Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hallo iedereen!

Zoals sommigen wel weten ben ik mede eigenaar van District East Events. Wij hebben afgelopen zomer Magic Festival georganiseerd. (https://magic-festival.nl)

Nu is het zo dat onze afstudeerder bezig is met een onderzoek naar de wensen en behoeften van de bezoekers van muziekevenementen. Ben je woonachtig in Gelderland of bezoek je wel eens een muziekevenement in Gelderland dan kan je onze afstudeerder helpen.

Je kan onze afstudeerder helpen door onderstaande enquête in te vullen. Het kost ongeveer 10 minuten van je tijd, en je maakt kans op 2 van de in totaal 6 kaarten die we weggeven voor een volgend evenement van District East Events.

Alvast bedankt voor je tijd en moeite! ^^ :worship:

Klik hier voor de enquête:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvLjhBNYTsNNHvDXR8MxLgNRQ8UGqmzI-2Hl7JOE7qP3QxqQ/viewform
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ingevuld! Erg vermaakt op magic dit jaar, prachtige locatie, goede lineup en heerlijk weertje :thumbsup:

kleine opmerkingen:

Citaat:
Hoe groot is de groep personen waarmee u een muziekevenement bezoekt? *

Kan maar 1 mogelijkheid invoeren maar dit verschilt toch wel erg vaak en is vaak afhankelijk van werk roosters, budget etc.

Citaat:
Bezoekt u groot- of kleinschalige evenementen? *

Zou werkelijk geen idee hebben hoeveel mensen er per festival rondlopen (behalve qlimax maar daar roept villain het wel een paar keer op de avond) dus best lastig in te vullen.

Citaat:
Waarom kiest u voor een klein of juist voor een grootschalig evenement? *

Idem, wanneer valt iets onder een groot of klein festival. Oke je kan zelf redeneren dat een defqon een groot evenement is maar wou zou je een rebirth plaatsen? Komt niet in de buurt van defqon maar om het nou een klein evenement te noemen gaat ook ver.

Citaat:
Wanneer schaft u de tickets voor een evenement aan? *

Verschilt ook erg vaak en is afhankelijk van verschillende factoren (verkoopt snel uit of niet, lineup wel of niet al bekend)

Wens hem succes met afstuderen :thumbup: Lijkt me een toffe plek om daar te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was begonnen met de enquete maar ben gewoon gestopt door de beperkte keuzes bij sommige vragen. O.a. de zaken die Danny hierboven al aangeeft, bezoekt u groot of kleinschalige evenementen. Uh ja, gewoon beide? Wellicht als Barend de enquete nog aanpast, dat ik weer een poging ga wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Was begonnen met de enquete maar ben gewoon gestopt door de beperkte keuzes bij sommige vragen. O.a. de zaken die Danny hierboven al aangeeft, bezoekt u groot of kleinschalige evenementen. Uh ja, gewoon beide? Wellicht als Barend de enquete nog aanpast, dat ik weer een poging ga wagen.


Ik heb hem even gevraagd of hij het nog aan wilt passen!

klapstoel schreef:
Ingevuld


Thanks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Ingevuld! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

ingevuld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ingevuld! Veel succes aan de afstudeerder, volgens mij is dit een prima marktonderzoek :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic