faaltitel in NLAlmighty wrote:Verschrikkelijk Ikke![]()
Lachen animatie film
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Films waar ik naar uitkijk:
Transformers 3 Dark Of The Moon (juli in Amerika)
The Hangover 2 (mei in Amerika)
Cars 2 (juni in Amerika)
En ik zal nog wel 1 vergeten zijn
Cars 2 (juni in Amerika)
Wel vette film, al waren die special effects af en toe iets téPommer wrote:nu Prince of Persia: Sands of Time kijken![]()
aan de hoofdrolspeler ligt het iig niet
Ben nu de inside man aan het zienroberttt wrote:miss march al gezien en ik haal hem nu binnen dus zie hem morgenChukkels wrote:Schaam je dat je die nog niet gezien hebt!roberttt wrote:Halen we die even binnen
Miss March is ook geniaal trouwens!
einde is een vette mindfuck 
heb vandaag Ted Bundy gekeken.
jezus wat een film
alleen maar verkrachtingen en moord, laat wel een redelijk goed beeld zien van Ted Bundy.
Van dat soort films moet je houden denk ik, niet voor de zwakkere magen onder ons
heb vandaag Ted Bundy gekeken.
jezus wat een film
alleen maar verkrachtingen en moord, laat wel een redelijk goed beeld zien van Ted Bundy.
Van dat soort films moet je houden denk ik, niet voor de zwakkere magen onder ons
ben american pie the wedding weer eens aan het kijken
epic
epic
Stifflers momdjpatt wrote:ben american pie the wedding weer eens aan het kijken
epic
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
epicPommer wrote:Stifflers momdjpatt wrote:ben american pie the wedding weer eens aan het kijken
epic
straks voor de 4/5e keer Law Abiding Citizen kijken 
InderdaadRavenwood wrote:einde is een vette mindfuck![]()
Wat een geweldige film blijft het tochPommer wrote:straks voor de 4/5e keer Law Abiding Citizen kijken
Zeker één van mijn all-time favo's geworden
ik vond het, voor een disney film, toch echt wel een vette film. heb het spel lang terug gespeeld en wist niet van het bestaan van de film af tot hij gisteren op film1 kwam hahaProject 141 wrote:Zag een stuk ervan bij iemand thuis op een hd-tv... Godverdomme dat zag er gewoon veel te nep uit, alle kleurtjes echt gewoon veel te mooiPommer wrote:Wel vette film, al waren die special effects af en toe iets téPommer wrote:nu Prince of Persia: Sands of Time kijken![]()
aan de hoofdrolspeler ligt het iig niet
de special effectjes zijn misschien wat overdreven maar ik denk dat ze dat vanuit het spel terug wilden laten komen. ik was iig niet voor de tv weg te krijgen
Carpool uit 1996 met Tom Arnold blijft leuk 
en super 8 (hier in augustus)Kryptica wrote:Films waar ik naar uitkijk:
Cars 2 (juni in Amerika)
en battle los angelos (april)
sucker punch lijkt me ook wel vet (deze maand)
potc: on stranger tides (in mei)
sanctum ben ik ook erg benieuwd naar (deze maand)
thor heeft ook wel iets denk k (deze maand)
-
C
Jahaa:
Die nieuwe POTC en New Kids: Nitro!
-
B
New Kids :')robkuh1990 wrote:Jahaa:
En The Rite, die moet ook vet zijn 
Maandag Unstoppable gezien. Damn wat een slechte film. En gister met de meid The Notebook een of andere romantische film. Doet het altijd goed voor de seks 
Heb gisteren Enter The Void gezien, wat een aparte film! Ben er wel zeer over te spreken trouwens, heel simpel verhaal op een hele sterke manier uitgewerkt.
Tijdens het kijken van de film had ik echt het gevoel midden in de nachtmerrie/bad trip te zitten, echt geweldig gedaan
!
View on YouTube
Tijdens het kijken van de film had ik echt het gevoel midden in de nachtmerrie/bad trip te zitten, echt geweldig gedaan
View on YouTube
ben nu de passie van christus aan het kijken,
kga nu "Orphan" kijken, over zo'n psycho kind ofzo 
Net Harold & Kumar Going To White Castle samen met Robert gekeken. 
Deel 2 is leukerChukkels wrote:Net Harold & Kumar Going To White Castle samen met Robert gekeken.
Pommer wrote:Deel 2 is leukerChukkels wrote:Net Harold & Kumar Going To White Castle samen met Robert gekeken.H&K Escape From Guantanamo Bay
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
deel 1 krijg je honger gek echt...