Amsterdamned en All-Stars zijn enige Nederlandse films die ik wel goed vind.Skedoedelefloeps wrote:die film trekt me totaal niet.
1. Hij is nederlands...
I rest my case :')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Spion van oranje was ook wel lache. Nu komen er toch nederlandse kutfilms aan. Die van de Sint en de eetclub ofzo.Parvuz wrote:Amsterdamned en All-Stars zijn enige Nederlandse films die ik wel goed vind.Skedoedelefloeps wrote:die film trekt me totaal niet.
1. Hij is nederlands...
Spion van Oranje vond ik niet zo heel sterk. Die film Sint lijkt me wel vet. Vind het concept wel geniaal bedacht.wootum wrote:Spion van oranje was ook wel lache. Nu komen er toch nederlandse kutfilms aan. Die van de Sint en de eetclub ofzo.Parvuz wrote:Amsterdamned en All-Stars zijn enige Nederlandse films die ik wel goed vind.Skedoedelefloeps wrote:die film trekt me totaal niet.
1. Hij is nederlands...
Nee er komt nog een nederlandse film en die heet 'de eetclub'. Met oa Bracha van Doesburg. Trailer gezien vorige week in de bios. Echt zon nederlandse kutfilm weer.Parvuz wrote:Spion van Oranje vond ik niet zo heel sterk. Die film Sint lijkt me wel vet. Vind het concept wel geniaal bedacht.Maar ik neem aan dat jij wat anders bedoelt met Sint en de eetclub.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik ken geen Nederlandse films die ECHT goed zijn, heeft te maken met meerdere dingen.
Het Nederlandse acteerwerk is meer theater gericht dan film gericht, oftewel ze missen de finesse die je in films gebruikt en vergroten emoties en karaktereigenschappen zoals dat moet op t podium. Dat vind ik gewoon groot nadeel, natuurlijk zijn er enkele acteurs/actrices die een uitzondering zijn, maar grote NEderlandse acteurs zijn (bijna) allemaal theatre actors. Totaal niet van toepassing in films.
Doe mij maar films als Inception, Shawshank Redemption, Green Mile, Misery
en zo kun je uren doorgaan, dat is acteren, dat zijn films, Nederlandse films boeien mij niet en zullen ze (waarschijnlijk) ook nooit doen.
Het Nederlandse acteerwerk is meer theater gericht dan film gericht, oftewel ze missen de finesse die je in films gebruikt en vergroten emoties en karaktereigenschappen zoals dat moet op t podium. Dat vind ik gewoon groot nadeel, natuurlijk zijn er enkele acteurs/actrices die een uitzondering zijn, maar grote NEderlandse acteurs zijn (bijna) allemaal theatre actors. Totaal niet van toepassing in films.
Doe mij maar films als Inception, Shawshank Redemption, Green Mile, Misery
en zo kun je uren doorgaan, dat is acteren, dat zijn films, Nederlandse films boeien mij niet en zullen ze (waarschijnlijk) ook nooit doen.
The Other Guys maandag gekeken. Best vermakelijke film, alleen Mark Wahlberg kan echt niet acteren..
heb het normaal ook niet zo op NL films maar deze zat wel echt goed in elkaar
maar vanavond is The Hangover op film 1 dus dat wordt weer lachen
maar vanavond is The Hangover op film 1 dus dat wordt weer lachen
vanavond komen 1&2 allebei op tvKSwoosh wrote:net Jackass 2 gekeken, wat een geniale film
-
LHardtraxxer
- 107 posts member since 2009
- last seen Dec 2012
Gisteren Jackass 3D in de bios gezien, blijft leuk die gekke lui.
Zitten aantal briljante dingen in.
(ow en het 3D, blew me away! 3D is awesome
)
Zitten aantal briljante dingen in.
