@ Skedoedelefloeps
Explain
Explain
helaas wel, die gaat dus niet meeRavenwood wrote:is wel spaans. voor degene die zich daaraan kunnen storen xD
Heb hem gezien. Wel aardige film, maar toch niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Wel beter dan de meeste films die uit hollywood komen, al is dat nog niet zo moeilijk...Ravenwood wrote:ben nu Cell 211 aan het binnenhalen, moet een goeie film zijn![]()
View on YouTube
is wel spaans. voor degene die zich daaraan kunnen storen xD
oudJP Hardstyle wrote:nu Ice Age 3 aant kijken
JP Hardstyle wrote:nu Ice Age 3 aant kijken
vond em niet zo heel slecht, maar egt geweldig ook nietRavenwood wrote:kut film, heb em in de bios gezien....JP Hardstyle wrote:nu Ice Age 3 aant kijken

ik raad hem egt niet aanKSwoosh wrote:PA2 niiicewil em binnenkort ook in de bios gaan zien
gisteravond iig Dan In Real Life gekeken, egt een mooie film!
jah er zijn wel schrik momentjes maar paar vrienden van me zijde "da is egt een geweldige film, en ik durf niet meer in mijn kelder enz." maar egt ik had er veel meer van verwacht.KSwoosh wrote:dan vond je PA2 zeker ook niet relax?
bij dat soort films moet je gewoon helemaal op gaan in de film en niet nadenken of het echt kan of niet, gewoon schrikken!
geen idee, heb em nog niet gezienHARDSTYLE_XD_tbse wrote:jah er zijn wel schrik momentjes maar paar vrienden van me zijde "da is egt een geweldige film, en ik durf niet meer in mijn kelder enz." maar egt ik had er veel meer van verwacht.
en dat eindekomaan ze kunnen toch wel iets beters verzinnen dan dat he :')
njahKSwoosh wrote:geen idee, heb em nog niet gezienHARDSTYLE_XD_tbse wrote:jah er zijn wel schrik momentjes maar paar vrienden van me zijde "da is egt een geweldige film, en ik durf niet meer in mijn kelder enz." maar egt ik had er veel meer van verwacht.
en dat eindekomaan ze kunnen toch wel iets beters verzinnen dan dat he :')
eindes van zulke films vallen altijd tegen, omdat de film 1 grote oplopende climax is
moet je de site checken, daar staan ook nog wat geniale korte clipsHARDSTYLE_XD_tbse wrote:binnenkort jackass 3D maar gaan kijken![]()
met de reclame van die film lach ik al helemaal kapot te gaan van het lache![]()
SPOILERDaveytl wrote:@ Skedoedelefloeps
Explain
ja lekkere spoiler is datSkedoedelefloeps wrote:SPOILERDaveytl wrote:@ Skedoedelefloeps
Explain
ik bedoel als hij echt vast zit in z'n droom dan valt het tolletje gewoon, omdat hij dat zou willen dus zou dromen, dus in beide gevallen zou het een open einde zijn. sneppie?
EINDE SPOILER