aangezien ik 5 jaar ouder ben, ik heb um net voor de 189294944e keer gekeken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net Oorlogswinter op tv gezien, een van de mooiste Tweede Wereldoorlogsfilms die ooit ik heb gezien 
-
S
Ben nu Idiocracy aan't kijken
.
Vanavond naar New Kids geweest, echt een aanrader. Tenminste met veel bier op, is ie geweldig 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd ik ook net terug en wat eenroberttt wrote:Vanavond naar New Kids geweest, echt een aanrader. Tenminste met veel bier op, is ie geweldig
Net terug van Little Fockers.
Prima film hoor, had hem alleen grappiger verwacht!
Het einde is geniaal gedaan met die rap
.
Prima film hoor, had hem alleen grappiger verwacht!
Het einde is geniaal gedaan met die rap
Ik hoor van iedereen dat hij echt bagger is.the sidespinnars wrote:idd ik ook net terug en wat eenroberttt wrote:Vanavond naar New Kids geweest, echt een aanrader. Tenminste met veel bier op, is ie geweldig
nou hij is echt geniaal
echt wel een aanrader
ik heb meer gehoord dat hij kut is, dus het gaat hem niet worden.roberttt wrote:nou hij is echt geniaalecht wel een aanrader
Moet ik ook nog gaan doen, met een paar maten vipkaartjes kopen en veel bier bestellen.. lijkt me echt geniaalroberttt wrote:Vanavond naar New Kids geweest, echt een aanrader. Tenminste met veel bier op, is ie geweldig
Veel onderbroeken lol, ik vond de film op bepaalde momenten na niet veel aan.oostzaner wrote:ik heb meer gehoord dat hij kut is, dus het gaat hem niet worden.roberttt wrote:nou hij is echt geniaalecht wel een aanrader
dan mis je echt wat.oostzaner wrote:ik heb meer gehoord dat hij kut is, dus het gaat hem niet worden.roberttt wrote:nou hij is echt geniaalecht wel een aanrader
kijk nu Chasing Christmas, das pas een kut film
mensen zeggen ook dat ik wat mis als ik geen twitter heb... :')roberttt wrote:dan mis je echt wat.oostzaner wrote:ik heb meer gehoord dat hij kut is, dus het gaat hem niet worden.roberttt wrote:nou hij is echt geniaalecht wel een aanrader
kijk nu Chasing Christmas, das pas een kut film
-
S
Blijft een heerlijke filmoostzaner wrote:Ik heb net voor 189294939ste keer Home Alone gekeken.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
vanavond book of secrets 
Voor wie van horror/Gore houdt.. kijk The Descent.
Last edited by Oxbow on 27 Dec 2010 14:19, edited 1 time in total.
Dat vond ik nou echt een kutfilmpepepe wrote:Voor wie van horror/Gore houdt.. kijk The Descent.
das toch dat ze in die grotten zitten met al die monsters?
Net Vet Hard gekeken, blijft leuk film
.
-
S
Eerst The Road gekeken, zeer sterke film!
Daarna Hot Tub Time Machine. Geniaal

Daarna Hot Tub Time Machine. Geniaal

TBS net gekeken op ned3. Best goede film. Had m nog niet gezien. Die film pakt je echt van minuut tot minuut. Dat kunnen niet veel Nederlandse films.
Net weer ff Home Alone 3 gezien.
Leukste uit de serie voor zover ik het me kan herinneren
Leukste uit de serie voor zover ik het me kan herinneren