Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
Dus buiten de garp om ben je het wel.
je zou deze lijst maar te serieus nemen 
Zelfs nu kritischLyst wrote:Ik vind dat je best wat meer aandacht aan mijn prijs had mogen besteden.
Fair enough.Broken Balance wrote:Dus buiten de garp om ben je het wel.
Wss geef ik nu antwoord op mijn eigen vraag.
Maar wat is die "Ik Ben De Kwijt Weg Award"
Maar wat is die "Ik Ben De Kwijt Weg Award"
Dat je totaal niet spoort, bij sommige in de positieve manier, maar bij jou is het hoogst wss negatief bedoeld.
Bedankt dat ik mijn eigen prijs mag winnen. En ik ga mijn prijs als plaatje gebruiken denk ik.Broken Balance wrote:Uitslagen
Parvuz Award (Grappigste Lid)
01. Parvuz
Parvuz Award Parvuz
![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
2e jaar op rij de van de kaart award gewonnen heuj op naar de triple. BIERR
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Moet je natuurlijk wel weer een paar leuke verhaaltjes postenHard4Us wrote:2e jaar op rij de van de kaart award gewonnen heuj op naar de triple. BIERR
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ja eerst wat meemaken wat de moeite waard is hahaDestination wrote:Moet je natuurlijk wel weer een paar leuke verhaaltjes postenHard4Us wrote:2e jaar op rij de van de kaart award gewonnen heuj op naar de triple. BIERR
Ochjoh, gewoon wat weg lullenHard4Us wrote:Ja eerst wat meemaken wat de moeite waard is hahaDestination wrote:Moet je natuurlijk wel weer een paar leuke verhaaltjes postenHard4Us wrote:2e jaar op rij de van de kaart award gewonnen heuj op naar de triple. BIERR
Tjonge vroeger kreeg ik nog wel eens wat awards, waar gaat het heen met m'n leven.
Meer PommerenPommer wrote:Tjonge vroeger kreeg ik nog wel eens wat awards, waar gaat het heen met m'n leven.
Denk dat daar juist de oorzaak ligt. Neemt te veel tijd in beslag.
-
E
jo, Pik. waar ben je geweest?sjobie wrote:Heeee ik word gemist, wat lief!
-
E
Oke.sjobie wrote:Nergens!
noem sjobie geen pik, sukkel.En-er-gy wrote:jo, Pik. waar ben je geweest?sjobie wrote:Heeee ik word gemist, wat lief!