Dark Pact schreef:
Ik zou me als Ajax supporter schamen voor deze ploeg, ze kunnen gewoon niet voetballen, zijn geen team, echt frustrerend gewoon.
Ik schaam me ook voor deze ploeg. Dit is toch lachwekkend waarmee je op de proppen komt tegen Manchester United als de kampioen van Nederland?! Imbeciel die de 6e man nog geen eens kan passeren, Koppers die het erg goed deed in verdedigend opzicht, maar aanvallend geen flauw benul heeft waarmee hij bezig is. De Jong die als een jojo gebruikt wordt door Frank de Boer. Anita die volgens mij dacht dat hij een centrale verdediger of rechtsbuiten was. Bulykin die als spits niet weet hoe hij positie moet kiezen of hoe hij een bal moet kaatsen. Vermeer die zelfs door de keeper van FC Horst D2 de concurrentiestrijd verliest. Het is werkelijk waar te zielig voor woorden wat er op het veld stond.
En dan nog vind ik dat Ajax naar hun kunnen heeft gepresteerd. En dat kwam dan door het centrale blok en het middenveld, wat gewoon erg netjes mee terug verdedigde, waar ManU in de eerste helft gewoonweg onmachtig was. Dus dan kun je het wel volhouden. Maar zie je dat ManU ook maar even aanzet, dan worden die jonkies gewoon aan alle kanten overlopen.
Conclusie: heel snel vergeten dit seizoen, wat er van tevoren zo florissant uitzag, is uitgelopen op een groot debacle.