(ow en het 3D, blew me away! 3D is awesome
net The Social Network gekeken, best wel leuke film eigenlijk.
ennneuh, 3D is fag
ennneuh, 3D is fag
Is all-stars de film al uit dan?Parvuz wrote:Amsterdamned en All-Stars zijn enige Nederlandse films die ik wel goed vind.Skedoedelefloeps wrote:die film trekt me totaal niet.
1. Hij is nederlands...
Ehhhh
Zwart Boek???
die is ook vet!
Zwart Boek???
die is ook vet!
Daar hebben ze hier 2 km verder op een schuur voor opgeblazenRavenwood wrote:Ehhhh
Zwart Boek???
die is ook vet!
Heb gisteren Lock Stock And four stolen hooves gekeken, prachtig die Engelse humor!
-
G
zit er wel een beetje fatsoenlijk actie of verhaal in?Ravenwood wrote:net The Social Network gekeken, best wel leuke film eigenlijk.
ennneuh, 3D is fag
of komedie iets?
en idd, 3d is gay
ik wil Jackass 3D in niet-3D zien
actie? nee
komedie? een aantal opmerkingen waar je een glimlach van krijgt.
verhaal: jazeker
het is ook niet voor niks een drama film
gaat gewoon over hoe die Mark Zuckenberg ofzoiets op het idee is gekomen om facebook te starten en hoe dat is groot geworden enzo.
komedie? een aantal opmerkingen waar je een glimlach van krijgt.
verhaal: jazeker
het is ook niet voor niks een drama film
gaat gewoon over hoe die Mark Zuckenberg ofzoiets op het idee is gekomen om facebook te starten en hoe dat is groot geworden enzo.
-
G
ah ok, wist niet dat et drama was 
ga em toch maar een kans geven denkik
ga em toch maar een kans geven denkik
Meen je dit serieus?jeone wrote:Is all-stars de film al uit dan?Parvuz wrote:Amsterdamned en All-Stars zijn enige Nederlandse films die ik wel goed vind.Skedoedelefloeps wrote:die film trekt me totaal niet.
1. Hij is nederlands...
net terug van Paranormal Activity 2
wat een K.U.T.film
en helemaal het einde, wtf joh, kan het nog nepper?
dan von ik deel 1 nog beter ook al was dat ook een kuteinde
die was in ieder geval nog spannend, deze totaal niet, heb em misschien 2 x ff geknepen maar dat was het dan ook
wat een K.U.T.film
en helemaal het einde, wtf joh, kan het nog nepper?
dan von ik deel 1 nog beter ook al was dat ook een kuteinde
die was in ieder geval nog spannend, deze totaal niet, heb em misschien 2 x ff geknepen maar dat was het dan ook
ik heb net the human centipede gezien, haha wat een bazen film
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Hardstyleking wrote:ik heb net the human centipede gezien, haha wat een bazen film
Bloed serieus ze wouden nieuwe film maken namelijk, sorry na even zoeken blijkt het old stars te heten die film,Parvuz wrote: Meen je dit serieus?Film komt uit 1997.
Gisteravond naar Jackass 3D geweest, ze hebben het gewoon weer geflikt om een top film neer te zetten
En voor de mensen die hem gezien hebben:
De katapult scene

De katapult scene
Ik wil er ook nog naar toe, lijkt me retevet.Teknizion wrote:Gisteravond naar Jackass 3D geweest, ze hebben het gewoon weer geflikt om een top film neer te zetten![]()
De katapult scene![]()
Hardstyleking wrote:ik heb net the human centipede gezien, haha wat een bazen film
hahaha ja. die duitser is echt focking eng man
maar die dude in de auto whahaha wat een held
-
G
gisteravond Bandslam gekeken, wat een super mooie film!
2 uur, maar dan heb je ook wat!
View on YouTube
en het nr van et einde van de film:
LET OP!
SPOILER!!!!!!!!
View on YouTube
Vanessa Hudgens btw

2 uur, maar dan heb je ook wat!
View on YouTube
en het nr van et einde van de film:
LET OP!
SPOILER!!!!!!!!