Ja.MeneerEend wrote:Meen je dit?Rowanyt1309 wrote:Heb geen lens meer dus zie verrekte slecht.Norther66 wrote:Tis toch duidelijk een D en geen P
Active topics in Off-Topic
Moderators
De smiley zegt je ook niets?
Last edited by Chroman on 14 Mar 2017 23:37, edited 1 time in total.
Kan toch dat hij niet bekend is met Theracords classics.
Meen je dit?Thommy wrote:Kan toch dat hij niet bekend is met Theracords classics.

Norther66, ondergetekende, MelvinFR, Cruelty, tijntjuh120, Fluxion, peperkoek (free peperkoek!!!!)
mrloesink, Joey
Voordat we naar Q-Base gingen
Sowieso! Lepel represent, altijd en overal!Rickzel wrote:Team Lepel ??

Ja zeker! Bijna net zo leuk als Q-Base zelf johJoey wrote:LEPELS. Ah onze preparty was leuk.
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 748377744/ zeker!corneelwr wrote:Sowieso! Lepel represent, altijd en overal!Rickzel wrote:Team Lepel ??
Ja zeker! Bijna net zo leuk als Q-Base zelf johJoey wrote:LEPELS. Ah onze preparty was leuk.Livestream op RSU ging hardt
#NeverForget. Eens met Corneel, pre-party was misschien wel leuker dan Q-Base zelf. 
Joey wrote:https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 748377744/ zeker!corneelwr wrote:Sowieso! Lepel represent, altijd en overal!Rickzel wrote:Team Lepel ??
Ja zeker! Bijna net zo leuk als Q-Base zelf johJoey wrote:LEPELS. Ah onze preparty was leuk.Livestream op RSU ging hardt
Hier stond een foto van onze vriend Miwer. Aangezien ik bang ben om opgewacht te worden bij mijn huis door Sander en zijn crew heb ik hem gauw verwijderd.
Last edited by MelvinFR on 17 Mar 2017 11:44, edited 1 time in total.
Als dat echt Miwer is dan is het wel triest dat je hier gewoon foto's van hem komt posten 
Svbtwee wrote:Als dat echt Miwer is dan is het wel triest dat je hier gewoon foto's van hem komt posten
Wijze beslissing mijn jongen.MelvinFR wrote:Hier stond een foto van onze vriend Miwer. Aangezien ik bang ben om opgewacht te worden bij mijn huis door Sander en zijn crew heb ik hem gauw verwijderd.
MelvinFR wrote:Hier stond een foto van onze vriend Miwer. Aangezien ik bang ben om opgewacht te worden bij mijn huis door Sander en zijn crew heb ik hem gauw verwijderd.
Last edited by Jordy on 17 Mar 2017 11:50, edited 1 time in total.
Daar is dit toppa toch voor¿¿¿¿¿¿¿¿¿Svbtwee wrote:Als dat echt Miwer is dan is het wel triest dat je hier gewoon foto's van hem komt posten
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om een beeld te kunnen vormen bij deze legende. #FreeMiver
yannickvk wrote:Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om een beeld te kunnen vormen bij deze legende. #FreeMiver