teupie wrote:Nou oke, meer dan een stemmetje in mn hoofd die zei 'mmm wel een aardig bedacht grapje' kwam er niet
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zijn naam op partyflock was altijd stampkabouter 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vragen ze bij elk feest waar je komt om ID? Niet lullig bedoeld. Maar dat lijkt me best wel irritant namelijk 
Ja klopt vragen ze altijd, vond ik eerst wel klote nu ben ik 't wel gewend.Lenny wrote:Vragen ze bij elk feest waar je komt om ID? Niet lullig bedoeld. Maar dat lijkt me best wel irritant namelijk
1 meter en 51 centimeter.Cruelty wrote:Jij bent niet bepaald groot, of die andere zijn reuzen.
Hoe groot/klein ben je als ik vragen mag?
Haha dat was op Twitter.Jordi wrote:Zijn naam op partyflock was altijd stampkabouter
Haha zeker! Ga je nog naar HS?wootum wrote:Schitterend vest
Tuurlijk, al sinds ik me kan herinneren een seizoenskaart.stefan_helmond wrote:Haha zeker! Ga je nog naar HS?wootum wrote:Schitterend vest
Wat dacht je van in de kroeg en in de supermarkt.Lenny wrote:Vragen ze bij elk feest waar je komt om ID? Niet lullig bedoeld. Maar dat lijkt me best wel irritant namelijk
Lijkt me bijzonder irritant!
Is 't ook....maar ben ik ondertussen wel gewend. Kroeg ga ik nooit heen overigens.hoebedoelje wrote:Wat dacht je van in de kroeg en in de supermarkt.Lenny wrote:Vragen ze bij elk feest waar je komt om ID? Niet lullig bedoeld. Maar dat lijkt me best wel irritant namelijk
Lijkt me bijzonder irritant!
Ik ben met mijn 1.69 ook totaal de langste niet maar ik heb daar nooit last van gehad met ID kaart vragen enzo.
Ben ooit 1 keer met stappen om mn ID kaart gevraagd. Verder nooit.
Ben ooit 1 keer met stappen om mn ID kaart gevraagd. Verder nooit.
Haha ik weet het niet precies hoor
Maar ongeveer die lengte.
Mja denk dat het beter is om wat kleiner te zijn dan te lang. Dat heeft veel meer nadelen.
Mja denk dat het beter is om wat kleiner te zijn dan te lang. Dat heeft veel meer nadelen.
Ik hoef niet vaak te bukken nee, dat klopt. Maar qua kleding is het wel kut af en toe....
Mijn witte?Kevin-Raw wrote:waar is je puntmuts parvuz?
Zeg ik niet.
Ik heb totaal geen problemen met kleding. Voor jou kan ik t me voorstellen. Das wel nadeel inderdaad.
Ik vanavond ookwootum wrote:Tuurlijk, al sinds ik me kan herinneren een seizoenskaart.stefan_helmond wrote:Haha zeker! Ga je nog naar HS?wootum wrote:Schitterend vest
Grappig hoe iedereen dat voor zichzelf bepaalt, ik tik de 2 meter aan en denk juist dat lang zijn meer voordelen biedtParvuz wrote:Mja denk dat het beter is om wat kleiner te zijn dan te lang. Dat heeft veel meer nadelen.
Ja in mijn ogen heeft kort zijn meer nadelen, of je moet EXTREEM lang zijn. Maar 2 meter is tegenwoordig niet eens extreem meer. Heb 2 maten die ruim boven de 2 meter zitten en die ervaren er geen last van. Alleen dat de een schoenmaat 54 heeft en die niet overal te verkrijgen zijn.Steffnov wrote:Grappig hoe iedereen dat voor zichzelf bepaalt, ik tik de 2 meter aan en denk juist dat lang zijn meer voordelen biedtParvuz wrote:Mja denk dat het beter is om wat kleiner te zijn dan te lang. Dat heeft veel meer nadelen.zoals het ID verhaal.
Lange mensen krijgen wel sneller fysieke klachten op latere leeftijd.
Heeft grote schoenen, wie grote handen heeft...... heeft grote handschoenenstefan_helmond wrote:Wie grote voeten heeft......
-
S
Is zelfs een docu over geweest ooit. 1 kleine man en 1 grote man gingen hetzelfde gekleed met een reporter de straat op. Mensen dachten dus echt dat de grote man een bedrijfsleider of rijk persoon moest zijn, met macht. De kleine persoon was een gewone arbeider ofzo in hun ogen... Daar is groot zijn ook een voordeel, je ziet er machtiger en belangrijker uitKevin-Raw wrote:Ja in mijn ogen heeft kort zijn meer nadelen, of je moet EXTREEM lang zijn. Maar 2 meter is tegenwoordig niet eens extreem meer. Heb 2 maten die ruim boven de 2 meter zitten en die ervaren er geen last van. Alleen dat de een schoenmaat 54 heeft en die niet overal te verkrijgen zijn.Steffnov wrote:Grappig hoe iedereen dat voor zichzelf bepaalt, ik tik de 2 meter aan en denk juist dat lang zijn meer voordelen biedtParvuz wrote:Mja denk dat het beter is om wat kleiner te zijn dan te lang. Dat heeft veel meer nadelen.zoals het ID verhaal.
Ben zelf ook 1m98
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dat je meer macht hebt.