Mol schreef:
Manolev geef ik je gelijk in, de rest is niet super slim maar ook niet uber dom.
Nou Marcelo, Lens en Isakson snappen er anders niks van.
Sowieso die keeper die zo onzeker is als de pest, een drama onder de lat, weet niet wanneer die hoe moet ingrijpen. Marcelo ziet nooit een goede opening, speelt de bal alleen van links naar rechts en nooit eens iets vooruit, de tackle in het 16 meter gebied ook een staaltje dom verdedigen.
Lens weet nooit wat hij met een bal moet doen, hij vraagt er altijd om, maar hij krijgt hem dan en denkt vervolgens, wat moet ik eigenlijk doen?! Steekpasjes lukken ook nooit, want hij staat 9/10 keer buitenspel. Een slimme aanvaller blijft op 1 lijn lopen en gaat dan diep, hij sprint naar de goal, gaat ervan uit dat de middenvelders bij PSV robots zijn die het meteen zien en de bal perfect mee geven binnen 0.001 seconde zodat hij nog net geen buitenspel staat. Die jongen denkt niet na.
vervang die 4 en je hebt een psv wat gewoon kampioen kan worden, ik moet er niet aan denken dat dit psv kampioen gaat worden namelijk... zo meteen gaat die Manolev nog denken dat ie een goede voetballer is