hahah echt heBroken Balance wrote:Zelfs met beschrijving nog geen idee wie wie is.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja godver, duidelijker kan ik het niet maken zonder gekke paintskills erop los te laten. 
Doe gewoon, je hebt toch geen fuck te doen op stage hele dagMelvinFR wrote:Ja godver, duidelijker kan ik het niet maken zonder gekke paintskills erop los te laten.
Moet morgen m'n stageverslag inleveren, maar ik moet nog beginnen.Rickzel wrote:Doe gewoon, je hebt toch geen fuck te doen op stage hele dag
Haha meen je nietMelvinFR wrote:Moet morgen m'n stageverslag inleveren, maar ik moet nog beginnen.Rickzel wrote:Doe gewoon, je hebt toch geen fuck te doen op stage hele dag

1 = Naad
2 = Zamble
3 = Seeker of Fire / Bloemkool
4 = mrloesink (niet actief)
5 = Paultheone
6 = Joey
7 = yannickvk
8 = Blear
9 = Indy (met de pinsir move)
10 = Lennard95
11 = corneelwr
12 = MelvinFR
Ik spring daar nog achter corneel trouwens. Maar je ziet alleen mn blije bakkes.
Lekker gewerkt pik, en nu bezig met je stageverslag

Sorry maat, achteraf gezien die Pinsir move beter gelaten zodat jij er ook opstondMeneerEend wrote:Ik spring daar nog achter corneel trouwens. Maar je ziet alleen mn blije bakkes.
Neem ik je nog steeds kwalijk. Nee ik was aant ouwehoeren, toen te laat voor de foto.Indy wrote:Sorry maat, achteraf gezien die Pinsir move beter gelaten zodat jij er ook opstondMeneerEend wrote:Ik spring daar nog achter corneel trouwens. Maar je ziet alleen mn blije bakkes.
Ik neem aan dat deze paint skills ook in je verslag komen? Toch wel een hoogtepuntje qua producitiviteit
Dikke billen 5 reetenyannickvk wrote:
hihi dan zet ik er ook maar eentje neer tocgh
Sneerfuljam - ik - Corneel - Melvin
Wel handig dat ik me nu ook een beeld kan vormen van de mensen die hier op hardtraxx zitten.
Thommy wrote:Wel handig dat ik me nu ook een beeld kan vormen van de mensen die hier op hardtraxx zitten.
Echt he! Misschien was het onbekend wel leuker.Joey wrote:Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Ben dan wel benieuwd naar een foto van jou dan.Rowanyt1309 wrote:Echt he! Misschien was het onbekend wel leuker.Joey wrote:Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Zou binnenkort eens even kijken. Ben niet zo'n gespierde en grote kast.MelvinFR wrote:Ben dan wel benieuwd naar een foto van jou dan.Rowanyt1309 wrote:Echt he! Misschien was het onbekend wel leuker.Joey wrote:Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Het is wel handig voor Fatality. Als ik iemand herken weet ik tenminste zeker dat ik goed sta.Joey wrote:Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Tip: linksvoor is de basis.Thommy wrote:Het is wel handig voor Fatality. Als ik iemand herken weet ik tenminste zeker dat ik goed sta.Joey wrote:Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Nee nee. Altijd linksvoor.Zamble wrote:Tenzij de bar rechts zit..
Stamp die air uit die nikes.Joey wrote:Tip: linksvoor is de basis.Thommy wrote:Het is wel handig voor Fatality. Als ik iemand herken weet ik tenminste zeker dat ik goed sta.Joey wrote:Of je daar nou zo blij mee moet zijn...