zo, streamer van PSV aan... en kijken maar
Related topics
- View the latest post: Pearsall - Rampage Europa 2 (Crossover Early HS en Hardtrance)
- View the latest post: Clockartz ft. dorothé - Still Here (League Of Legends Cover)
- View the latest post: League of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: Champions League 2014/15
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Sow wat is die Verbeek een arogante kwal zeg, om zo te reageren op die Journalist. Kan hij toch niks aan doen dat AZ een waardeloze wedstrijd speelt?
Maak ik tenminste nog kans met mijn weddenschap :')katamaran wrote:Ook nog lekker 3-4 in blessuretijd, haha, ik zou het niet weten. Hoe erg kan een dip zijn.wootum wrote:HAHAHAHAHAHAkatamaran wrote:Wat sneu voor NK Maribor.![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar
Haha Brugge nog winnen na zo'n schijtpartij, onmogelijk 
Waar zijn de Spurs in godsnaam mee bezig?? 0-2 achter in eigen huis tegen Paok Saloniki na 14 minute :S?
Mooie avond! Groepshoofd, Mertens en Strootman een wedstrijd geschorst 
Standard ook groepswinst, weeral goed voor België 
Die horen natuurlijk een extra wedstrijd te krijgen + een dikke boete voor PSV als de UEFA consequent is. Maar ja, dat zijn ze natuurlijk niet.wootum wrote:Mooie avond! Groepshoofd, Mertens en Strootman een wedstrijd geschorst
-
A
Legia Waszwazzuaw
Dat zijn pas fans, 3-0 achterstaan en dan nog ff een sfeermomentje erin gooien
Dat zijn pas fans, 3-0 achterstaan en dan nog ff een sfeermomentje erin gooien
Volgens de commentator is het een afgekeurde goal, omdat de verdediger geblesseerd is en dus niet meer deelneemt aan het spel.Project 141 wrote:Die afgekeurde goal bij Tottenham... Is dat volgens de regels? Die vent ligt geblesseerd voor de doellijn, telt hij dan niet meer mee voor buitenspel?
Zal wel kloppen denk ik.
Waarom speelde Fulham in godsnaam zo erg op de 0-0? Bij de 0-0 was Twente al zeker groepswinnaar, en Fulham nog niet zeker. En nu staan ze nog steeds voor op Wisla, dus een gelijkspel was voor hen gelijk aan een verlies. Ze hadden dus in feite geen enkele reden om te spelen zoals ze deden...
Gaat niet de goede kant op met AZ
EDIT: oh het is al weer 1-1
EDIT: oh het is al weer 1-1
Alle 3 Belgische ploegen groepswinst!!! Heerlijk 
-
J
12 uur CL loting, en 1 uur de Europa league loting, of andersom?
We hebben nog niet genoeg pech gehad dit jaar in Europa

Doei AjaxPommer wrote:Ajax - Man United
AZ - Anderlecht , ik zie voor AZ wel degelijk kansen.
Steua Boekarest - FC Twente, dat moet geen probleem zijn voor Twente.
Trabzonspor - PSV , ook voor PSV zie ik kansen.
Steua Boekarest - FC Twente, dat moet geen probleem zijn voor Twente.
Trabzonspor - PSV , ook voor PSV zie ik kansen.
Last edited by flevoboys on 16 Dec 2011 13:33, edited 2 times in total.
Geen nekschot meer voor Platini?p-stylez wrote: