Erg vet idee 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Nou als dit de timetable zou zijn dan moet ik mezelf in drieën zien te hakken
Ik weet overigens zeker dat dit snel uitverkocht zou raken en je er ook nog eens meer geld voor kan vragen. Wie snakt er nou niet naar een soort oude loudness editie zoals 2012 
Heel vet bedacht! Ben benieuwd naar het eindresultaat van de setjes. Gaat de ipod weer vol...
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Erg gaaf concept, ben benieuwd naar de setjes 
Zoveel reacties had ik niet verwacht!
Motiveert me om zoveel uur te gaan mixen
Thera vs Geck-O vs Wavolizer heb ik ook klaar liggen, die volgt morgen 
Motiveert me om zoveel uur te gaan mixen
Tip: Doe er tussendoor ook een paar die je minder leuk vind zodat je niet op het laatst met je minst favoriete setjes overblijft.wrote:Zoveel reacties had ik niet verwacht!![]()
Motiveert me om zoveel uur te gaan mixenThera vs Geck-O vs Wavolizer heb ik ook klaar liggen, die volgt morgen
Succes
wrote:Erg gaaf concept, ben benieuwd naar de setjes
Ook vet dat je bij artiesten ook tracks doet die ze zouden kunnen draaien van andere artiesten. 
Heel gaaf idee, gaat zeker gevolgd worden 
Vet idee!
Misschien zelf ook eens kijken of dit leuk is om te doen. Gaat denk ik wel te veel tijd in zitten.
Misschien zelf ook eens kijken of dit leuk is om te doen. Gaat denk ik wel te veel tijd in zitten.
Vandaag is het tijd voor dikke reverse basses, snoeiharde gated kicks en experimentele chaos: DJ Thera vs Geck-O vs Wavolizer!
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 16 hours ago
Ziet er zeer goed uit! mijn complimenten, ben benieuwd naar de setjes
Ik heb de komende dagen even niet veel tijd, daarom vandaag niet één, maar twee setjes online! Check hier Mind.Illusion. Deze dj heeft natuurlijk zelf geen platen, daarom had ik eigenlijk vrije keus in dit setje. Wel ben ik grotendeels voor platen gegaan die hij zelf ook regelmatig draaide.
Baas! Mixwerk zit altijd fijn in elkaar dus zal de meeste setjes hiervan wel gaan luisteren. Hoezo heb je trouwens voor Mind Illusion gekozen, ondanks dat hij geen eigen platen heeft?
Ik vond zijn 'Wake You From Your Boredom' setjes altijd onwijs gaaf, hij pakt er vaak ook wat plaatjes bij die vrijwel nooit meer voorbij komen dus denk dat hij een prima openingssetje voor een feest als dit neer zou kunnen zetten 
Heel vet dit! Q of B2S of een willekeurige ander organisatie... Lees aub mee! 
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2015
- last seen Oct 2019
Heel goed idee! 
Aah duidelijk, moet z'n setjes ook maar eens gaan checken danwrote:Ik vond zijn 'Wake You From Your Boredom' setjes altijd onwijs gaaf, hij pakt er vaak ook wat plaatjes bij die vrijwel nooit meer voorbij komen dus denk dat hij een prima openingssetje voor een feest als dit neer zou kunnen zetten
Had al het idee vooor een eigen editie van Hard Bass en Knockout, maar heb nog meer dan genoeg te mixen voor deze dus dat laat nog even op zich wachtenwrote:Haha dit is heel vet idee! Ik zie in de toekomst graag ook andere feesten en line-ups voorbij komen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Die waren altijd goud.wrote:Ik vond zijn 'Wake You From Your Boredom' setjes altijd onwijs gaaf, hij pakt er vaak ook wat plaatjes bij die vrijwel nooit meer voorbij komen dus denk dat hij een prima openingssetje voor een feest als dit neer zou kunnen zetten
wrote:Aah duidelijk, moet z'n setjes ook maar eens gaan checken dan
Welke mix zouden jullie graag als volgende zien? De liveacts even uitgezonderd, daar gaat meer tijd in zitten.
B-Front, Delete, Angerfistwrote:Welke mix zouden jullie graag als volgende zien? De liveacts even uitgezonderd, daar gaat meer tijd in zitten.
Digital Punk!! Tegenwoordig niet mijn smaak meer maar vroeger