Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:01 
 

Het blijft altijd een populariteitspoll. Hoe goed iemand produceert of draait is namelijk altijd een mening.

Je zou kunnen zeggen dat het de gemiddelde smaak van de hardtraxxer is. Net zo goed als dat de DJ Mag de gemiddelde smaak van de wereld is. En dat is ook gemiddeld genomen zo want die hitjes hoor je overal in de kroegen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
stefan_helmond schreef:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk, cool, vet, tof, relax, chill aan Wavolizer is?

Dat zijn alle nummers uit alle sets van Wavolizer uit 2013 die op LSDB staan; 8 in totaal. Kijk voor de grap even hoeveel dubbele platen erin zitten. Of de diversiteit qua soorten muziek die in deze lijst staan. Of hoeveel platen erin staan die je niet op ieder feest hoort. Tel daar bij op dat zijn mixwerk dik in orde is, zowel vinyl als digitaal en je komt nog los gezien van of je de muziek in dit lijstje kunt waarderen of niet, al gauw tot de conclusie dat het niet gek is dat er op Wavolizer gestemd wordt.


Je moet niet vergeten dat een hoop andere artiesten in de hardstyle scene dat zijn spectrum hebben. Atmozfears gaat niet opeens met Einstein aankomen ofzo. Wat dat betreft zijn de meeste artiesten een stuk beperkter in hun stijl. Maarja, die diversiteit is ook wat mij erg aantrekt aan zijn setjes! Erg knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het blijft altijd een populariteitspoll. Hoe goed iemand produceert of draait is namelijk altijd een mening.

Je zou kunnen zeggen dat het de gemiddelde smaak van de hardtraxxer is. Net zo goed als dat de DJ Mag de gemiddelde smaak van de wereld is. En dat is ook gemiddeld genomen zo want die hitjes hoor je overal in de kroegen enzo.


Die mening willen we toch met deze top 100 onderzoeken, onder Hardtraxxers? Populariteit is moeilijk uit te schakelen, maar een gerichte vraag die centraal staat lijkt me op zijn minst op zijn plek. 'Wat zijn volgens jou de 5 meest gegroeide artiesten van 2013?' of 'Welke 5 artiesten hebben jou in 2013 het meest vermaakt met hun optredens en producties?'. Dan kan je achteraf ten minste zoiets zeggen als, 'Hardtraxx vindt B-Front de meest vermakelijke artiest van 2013'. Nu blijft het iets van... ik kijk er naar en denk, tsja... Wat zegt dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:15 
 

Ja maar jouw bezwaar was dat het op deze manier een populariteitstest is. Dat verandert niet als je meer gerichter vragen gaat stellen, omdat het dan nog steeds een mening is van hardtraxx en dat is nu juist een populariteitstest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn bezwaar slaat uiteraard op de intro van de poll. Dat het niet alleen met populariteit te maken heeft, maar dat heeft het nu wel vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Atmozfears gaat niet opeens met Einstein aankomen ofzo.

Ik wist niet dat Einstein ook muziek maakte? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
mr_vertigo schreef:
Atmozfears gaat niet opeens met Einstein aankomen ofzo.

Ik wist niet dat Einstein ook muziek maakte? :oh:


Ja hij is de achter neef van Mozart wist je dat niet?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wel, maar niet dat hij ook in de muziekbusiness zat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
stefan_helmond schreef:
Ja maar welke is de beste in jullie ogen :P

http://lsdb.nl/set/133993/wavolizer-com ... 05-13.html

Zal 'm eens opzetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Mijn bezwaar slaat uiteraard op de intro van de poll. Dat het niet alleen met populariteit te maken heeft, maar dat heeft het nu wel vind ik.

93Wesley93 schreef:
Met als resultaat, een lijst die in tegen stelling tot de echte DJ Mag nièt alleen gebaseerd is op populariteit van artiesten


Natuurlijk speelt populariteit ook wel een rol, maar in mindere mate dan bij de DJ Mag het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 04:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan wel een verschil zien tussen het soort stemmers. De meeste op dit forum kenne een hoop (een deel waarschijnlijk ook alle) artiesten die in deze lijst vernoemd staan en zijn verdiept in de muziek. Bij de dj mag heb je (volgens mij) een veel groter percentage stemmers dat niet echt wat weet van de muziek buiten de hitjes die ze op radio/tv/festivals voorgeschoteld krijgen.

Om maar een voorbeeld te noemen heb ik +- 2 maanden na het uitkomen van avicii - levels aan redelijk veel mensen gevraagd wat ze van hem vonden. De gemiddelde reactie was dan "die is super goed :thumbsup: :love: :bomb: :bomb: :bomb: " om het nog zachtjes uit te drukke. Vraag je of ze nog 3 nummers van hem kunnen noemen dan staan ze gelijk met hun mond vol tanden. Dat verschil ga je met het stempubliek op hardtraxx een heel stuk minder hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kan ook geen 3 nummers van Avicii opnoemen :P . Je hebt wel gelijk als je je beperkt tot de wat hardere genres. Hoewel, als ik naar de resultaten van de enquete over hardstyle kijk, die is ingevuld door de mensen van fora, dan zijn er nog heel wat die "Don't Know" hebben ingevuld bij artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:48 
 

Bromance - I Could Be The One - Wake Me Up, als je die niet kent leef je onder een rots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Bromance - I Could Be The One - Wake Me Up, als je die niet kent leef je onder een rots.

Of luister je geen radio of boeit die muziek je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 07:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Spablauw schreef:
Bromance - I Could Be The One - Wake Me Up, als je die niet kent leef je onder een rots.

Of luister je geen radio of boeit die muziek je niet

tot dat je wake me up op de radio hoorde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je moet wel heel geisoleerd leven om aan dat nummer te ontkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik hoor ze wel voorbij komen in auto's, supermarkt en hier beneden. Maar het is niet zo dat ik van elke nummer dat ik toevallig en onbewust op de radio voorbij hoor komen, de artiest en titel weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik hoor ze wel voorbij komen in auto's, supermarkt en hier beneden. Maar het is niet zo dat ik van elke nummer dat ik toevallig en onbewust op de radio voorbij hoor komen, de artiest en titel weet.


Ja dat is zo. Ik krijg ook pas een maand later mee van wie welk bekend nummer nou is (Lady Gaga, Rihanna enzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera op nummer 4 blijft toch heel apart... Typisch Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Thera op nummer 4 blijft toch heel apart... Typisch Hardtraxx



het is dan toch ook de HARDTRAXX editie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Thera op nummer 4 blijft toch heel apart... Typisch Hardtraxx


Vertel eens wat je daar precies mee bedoelt dan, in plaats van alleen te haten. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is geen haat, maar zijn zat dj's uit de scene die productie technisch toch iets betere kwaliteit leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Is geen haat, maar zijn zat dj's uit de scene die productie technisch toch iets betere kwaliteit leveren.


dan doe je een eigen lijst maken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Is geen haat, maar zijn zat dj's uit de scene die productie technisch toch iets betere kwaliteit leveren.

Het is DJ mag top 100. Geen producer top 100.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic