vandaag Easy A gekeken, maar na 25 min viel ik in slaap. Niet een goed teken.. 
allah akbar stukjestefaneke wrote:Net Children of Men gekeken. Dat camerawerk is egt tering goed!
allah akbar stukjestefaneke wrote:Net Children of Men gekeken. Dat camerawerk is egt tering goed!
ik zag em voorbij komen op het KPN Videotheek filmpreviews kanaalRavenwood wrote:ken ik nietKSwoosh wrote:zojuist de documentaire Exit Through The Gift Shop gekeken, over Banksy, Shepard Fairy, en ofc mr brainwash.
Erg mooie docu!![]()
Geloof ik niks vandjpatt wrote:ik ga zaterdag naar rango
ben benieuwd
Die ga ik ook maar even zien, geniale films vooral de chicks erinChukkels wrote:Vannacht Van Wilder: Freshman Year weer eens gezien. Blijft een geniale film. Die Kaytlin![]()
![]()
Binnenkort maar weer Harold & Kumar kijken en Beerfest. Ben weer helemaal into teenage-movies
beerfest is een all time favorite van mijroberttt wrote:Die ga ik ook maar even zien, geniale films vooral de chicks erinChukkels wrote:Vannacht Van Wilder: Freshman Year weer eens gezien. Blijft een geniale film. Die Kaytlin![]()
![]()
Binnenkort maar weer Harold & Kumar kijken en Beerfest. Ben weer helemaal into teenage-movies
Heb die echt al 8 x gezien ofzotwilightforce wrote:ok. Ein-de-lijk the shawshank redemption helemaal gekeken (had ooit een keer een stukje gezien) en zoals ik verwachtte was de rest ook geweldig![]()
Geen wonder dat het een klassieker is
kut filmmarsiascout wrote:Pas 2012 gezien.
muah opzich wel mooi gemaakt, heb em in de bios gezien en dan ziet het dr wel vet uitRavenwood wrote:kut filmmarsiascout wrote:Pas 2012 gezien.
Spanning is niet altijd een achtervolging met ontploffingen enzo he, een goede film kan spannend zijn op andere manier. Ben opzich wel benieuwd naar de film, maar lijkt me echt een "Ik heb niks te doen dus even kijken wat er op on demand is" zondagmiddag filmhidde wrote:The kings speech. Sloom en niet spannend, maar wel mooi.