moet em ok nog steeds zienpecola-tje wrote:vandaag toch maar new kids turbo gekeken, wat een heerlijk slechte film! :')
Unstoppable gekeken vanavond.
Vermakelijke en redelijk spannende film. Ik kijk graag naar films van Denzel Washington, en deze had ik nog niet gezien. Dus heb ik deze vanavond maar er even opgezet. Van de film verwachtte ik niet zo veel, en dat bleek maar weer. Want qua verhaal was het heel erg dun, en er zaten ook weer de ontzettende cliché momenten in. Sprongen die bijna mis gaan, of net iets op het nippertje overleven. Ook de rol van Denzel Washinton was een beetje saai ongeloofwaardig. Een man die al 28 jaar bij een treinspoor bedrijf werkt, en de godganse dag goederentreinen rondrijden. Zodra er een trein op hol is geslagen wist hij wat wel en wat niet kon en hoe die alles moest redden, alsof hij het al tig keer had gedaan.
Toch zat de film nog vol met spannende scenes, zoals de scherpe bocht tegen het eind, of het aankoppelen van de locomotief naar de losgeslagen trein. Geen moment werd de film saai en de film duurde precies lang genoeg, het had niet langer moeten duren. Al met al heb ik toch naar een leuke film zitten kijken.
een cijfer van 2,5 van de 5
Vermakelijke en redelijk spannende film. Ik kijk graag naar films van Denzel Washington, en deze had ik nog niet gezien. Dus heb ik deze vanavond maar er even opgezet. Van de film verwachtte ik niet zo veel, en dat bleek maar weer. Want qua verhaal was het heel erg dun, en er zaten ook weer de ontzettende cliché momenten in. Sprongen die bijna mis gaan, of net iets op het nippertje overleven. Ook de rol van Denzel Washinton was een beetje saai ongeloofwaardig. Een man die al 28 jaar bij een treinspoor bedrijf werkt, en de godganse dag goederentreinen rondrijden. Zodra er een trein op hol is geslagen wist hij wat wel en wat niet kon en hoe die alles moest redden, alsof hij het al tig keer had gedaan.
Toch zat de film nog vol met spannende scenes, zoals de scherpe bocht tegen het eind, of het aankoppelen van de locomotief naar de losgeslagen trein. Geen moment werd de film saai en de film duurde precies lang genoeg, het had niet langer moeten duren. Al met al heb ik toch naar een leuke film zitten kijken.
een cijfer van 2,5 van de 5
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Paranormal Activity 2 gezien... echt... wtf.
Bij 1 zat ik met een lach van oor tot oor op het eind met de gedachte: "Awsomeeeee!"
Nu zat ik met een wtf gezicht en dacht ik: "wtf....Awsomeeee!"
Vermakelijke films
Bij 1 zat ik met een lach van oor tot oor op het eind met de gedachte: "Awsomeeeee!"
Deel 2 vond ik echt heel kut, en die heb ik nog wel in de bios gezien... Enige vette was met die kastjes en toen dat wijf zo werd weggetrokkenSkedoedelefloeps wrote:Paranormal Activity 2 gezien... echt... wtf.
Vermakelijke films
Deel 1 vond ik wel dik, vooral het einde, maar die keek ik toen savonds in me eentje in bed, toen scheet ik em toch wel ff
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja 2 is slechter dan 1, maar toch een aantal momenten dat je je kapot schrikt. Dus hij doet z'n werk verder goed, het concept van de Paranormal Activity films vind ik heel sterk. De films vind ik niet briljant zoals een Inception of Shawshank Redemption, maar wel hele toffe films.
Jah dat wel idd, vooral met zo weinig middelen, ik geloof dat deel 1 iets van 50.000 had gekost en 2 miljard had opgebracht ofzo

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja dan ben je gewoon baasPommer wrote:Jah dat wel idd, vooral met zo weinig middelen, ik geloof dat deel 1 iets van 50.000 had gekost en 2 miljard had opgebracht ofzo![]()
Ik wil graag The Fighter gaan checken. Iemand al gezien toevallig? 
Ja, heel leuke film. Het is niet echt een keiharde vechtfilm hoor
, meer Drama.
Eindgevecht is wel geniaal trouwens.
Eindgevecht is wel geniaal trouwens.
-
S
Net The Shawshank Redemption voor de eerste keer gezien, ik denk niet dat ik er iets over hoef te zeggen
.
Ultiem feel-good moment als ze boven op het dak zitten met een pilsjestefaneke wrote:Net The Shawshank Redemption voor de eerste keer gezien, ik denk niet dat ik er iets over hoef te zeggen.
Dat is echt heldig iddDaveytl wrote:Ultiem feel-good moment als ze boven op het dak zitten met een pilsjestefaneke wrote:Net The Shawshank Redemption voor de eerste keer gezien, ik denk niet dat ik er iets over hoef te zeggen.
Net Harry Potter de nieuwste gekeken