nou boeit me geen reet. Jackass is vele maler leuker.Almighty wrote:Ze waren er eerder als Jackassoostzaner wrote:The dudesons zijn dat niet die wannabe jackass finnen op mtv?
en nitro circus is
nou boeit me geen reet. Jackass is vele maler leuker.Almighty wrote:Ze waren er eerder als Jackassoostzaner wrote:The dudesons zijn dat niet die wannabe jackass finnen op mtv?
Kijk maar ff meer afleveringen want die gasten gaan een stapje verder als Jackassoostzaner wrote:daar heb ik 1 aflevering van gezien. toen gingen ze shampoo dat niet prikt in de ogen recht in hun ogen spuiten. :')
Ja en dan dat spel.Almighty wrote:Kijk maar ff meer afleveringen want die gasten gaan een stapje verder als Jackassoostzaner wrote:daar heb ik 1 aflevering van gezien. toen gingen ze shampoo dat niet prikt in de ogen recht in hun ogen spuiten. :')
Die gasten naaien elkaar ook fucking erg. In Thailand hadden ze allemaal shemale's naast elkaar gezet en Daint moest raden wie van hun een echte vrouw was (Hem was wijsgemaakt dat er 1 vrouw tussen zat)
Bal koppen met een spijkerrij, die was echt hard. Die gaan echt ver!Almighty wrote:Kijk maar ff meer afleveringen want die gasten gaan een stapje verder als Jackassoostzaner wrote:daar heb ik 1 aflevering van gezien. toen gingen ze shampoo dat niet prikt in de ogen recht in hun ogen spuiten. :')
Die gasten naaien elkaar ook fucking erg. In Thailand hadden ze allemaal shemale's naast elkaar gezet en Daint moest raden wie van hun een echte vrouw was (Hem was wijsgemaakt dat er 1 vrouw tussen zat)
jupkatamaran wrote:
En oja, met Dirty Sanchez was toch ook met die haken in zo'n gast z'n rug? Wooot, net zo pijnlijk, hij ging gewoon van de grond.
THe Expendables!Parvuz wrote:Vanavond The mask of Zorro, of Pirates of the Caribbean?
Mijne ook!KSwoosh wrote:Jason Statham
favo acteur![]()
die moet ik zien!
sowiesoOxbow wrote:Mijne ook!KSwoosh wrote:Jason Statham
favo acteur![]()
die moet ik zien!
Heb zin in deze nieuwe film van hem
Lock, Stock and Two Smoking BarrelsPommer wrote:Is hij van de bank job?
Jason StathamOxbow wrote:View on YouTube