Gisteren Devil gezien, vond 'm niet egt heel vet.
best grappig wel
GB ia heel vaag maar wel lolKSwoosh wrote:net Gangsterboys gekeken, egt wat een rare film
best grappig wel
Ik vond Tokyo Drift nog best vet hoor, vooral de muziekSkedoedelefloeps wrote:ligt t aan mij of wordt Fast And Furious bij elke film weer saaier en saaier...
Fast Five word niet saai. die trailer is echt vetSkedoedelefloeps wrote:ligt t aan mij of wordt Fast And Furious bij elke film weer saaier en saaier...
Fast Five, wat geniaal met die kluis
Lijkt me helemaal niks die film. En ik ga hem gewoon ook niet uit principe kijken, omdat Ben Affleck een afschuwelijk slechte acteur is.Ravenwood wrote:The Town best heel spannende film!
Er zwerft ergens op het internet een gif ervan rond, met een agent die maar even tussen de vingers zien dat ze van vluchtauto wisselen. Dat was nog wel grappigRavenwood wrote:Ja klopt, ik zie hem liever ook niet.
Maar de hele film en rest van de crew maakt het dan wel weer goed
vond Fast & furious wel een dikke film!Skedoedelefloeps wrote:ligt t aan mij of wordt Fast And Furious bij elke film weer saaier en saaier...
hahah toen we die bij jasper gingen kijkenoostzaner wrote:Die film is fucking geniaal!!!![]()
die uncensored editie.de hele tijd zie je naakte wijven door het beeld lopen.