Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat blind meet ofzo nog door? heb nog wel een setje, als het niet doorgaat gooi ik hem gewoon online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie kunnen nog steeds sets insturen voor de show van vanavond! :thumbup:

p-stylez schreef:
Gaat blind meet ofzo nog door? heb nog wel een setje, als het niet doorgaat gooi ik hem gewoon online.


Je kan hem online gooien! Blind Meets zullen voorlopig geen doorgang vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Jullie kunnen nog steeds sets insturen voor de show van vanavond! :thumbup:

p-stylez schreef:
Gaat blind meet ofzo nog door? heb nog wel een setje, als het niet doorgaat gooi ik hem gewoon online.


Je kan hem online gooien! Blind Meets zullen voorlopig geen doorgang vinden!


Of je maakt van mijn blind meet en die van P-Stylez 1 set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat kan idd .. maar ik kan hem pas na half 6 online gooien, het is wel een godsgruwelijke set :P al zeg ik het zelf

weet niet of het een probleem is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dat kan idd .. maar ik kan hem pas na half 6 online gooien, het is wel een godsgruwelijke set :P al zeg ik het zelf

weet niet of het een probleem is?


Ja, of je wilt hem vrijgeven voor een gewone guestset. Dat is je eigen keuze!
De blind meets shows zijn iig voorlopig niet in zicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kga morgen ff wat leuks fixen qua hardcore als guestsetje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijd voor een nieuwe ronde + schema? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd want zo schiet het niet echt op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DE LIER - Afgelopen week is er bedacht hoe nu verder te gaan met de befaamde LionStyle Battleshow. Eigenaar Arnold van der Marel heeft na een lange tijd van bedenkingen een aantal conclusies moeten trekken. Er is zowel goed als slecht nieuws te vermelden voor de deelnemers van de show. LionStyle Radio zal op volle toeren blijven draaien maar blijft de battleshow het bestaande concept?

Groot nieuws
De afgelopen week ontving Arnold groot nieuws. Dit grote nieuws moet nog een tijdje geheim blijven. Het ligt aan anderen waarneer dit nieuws bekend gaat worden, maar één ding betekend het wel; Arnold gaat het drukker krijgen dan ooit.

Battleshow
Dit grote nieuws moet helaas betekenen dat de Battleshow GEEN verdere doorgang gaat krijgen. Arnold vermeld zelf: ''Er gaat zoveel tijd inzitten. Guestshows zijn gemakkelijker te doen, maar in het concept van de Battleshow gaat voor mij teveel tijd zitten. Helemaal met de planning die ik nu heb voor de komende maanden i.v.m. het grote nieuws. Het spijt me dan ook enorm voor de deelnemers dat ik ze nu moet teleurstellen.''

Oplossing
Arnold laat het er niet bij zitten en heeft voor zijn Battleshow deelnemers een leuke oplossing. De maanden september en oktober zullen dan ook vol zitten in de planning, maar het zal gemakkelijker te behandelen zijn. Van der Marel: ''Ik nodig elke week bij elkaar 6 namen uit die mee zouden doen aan de battleshow om een leuke themaset te maken. Niet als battle dus maar als gewone guestset. Misschien hou je er nog wat aan over, daarover later in september meer informatie. Je set kan een sollicitatie zijn naar nog iets veel groters.''

Uitnodiging
Elke DJ die mee zou doen aan de Battleshow krijgt de komende weken een uitnodiging via persoonlijk bericht met daarin alle verdere uitleg over de guestset. Dit zal bevatten een thema, datum en verdere uitleg. Hierna dienen deelnemers zo snel mogelijk te laten weten of ze meedoen. Deelnemers krijgen de uitnodiging minimaal een week van te voren.

Meer informatie volgt dus zo spoedig mogelijk. Als er vragen zijn hoor ik dat graag, en nogmaals mijn excuses!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
ik ben benieuwd


Me 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer van de show, maar ben wel benieuwd naar dit nieuwe concept :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond is er een guestshow met gasten RAW Vizion, The Znayzer en de nog onbekende Bas(s)....

We beginnen om 19:00 met The Lion meets. Bas(s). Jullie zullen de eerstgenoemde vast goed kennen, maar de als tweede genoemde Bas(s) is pas net nieuw in het vak. Samen met The Lion maakte hij een lekker melodieuze set met grappige afsluiting. Laat je dus lekker opwarmen met Arnold en Bas om 19:00!!

Om 20:00 is het tijd voor de vader in ons midden. The Znayzer wil ik hierbij nogmaals feliciteren voor het geschenk van een dochtertje wat hij vorige week mocht krijgen. Is hij het mixen inmiddels verleerd door het weinige slapen of is hij nog altijd de 'goede oude' Znayzer zoals we gewend zijn!?? Mis niks!!!

Vanaf 21:00 is het tijd voor de serieuze kant van The Lion. Hij zal met zijn nieuwe LionStyle Session jullie speakers weer goed op de proef stellen! Verwacht een lekkere opbouw met een waardige afsluiter!!!

De avond sluiten we af met niemand minder dan RAW Vizion! Met een set waarin alle Hardstyle sounds te pas komen laat hij jullie terugdenken, meedenken en losgaan!!!

Geniet ervan!

Timetable

19:00 - 20:00: The Lion meets Bas(s) (Fun and Melody)
20:00 - 21:00: The Znayzer (Father Mucker)
21:00 - 22:00: The Lion (A New Session)
22:00 - 23:00: RAW Vizion (A Loud Message)

Luister mee @ http://lionstyle2011.listen2myradio.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal mee luisteren, benieuwd wat het kleutertje van hardtraxx neerzet :x :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zal mee luisteren, benieuwd wat het kleutertje van hardtraxx neerzet :x :kiss:

Iets heel anders als ik normaal neerzet, geen 1 Theracords plaat, maar een herinnering setje met allemaal oude poep van 2006 tot nu zegmaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:08 
 
Donateur

hallo,

net te laat om me eigen set te horen.

En arnold nogmaals bedankt voor de felicitatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen die mee zou doen aan de LionStyle Battleshow heeft van mij een PB ontvangen! Check je inbox dus eventjes!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic