En veronica hé, acc to jim, 2.5 men en big bang theory 
that's 70 show!Squirrie wrote:En veronica hé, acc to jim, 2.5 men en big bang theory
that's 70 show!Squirrie wrote:En veronica hé, acc to jim, 2.5 men en big bang theory
Nee, dat is mijn slaap half uurtjehardcoresjors wrote:that's 70 show!Squirrie wrote:En veronica hé, acc to jim, 2.5 men en big bang theory
Precies!hardcoresjors wrote:Comedy central is ook heldig!Olijfboompje wrote:Squirrie wrote:Ik hoef maar 1 x p/dag wachtwoord in te toetsenenige zender die ik kijk
![]()
En Comedy Central is uw heilige graaltje![]()
South park, Family guy, Futurama
1e u vrijOlijfboompje wrote: Maarre...., jongeman...
HOOR JIJ NIET OP SCHOOL TE ZIJN?!?!?
Gaat eens even vlug een tweede opleiding volgen dan om je kansen in de maatschappijen te vergroten.hardcoresjors wrote:1e u vrijOlijfboompje wrote: Maarre...., jongeman...
HOOR JIJ NIET OP SCHOOL TE ZIJN?!?!?
1 u les
2 tussenuren
2 uur les
uit
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou als ik mijn huiswerk netjes op donderdag al af heb?Squirrie wrote:Huiswerkmaken dan ipv spammen!
Doe eens wat nuttigs voor de maatschappij, kennis opbouwen! Het is tenslotte gvd een kenniseconomie hier
Ik zit alweer in de 4eOlijfboompje wrote: Gaat eens even vlug een tweede opleiding volgen dan om je kansen in de maatschappijen te vergroten.
Of iig dealen, dan bewijs je ons weer een dienst!
Dat is een goed doeleinde, maar dan willen wij betaald krijgen van jou!hardcoresjors wrote:Wat nou als ik mijn huiswerk netjes op donderdag al af heb?Squirrie wrote:Huiswerkmaken dan ipv spammen!
Doe eens wat nuttigs voor de maatschappij, kennis opbouwen! Het is tenslotte gvd een kenniseconomie hier![]()
En nu gewoon zin heb in jullie bezig te houden?
Deze jongeman genaamd Hardcoresjors past wel in ons legioenSquirrie wrote:Zekers, vermaak kost geld, en wij zijn zeer vermakelijk
Snooker?Pommer wrote:Kijk vooral Sport1 & Comedy Central
NicePommer wrote:Kijk vooral Sport1 & Comedy Central
Geen snooker SquirrieOlijfboompje wrote:NicePommer wrote:Kijk vooral Sport1 & Comedy Central
Wat is er allemaal op Sport 1 te zien dan?
waar hebben we het over?Olijfboompje wrote:Deze jongeman genaamd Hardcoresjors past wel in ons legioenSquirrie wrote:Zekers, vermaak kost geld, en wij zijn zeer vermakelijk![]()
Eerst moet hij echter de confrontatie aan met de almachtige olifant!