Unstoppable gekeken vanavond.
Vermakelijke en redelijk spannende film. Ik kijk graag naar films van Denzel Washington, en deze had ik nog niet gezien. Dus heb ik deze vanavond maar er even opgezet. Van de film verwachtte ik niet zo veel, en dat bleek maar weer. Want qua verhaal was het heel erg dun, en er zaten ook weer de ontzettende cliché momenten in. Sprongen die
bijna mis gaan, of net iets op het nippertje overleven. Ook de rol van Denzel Washinton was een beetje saai ongeloofwaardig. Een man die al 28 jaar bij een treinspoor bedrijf werkt, en de godganse dag goederentreinen rondrijden. Zodra er een trein op hol is geslagen wist hij wat wel en wat niet kon en hoe die alles moest redden, alsof hij het al tig keer had gedaan.
Toch zat de film nog vol met spannende scenes, zoals de scherpe bocht tegen het eind, of het aankoppelen van de locomotief naar de losgeslagen trein. Geen moment werd de film saai en de film duurde precies lang genoeg, het had niet langer moeten duren. Al met al heb ik toch naar een leuke film zitten kijken.
een cijfer van 2,5 van de 5