Godverdomme klote Zenit, Liverpool had gewoon door moeten gaan 
Heeft ie al niet meer gezien, Playstation aangezet bij de 1-0 jwt!Rawbin wrote:Hey JEF! Fijne avond hè gr
Heeft ie al niet meer gezien, Playstation aangezet bij de 1-0 jwt!Rawbin wrote:Hey JEF! Fijne avond hè gr
Kan er gekocht worden met eigen geld zonder de grond om het stadion te verkopenJEFSKIII wrote:Maakt niet uit jongens, nu kunnen we weer mooi richting op de competitie, en wellicht miss al die pisvee supportertjes uitlachen
Ajax heeft tenminste weer miljoenen gekreken door het europees avontuurtje
Tja niet iedere club krijgt subsidie van de gemeenteMartin wrote:Kan er gekocht worden met eigen geld zonder de grond om het stadion te verkopenJEFSKIII wrote:Maakt niet uit jongens, nu kunnen we weer mooi richting op de competitie, en wellicht miss al die pisvee supportertjes uitlachen
Ajax heeft tenminste weer miljoenen gekreken door het europees avontuurtje
Nee die gingen anders ook niet hoor, dan gingen we naar Stamford BridGe.stefan_helmond wrote:Kennen jullie die mop over die Ajax supporters die naar Stamford Bride gingen? Oh wacht, die gingen helemaal niet.
Steffnov wrote:Spurstoch mijn favo club na Ajax
Heel toevallig dat ik hier kijk, maar ik ben zo teleurgesteld he, was niet te genieten gisteren.El Mare wrote:Hey Nerazzurro93, Inter staat achter
Gerrit Beel laat geen spaan heel van InterNerazzurro93 wrote:Heel toevallig dat ik hier kijk, maar ik ben zo teleurgesteld he, was niet te genieten gisteren.El Mare wrote:Hey Nerazzurro93, Inter staat achter
Het is niet te verklaren, zo'n grote club, zulke goede spelers en dan zo slecht spelen. Er is meer aan de hand dat wij niet weten. Over twee weken gewoon knallen en dan gaan wij nog door.
Steffnov wrote:Utrechtheel verschrikkelijk
Vast 1 van die klappertjes van ze die ontvlamdeSteffnov wrote:AZ stadion in de fik, wtf