Onzin weer even verwijderd. Snap soms echt niet wat voor soort humor bepaalde mensen hebben.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Ik dacht dat men hier altijd riep dat het om plaatjes draaien zou moeten gaan ipv producen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
En hiermee doel je op het feit dat B-Front niet kan draaien?Johnny wrote:Ik dacht dat men hier altijd riep dat het om plaatjes draaien zou moeten gaan ipv producen.
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Oh nee hoor, B-Front kan zeker draaien. Maar een groot deel van de lijst is wat dat betreft dubieus. Bijvoorbeeld Delete op 11 die te dronken was om uberhaupt een set af te maken.
Die vind ik ook wat dubieus, want zijn recente setjes hebben wel is wat fouten.Johnny wrote:Oh nee hoor, B-Front kan zeker draaien. Maar een groot deel van de lijst is wat dat betreft dubieus. Bijvoorbeeld Delete op 11 die te dronken was om uberhaupt een set af te maken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik vatte het verkeerd op, excusesJohnny wrote:Oh nee hoor, B-Front kan zeker draaien. Maar een groot deel van de lijst is wat dat betreft dubieus. Bijvoorbeeld Delete op 11 die te dronken was om uberhaupt een set af te maken.
Tijd om de laatste 2 plaatsen bekend te maken!
Nummer 2 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
Adaro
79 stemmen
Nummer 1 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
B-Front
112 stemmen
Gefeliciteerd! En aan alle Hardtraxxers die gestemd hebben: nogmaals bedankt voor jullie medewerking!
Tot volgend jaar!
Uitslag DJ Mag 2013 - The Hardtraxx Edition
Uitslag DJ Mag 2012 - The Hardtraxx Edition
Nummer 2 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
Adaro
79 stemmen
Nummer 1 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
B-Front
112 stemmen
Gefeliciteerd! En aan alle Hardtraxxers die gestemd hebben: nogmaals bedankt voor jullie medewerking!
Tot volgend jaar!
Uitslag DJ Mag 2013 - The Hardtraxx Edition
Uitslag DJ Mag 2012 - The Hardtraxx Edition
Last edited by Inner Creativity on 20 Nov 2013 17:39, edited 1 time in total.
Haha Frontliner vorig jaar op de 6de plek, nu staat hij er niet eens meer in 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
B-front (naar mijn mening) echt wel verdient op de 1e plek! congrats! 
Alweer een jaar dat Chris One er niet in staat
Ben wel helaas vergeten te stemmen
Ben wel helaas vergeten te stemmen
B-front op mysteryland en bfrontliner! Waren toch wel een van de beste sets van die dag/nacht.
Ik kan me heel goed vinden in deze lijst. Degenen die in de top 10 staan kunnen allemaal erg goed draaien en ik vind ook hun platen leuk
B-Front & Adaro terecht op nummer 1 en 2. Mijn helden
B-Front & Adaro terecht op nummer 1 en 2. Mijn helden
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
B-Front 
-
B
Degos & Re-Done wrote:We finished 3rd at the Hardtraxx's DJ Mag! Cool ladz, thanks for voting!
Thera wrote:Just as last year I reached the #4 spot at the Hardtraxx edition of the dj mag top 100! Thanks for the support! Big ups for all Theracords artists ending in the list too and Degos & Re-Done in particular ending at #3! Amazing!
Wavolizer wrote:It seems the Hardtraxx forum did their own edition of a 'DJ Mag Top100' and I reached the 10th spot! Very surprised but also very honored ofcourse! Thanks for the support everybody!!![]()
Delete wrote:I'm stoked to be ranked #11 on the @Hardtraxx edition of DJ Mag Top 100. Thanks for the love guys! ♥
ben benieuwd of de wat grotere dj's ook met iets komen
B-Front wel vorig jaar in ieder gevalteupie wrote:ben benieuwd of de wat grotere dj's ook met iets komen
Tadaa:
B-Front
Great news!! Hardtraxx voted me 1st at their dj top 100! Thanks for voting everybody! Great to have your support!
B-Front
Great news!! Hardtraxx voted me 1st at their dj top 100! Thanks for voting everybody! Great to have your support!
Hopen dat ie ook Track of the Year weer wint.
B-Front is prima nummer 1. En Adaro maakte ook een goed jaar door dus verdient op 2. Wel geinig dat ze het op twitter vermelden. 
Prima top 10 voor mij dan. B-Front op 1 had ik wel aan zien komen 
Adaro: Thanks All Voters from @hardtraxx community for the #2 spot in their djchart!! And congratz to my buddy @djbfront for the well deserved #1!!!