Gisteren heb ik Blow gekeken.
had em nog nooit gezien maar wel een hele vette film
Depp
had em nog nooit gezien maar wel een hele vette film
Depp
Shit, seven pounds is zeker een goede film! Die raakte me toch wel haha!FRArnold wrote:Gister één van mijn favo films gekocht. 'Seven Pounds'![]()
Ook Hancock meteen meegenomen! Heerlijke film!![]()
Zoals je ziet ben ik Will Smith fan! haha!
Brothers is echt een dikke psychologische film. Vond hem echt heel mooiPommer wrote:Echt een hele mooie film, alleen is het voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het nog goed komt of nietPommer wrote:zo voor de 2e keer Brothers kijken
(heb het gevoel van niet)
Ja hele vette film is dat!Ravenwood wrote:vanmiddag een oude film van Christian Bale gekeken: American Psycho
wat een heldenfilmheb soms echt hard moeten lachen hoe vaag en creepy die kerel soms doet
gayRavenwood wrote:Brokeback Mountain gekeken net.
Jezus christus wat kan Heath Ledger ongelooflijk goed acteren!
in de film zelf zaten wat, ehm, vieze stukjes, maar voor de rest een goeie film en leuk om naar te kijken.
ik vind die film zo verschrikkelijkProject 141 wrote:Nope, niet gekeken.. Wel 'Death Proof', had hem al es gezien maarja blijft grappig.KSwoosh wrote:volges mij hebben heel veel mensen gister Hot Fuzz gekeken, en hij was weer geniaal
alleen dat geluidQuentin Tarantino, alleen heeft deze film wel een heel laag tempo
je moet ze niet op volgorde kijken en dan bezopen zijnoostzaner wrote:Gisteravond Saw gekeken. Jammer dat ik alles al weet anders was die film één grote mindfuck geweest.
Leuk altijd dat je na afloop alle clou's ziet en denk oja. Maar je gaat er pas op letten als je de films een paar x gezien hebt.oostzaner wrote:Gisteravond Saw gekeken. Jammer dat ik alles al weet anders was die film één grote mindfuck geweest.
neuhoostzaner wrote:heb jij dat wel gedaan dan?
Inderdaad alle hele discussies over die film gevoerd. Ik vind er geen flikker aan, maar het is zo'n juweeltje volgens sommigenRik wrote:Dit weekend Black Swan gekeken, omdat mn vriendin dat wou.
Ging over zo'n balletdanseres, maar die spoorde lang niet
Beetje rare film, niet zo leuk...
saaie film vond ikRik wrote:Dit weekend Black Swan gekeken, omdat mn vriendin dat wou.
Ging over zo'n balletdanseres, maar die spoorde lang niet
Beetje rare film, niet zo leuk...