Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Wat is waar
Oude kicks zijn beter, nieuwe kicks zijn overgeproduceerd en draaien om hoe moeilijk het is om te maken. 68%  68%  [ 26 ]
Nieuwe kicks zijn beter gemaakt en hebben meer kwaliteit dan de simpele oude kicks. 32%  32%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 38
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa #freehardstylboy

Laat die man lekker zijn gang gaan en de mods zijn berichten negeren. Met de wederopstanding van euforische hardstyle kan dit wel eens een legendarisch jaar worden qua comments van hardstylbooy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die comments ga ik dus maar over slaan, doet altijd zo een pijn aan mijn ogen. Dan mogen jullie de parels eruit zoeken, dan hoef ik niet alles te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jaaaa #freehardstylboy

Laat die man lekker zijn gang gaan en de mods zijn berichten negeren. Met de wederopstanding van euforische hardstyle kan dit wel eens een legendarisch jaar worden qua comments van hardstylbooy.

Precies dit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 11:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bob schreef:
Precies dit!!!

Duurt dat nou 1,5 uur, dat dingetje unbannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hijs nou zo begodverredomd van moderators
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahahaha wat een held is het toch :worship: . Zou leuk zijn als er hier iets kon worden geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hem helemaal niet terug, maar ik heb tactisch gestemd omdat Miwer nog irritanter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

holy shit, ik wil geloven dat het een troll is, dit kan toch niet :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
holy shit, ik wil geloven dat het een troll is, dit kan toch niet :lol: :lol: :lol:

Hij schijt echt zo te zijn. Tenminste dat is iemand die in hetzelfde dorp woont die hem kent zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een nieuwe dag, een nieuwe vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe kun je hier in hemelsnaam optie 1 stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Tenminste dat is iemand die in hetzelfde dorp woont die hem kent zegt.


Wow deze zin trek ik een partij slecht hee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moge het duidelijk zijn, bij de een irriteren de festivalgangers je, bij twee vallen de beveiligers je constant lastig.

Heb de formulering even aangepast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog nooit van mijn leven 'lastig gevallen' door een beveiliger. Het valt me überhaupt bijna nooit op dat er beveiligers rondlopen xd. Ik ben gewoon bezig met feesten, wat er om me heen gebeurd heb ik vaak niet eens in de gaten.

Als je rookt, drugzz gebruikt, gaat hek zitten etc let je wss een stuk meer op de aanwezigheid van beveiligers dan wanneer je je aan de 'regels' houdt. Ik gedraag me natuurlijk altijd keurig :innocent:, dus ik kom ook helemaal niet met die gasten in aanraking.


Geen stem, want je wordt bij beide keuzes lastiggevallen. Door wie dat is boeit me niet, of het nou door de beveiliging is of door het overige publiek, het is sws irritant. Ik heb niet het èèn liever dan het ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 20:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi verhaal.

De vraag is hypothetisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn meer feestgangers als het goed is, dus die kan je dan beter met je hebben toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ben nog nooit van mijn leven 'lastig gevallen' door een beveiliger. Het valt me überhaupt bijna nooit op dat er beveiligers rondlopen xd. Ik ben gewoon bezig met feesten, wat er om me heen gebeurd heb ik vaak niet eens in de gaten.

Als je rookt, drugzz gebruikt, gaat hek zitten etc let je wss een stuk meer op de aanwezigheid van beveiligers dan wanneer je je aan de 'regels' houdt. Ik gedraag me natuurlijk altijd keurig :innocent:, dus ik kom ook helemaal niet met die gasten in aanraking.


Geen stem, want je wordt bij beide keuzes lastiggevallen. Door wie dat is boeit me niet, of het nou door de beveiliging is of door het overige publiek, het is sws irritant. Ik heb niet het èèn liever dan het ander.

Je hebt geen cijfer gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
melvin verhaal


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gekozen voor irritante beveiligers. Kunnen er nooit meer zijn als het aantal bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Gekozen voor irritante beveiligers. Kunnen er nooit meer zijn als het aantal bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Als de beveiliging goed voor je zorgt en er zijn irritante feestgangers, dan zorgt die beveiliging wel dat jij geen last meer hebt van irritante beveiligers.

Bij die andere vraag valt de beveiliging JE lastig, dus dan kunnen er leuk meer bezoekers zijn maar volgens mij wordt het zo gesteld dat ze alleen jou lastig vallen. En als de beveiliging je lastig gaat vallen zullen ze je er uiteindelijk ook wel uit gooien. Dus dan is optie 1 voor mij het meest logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Idd, bij de een vallen de bezoekers je niet persoonlijk lastig. Maar ze zijn wel vervelend.

Bij de beveiligers wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ook dingen als wc razzia's vallen onder irritante beveiligers, dan heb ik die liever niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee inderdaad ik ga het nu ook anders zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reset de poll, had nu ook wel voor de andere gekozen inderdaad...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic