Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:26 

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:26 

Bierkoning

robkuh1990 schreef:
Pommer, waarom bespeur ik sarcasme?

Paulo César 29' ROOD!

Spartak 2-5 verloren... oof Porto wordt lastig

Ben niet zo'n fan van het PSV publiek en van de sfeer in het stadion :)

en over Porto, dat is voor mij gewoon topfavoriet nummer 1, maken al het hele seizoen een goeie indruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:27 

Bierkoning

Marcelo :') waardeloze verdediger, eigenlijk is de hele verdediging waardeloos zonder Bouma.
Pieters die nieuwe linksback van Oranje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:31 

Bierkoning

Gelukkig hebben ze Berg nog achter de hand :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:32 

Heel jammer dit... echt jammer...
PSV begon zo veelbelovend aan die 1e helft.... die snelle 2 goals was echt wat ze nodig hadden en ze konden het doordrukken..
zo jammer dat dit nu die 2e helft gebeurt.
weg droom

wat een domper :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:33 

Donateur

Minder dit... Waardeloze actie van Marcelo; erg slecht.. spanning is 'm toch te groot.
Leuk dat je Pieters afkraakt terwijl het de beste linksback is van ons land, noem maar eens een betere.
Maza is over het algemeen ook gewoon een solide verdediger, Vukovic ook. Alleen die Manolev is een idioot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Marcelo :') waardeloze verdediger, eigenlijk is de hele verdediging waardeloos zonder Bouma.
Pieters die nieuwe linksback van Oranje >.<

Ja hoe hopeloos met manolev en marcelo bij die goal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:37 

Bierkoning

Mol schreef:
Minder dit... Waardeloze actie van Marcelo; erg slecht.. spanning is 'm toch te groot.
Leuk dat je Pieters afkraakt terwijl het de beste linksback is van ons land, noem maar eens een betere.
Maza is over het algemeen ook gewoon een solide verdediger, Vukovic ook. Alleen die Manolev is een idioot.

Probleem is idd dat er niet veel betere zijn, maar dat zegt niet zoveel over Pieters.
Ik zie eerlijk gezegd net zo graag Emanuelson daar spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:38 

Donateur

Ik niet, Pieters is een veel betere verdediger. Hij loopt bijna altijd goed, zit er vaak goed tussen, hapt bijna nooit.
Urby is beter in het aanvallende opzicht maar dat hebben we toch niet nodig bij Oranje bij de backs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

door die rooie kaart voor tiendalli is twente ook uitgeschakeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

staat nog steeds 1-1 daar, maar was voor mij al na de vorige wedstrijd al bekend dat de tukkers uitgeschakeld waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:55 

Hardtraxx Crew

93Wesley93 schreef:
Protoss schreef:

staat nog steeds 1-1 daar, maar was voor mij al na de vorige wedstrijd al bekend dat de tukkers uitgeschakeld waren.

Nu niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

zo jammer dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

Abgelaufen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:02 

Donateur

Tot de 2-1 vlak voor rust geloofde ik er nog echt in! Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

ik in twente ook voor rust
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:23 

Vind het zo jammer dat Derksen dan zo nodig over Toivonen door zeikt in de nabespreking... Fred lult zo om zijn verdriet over Toivonen..
Ach flikker toch op vuile sigaar snor... krijg een klaplong van je sigaar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 23:49 

Artiest

PSV zit vol spelers die hun eigen voetbalschoenen niet kunnen onderscheiden van het veld.
Manolev, Marcelo, Isakson en lens... wat zijn dat DOMME voetballers.
Lens denkt nooit na wat die met een bal moet doen, raakt hem dan vast wel kwijt omdat hij slechts dingen om een straal van een decimeter om zich heen ziet.
Manolev snapt het hele spel niet, die vraagt zich af hoe die hier is gekomen. Stapt altijd verkeerd of te laat in en let niet echt op.
Marcelo kan er helemaal niks van, die jongen speelt een bal nooit naar voren en doet de vreemdste dingen.
Isakson is een dramatische keeper, die 2-1 was weer om te janken. Die man is zo nerveus voor zulke wedstrijden, die weet niet wat die moet doen en hoopt maar dat wat ie doet goed afloopt.

Nee dit PSV zit vol met hele domme spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 10:00 

Donateur

Manolev geef ik je gelijk in, de rest is niet super slim maar ook niet uber dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

We hebben gewoon iemand nodig die het team nog wel is een keer op sleeptouw wil nemen!!

(MARK VAN BOMMEL)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:30 

robkuh1990 schreef:
Vind het zo jammer dat Derksen dan zo nodig over Toivonen door zeikt in de nabespreking... Fred lult zo om zijn verdriet over Toivonen..

u mad, bro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:36 

Artiest

Mol schreef:
Manolev geef ik je gelijk in, de rest is niet super slim maar ook niet uber dom.

Nou Marcelo, Lens en Isakson snappen er anders niks van.
Sowieso die keeper die zo onzeker is als de pest, een drama onder de lat, weet niet wanneer die hoe moet ingrijpen. Marcelo ziet nooit een goede opening, speelt de bal alleen van links naar rechts en nooit eens iets vooruit, de tackle in het 16 meter gebied ook een staaltje dom verdedigen.
Lens weet nooit wat hij met een bal moet doen, hij vraagt er altijd om, maar hij krijgt hem dan en denkt vervolgens, wat moet ik eigenlijk doen?! Steekpasjes lukken ook nooit, want hij staat 9/10 keer buitenspel. Een slimme aanvaller blijft op 1 lijn lopen en gaat dan diep, hij sprint naar de goal, gaat ervan uit dat de middenvelders bij PSV robots zijn die het meteen zien en de bal perfect mee geven binnen 0.001 seconde zodat hij nog net geen buitenspel staat. Die jongen denkt niet na.
vervang die 4 en je hebt een psv wat gewoon kampioen kan worden, ik moet er niet aan denken dat dit psv kampioen gaat worden namelijk... zo meteen gaat die Manolev nog denken dat ie een goede voetballer is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

vind het meer dan terecht van Derksen.
Derksen, opnieuw +1

(stond wat anders maar khadber vond het nodig om het te editten... nja ik heb geen goed woord over voor toivonen :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:47 

Artiest

Is onzin om Toivonen te noemen in een nabespreking van een wedstrijd waarin Toivonen niet speelde...
Johan vind ik af en toe de dingen naar het hoofd stijgen, die man is verslaafd aan aandacht en lachende 50-plussers om zich heen. Hij mag zich wel wat in houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:44 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Is onzin om Toivonen te noemen in een nabespreking van een wedstrijd waarin Toivonen niet speelde...

Dit ben ik met je eens. Als ie nou speelde, ala.

Over Isaksson; absoluut; onzekere keeper maar redelijk op de lijn.
Marcelo tackelde ongelofelijk dom (door spanning denk ik) maar hij is een goeie verdediger; geen goeie aanvaller/opbouwer.
Lens heeft een tijd niet meer in de spits gespeeld maar hij doet het er echt niet slecht hoor!
Tuurlijk staat ie een paar keer buitenspel maar daar went ie zo weer aan. Op de flank doet ie het altijd goed,
goede acties en goede voorzetten. De kritiek over Manolev en Isaksson snap ik volledig, de rest minder.

PSV mist gewoon een leider ala Van Bommel, precies wat freddy zegt. Ook missen we een goeie spits.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic