Ik voel me nu echt jong denk ikMeneerEend wrote:Paultheone wrote:sooowww jullie zien er oud uit zeg
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben ook maar 18, over een week 19sonnebloem wrote:Ik voel me nu echt jong denk ikMeneerEend wrote:Paultheone wrote:sooowww jullie zien er oud uit zeg

Afgelopen zaterdag met Noisecontrollers
Wut. Zelf ook net paar maanden 19SAIN7 wrote:
Ik ben ook maar 18, over een week 19
Edit: ik op links https://www.facebook.com/partyvervoer/p ... =3&theater
je staat hier al een keer weet je nog?Lennard95 wrote:
Met bier, op de familiedagen, Inb4 nekgrappen
kijk Joey had er nog een leuke opmerking over.Joey wrote:Over welke nek zouden mensen grappen moeten maken dan?
En hoe zie jij er uit dan?Jordi wrote:kijk Joey had er nog een leuke opmerking over.
Nieuwe hoed gekocht? Had je haast niet herkend zonder je Ok Doei pet
Die heeftie mij uitgeleend voor mijn foto.
Hont aan naar Qlimax?The Skribbler wrote:Die heeftie mij uitgeleend voor mijn foto.
Misschien wel jaBroken Balance wrote:Hont aan naar Qlimax?The Skribbler wrote:Die heeftie mij uitgeleend voor mijn foto.
-
Last edited by corneelwr on 02 Oct 2018 20:01, edited 1 time in total.
Wie ben jij dan? Keerl rechts lijkt echt vet veel op jouw profielfoto.
Precies wat ik dachtThe Skribbler wrote:Wie ben jij dan? Keerl rechts lijkt echt vet veel op jouw profielfoto.
Netjes man. Ik moest lachen.The Skribbler wrote:Wie ben jij dan? Keerl rechts lijkt echt vet veel op jouw profielfoto.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Dat is Delete toch?
Als TC fanboy zou Skribbler dat toch wel moeten weten dan 
Last edited by Norther66 on 03 Nov 2015 16:40, edited 1 time in total.
Nee, dan had iemand die zo TC-minded is als The Skribbler hem wel herkend hoor.Zephyrus wrote:Dat is Delete toch?
Had iemand al gezegd dat ik hem had moeten herkennen als TC fanboiii zijnde?
Jongens ga jullie huiswerk eens doen!@#!@#

Ben wel benieuwd wat iedereen studeert en welk jaar als ik in andere topics 'tentamen hier, tentamen daar' voorbij zie komen