Ja, lens was de bal elke keer na 2 tellen kwijt en die marcelo vind ik nog slechter dan manolevSkedoedelefloeps wrote:Berg speelde zo slecht nog niet.
Die negers van PSV en Bakkal zijn gewoon bedroevend
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zie trouwens de finale wel tussen Porto & Benfica gaan
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nee man. Zie Villareal dit jaar de Europa League wel winnen..Pommer wrote:Ik zie trouwens de finale wel tussen Porto & Benfica gaan
Maar man man man wat word het af en toe toch makkelijk weggegeven en matig afgemaakt bij PSV zeg...
Berg zo slecht nog niet?
Welke wedstrijd heb(ben) je/jullie gezien?
Die man heeft werkelijk geen bal goed aangenomen, geen bal goed gepasst, en geen 1 goede beweging gemaakt.
Zelfs de loopacties waren niet best.
Maar eigenlijk was heel het team slecht, behalve Isaksson & Wuytens.
Die man heeft werkelijk geen bal goed aangenomen, geen bal goed gepasst, en geen 1 goede beweging gemaakt.
Denk dat Kiev ook nog wel kan verrassen.
Maar Villareal maakt naar mijn idee de meeste kans om de Europa League te winnen
Maar Villareal maakt naar mijn idee de meeste kans om de Europa League te winnen
Porto anders ook 5-1 tegen moskou(ajax verloor met 3-0 daarvan
)
Waarom speelde Twente in zo'n rare opstelling?
Geen Chadli & Landzaat, Douglas rechtsback, Rosales & Bajrami op het middenveld
Geen Chadli & Landzaat, Douglas rechtsback, Rosales & Bajrami op het middenveld
Maken al het hele seizoen een hele sterke indruk, daarom zie ik ze ook als uiteindelijke winnaar, al moeten ze dan eerst maar is winnen van Villareal in de halve finaleThe Indicator wrote:Porto anders ook 5-1 tegen moskou(ajax verloor met 3-0 daarvan)
af en toe vind ik het echt jammer dat de eredivisie clubs niet vlammend zijn.
dat we gewoon is de EL naar nederland halen of anders de beker met de grote oren.
dat we gewoon is de EL naar nederland halen of anders de beker met de grote oren.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Dat zal denk ik niet heel snel meer gebeuren. Maarja hopen kan altijd..oostzaner wrote:af en toe vind ik het echt jammer dat de eredivisie clubs niet vlammend zijn.![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jij bent imo verblind door VI met snorriemans.Daveytl wrote:Berg zo slecht nog niet?
Ik vond Berg zeker niet de slechtste, veel kreeg die de bal überhaupt niet, maar over algemeen speelde die niet dramatisch. Bakkal, Manolev, Hutchinson, Engelaar, Marcelo, Lens waren echt om te janken.
De rest was gewoon slecht tot matigjes.
zo, die Janko had ook wel een klein rood kaartje mogen hebben
Heb geen eens de nabeschouwing gevolgd, en heb ook niks over Berg gehoord daar, dus weet van nietsSkedoedelefloeps wrote:Jij bent imo verblind door VI met snorriemans.Daveytl wrote:Berg zo slecht nog niet?
Ik vond Berg zeker niet de slechtste, veel kreeg die de bal überhaupt niet, maar over algemeen speelde die niet dramatisch. Bakkal, Manolev, Hutchinson, Engelaar, Marcelo, Lens waren echt om te janken.
De rest was gewoon slecht tot matigjes.
Kon me het meest ergeren aan Berg, maar die anderen waren inderdaad ook heel slecht
Het was iig huilen met de pet op vanavond. Twente, wat een afstraffing zeg. PSV maakte nog kans, met die gelukkige 3-1, tot die 4-1 viel natuurlijk. Teleurstellend avondje ja...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja met 3-1 hadden ze nog wel kans thuis. Maar die 4-1 in de laatste seconde sloot het wel definitief afdePipoMadre wrote:Het was iig huilen met de pet op vanavond. Twente, wat een afstraffing zeg. PSV maakte nog kans, met die gelukkige 3-1, tot die 4-1 viel natuurlijk. Teleurstellend avondje ja...
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Haha net nog kaartjes van PSV gekregen, dus ga toch maar even in ehv kijken. Hopen dat ze er tenminste een leuke wedstrijd van maken
Ben benieuwd! Hopelijk maken ze er nog wat van, voor het publiek!
Hopelijk weten ze in ieder geval te winnen. Dit zou goed voor Nederland en de clubs zijn in verband met de lotingen en dergelijke. Toch vrees ik helaas voor het ergste.
Het is op zich ook niet erg, want deze ploegen hebben zoveel meer begroting en zijn zoveel beter gewoon. Zeker Twente heeft gewoon pech met de loting gehad, de NR 4 uit één van de twee sterkste competities.
Toch.. Hopen mag altijd! Maak maar een goal in de 5e minuut, dan kan het nog wel eens heel leuk gaan worden.
Het is op zich ook niet erg, want deze ploegen hebben zoveel meer begroting en zijn zoveel beter gewoon. Zeker Twente heeft gewoon pech met de loting gehad, de NR 4 uit één van de twee sterkste competities.
Toch.. Hopen mag altijd! Maak maar een goal in de 5e minuut, dan kan het nog wel eens heel leuk gaan worden.
-
C
Nog 2.... PSV zet nu al meer druk dan vorige week...
steun van thuispubliek / thuispubliek achter team?....
steun van thuispubliek / thuispubliek achter team?....
-
C
HOPPAAAAAAAA 2-0!