Wie dan nog meer naast B-Front?93Wesley93 wrote:Leuk om te zien dat sommige DJ's getweet/op facebook gepost hebben over deze lijst.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Therawootum wrote:Wie dan nog meer naast B-Front?93Wesley93 wrote:Leuk om te zien dat sommige DJ's getweet/op facebook gepost hebben over deze lijst.
Beter dan 0.DjThera wrote:Thanks voor t stemmen
erg gaaf om zo hoog te staan en lache dat op die foto van mij gewoon ook 2 schuiven openstaan
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
93Wesley93 wrote:Uitslag compleet bekend nu. Leuk gedaan die radioshow Arnold.
Complete uitslag:
01. B-Front
...
60. Scope DJ
Waar zijn nummer 61-100? Aangezien het de top 100 is
Nummers 61-100 zullen wel <3 stemmen gehad hebben.
-
N
Haha, het was ironisch bedoeld vanwege dat bericht op facebook van hem. Prima producer B-front en weet er ook wel een feest van te maken.Delt-A wrote:Wat maakt het uit dat hij elke week hetzelfde draait? (wat overigens niet eens zo is).
Want wie is er in hemelsnaam nou elke week bij een feest waar hij draait?
Doe eens een paar quotes dan, vind ik wel geinig en heb geen zin om alles op te zoeken.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
B-front
Frequencerzhttp://t.co/gPBxc04N Great i'm voted 1 at hardtraxx DJ top 10!! Thnk hardtraxx!
Thera#8 in the Hardtraxx DJ List! Thank you!
The great people of the @Hardtraxx forum did their own dj mag voting and I am voted as #4 dj in their list! Awesome!!
Mind.Illusion
Clock KidFunny to see & thankfull that I'm placed #47 in the Hardtraxx DJ Mag top 100.
Ow wow I'm actually 12th in the hardtraxx top 100 djs awesome thanks for the honor.
Dat het jou niks uit maakt, prima. Maar ik vind het nou niet bepaald een teken van de beste DJ (dus geen producer).Delt-A wrote:Wat maakt het uit dat hij elke week hetzelfde draait? (wat overigens niet eens zo is).
Want wie is er in hemelsnaam nou elke week bij een feest waar hij draait?
-
E
HT is dus wereldwijde bekend
Waar kan ik het originele bestand van de foto gebruikt voor de Frequencerz vinden?
Facebook van FrequencerzRobbie M wrote:Waar kan ik het originele bestand van de foto gebruikt voor de Frequencerz vinden?
-
M
IS DE UITSLAG AL COMPLEET BEKEND?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
IS DE PAUS ROOMS?me gusta wrote:IS DE UITSLAG AL COMPLEET BEKEND?
Last edited by Peperkoek on 28 Oct 2013 23:13, edited 1 time in total.
Deze is van 2012HardstyleForEvah wrote:Leuke top10, en mooi dat veel artiesten er ook aandacht aan besteden.Had persoonlijk D&R wel hoger verwacht (was ook mijn #1 als ik 't me goed herinner), maar al bij al zeker een geslaagde HT DJ Mag Top '100'
Godverdomme nu je 't zegt, welke klootzak bumpt deze dan ookSL8492 wrote:Deze is van 2012HardstyleForEvah wrote:Leuke top10, en mooi dat veel artiesten er ook aandacht aan besteden.Had persoonlijk D&R wel hoger verwacht (was ook mijn #1 als ik 't me goed herinner), maar al bij al zeker een geslaagde HT DJ Mag Top '100'
![]()
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Edit:
Verkeerde topic oops
Verkeerde topic oops
Last edited by Analoxx on 29 Oct 2013 20:09, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Really? Verkeerde topic jongAnaloxx wrote:Mijn stem
01. B-Front
02. Adaro
03. Degos & Re-Done
04. Crypsis
05. Radical Redemption