Geruchten gaan rond dat hij de House scene betreedt
De Gleufdieren zijn al gespotwrote:Fuzzylogic is nog aan het afteren op veld 6. Niemand weet precies wanneer hij terugkomt.
De Gleufdieren zijn al gespotwrote:Fuzzylogic is nog aan het afteren op veld 6. Niemand weet precies wanneer hij terugkomt.
Fuck gek! Illuminati alleswrote:Nou ik denk dat hij te druk is met VWAB, Resonate en Origins...
Want zou het niet zo kunnen zijn dat Fuzzylogic eigenlijk Shockerz is?
Als je de letters van Fuzzylogic door elkaar husselt en je haalt de F, de U, een Z, de Y, de L, de G en de I weg. En je zet daarvoor in de plaats de letters S, H, K, E en R. Dan heb je Shockerz! Toeval? Denk het niet.
Shit je hebt gelijk!wrote:Nou ik denk dat hij te druk is met VWAB, Resonate en Origins...
Want zou het niet zo kunnen zijn dat Fuzzylogic eigenlijk Shockerz is?
Als je de letters van Fuzzylogic door elkaar husselt en je haalt de F, de U, een Z, de Y, de L, de G en de I weg. En je zet daarvoor in de plaats de letters S, H, K, E en R. Dan heb je Shockerz! Toeval? Denk het niet.

Dit inderdaad. Zonder De Tijdmachine - RAW misschien wel geen Originswrote:Jammer, vond dit altijd vette en unieke lijsten. Origineel idee ook toendertijd (misschien wel de basis voor de classic raw feesten die opeens overal verschijnen)
Deze wil ik nog wel maken, vind ik zelf ook nog de gaafste die er tussen staan!wrote:Radical Redemption en Solutio & The I's
Dit. Heb de andere sets al aardig grijs gedraaidwrote:Jammer, vond dit altijd vette en unieke lijsten. Origineel idee ook toendertijd (misschien wel de basis voor de classic raw feesten die opeens overal verschijnen). Was nog wel benieuwd naar Zany & The Beholder, Radical Redemption en Solutio & The I's. Voor nieuwe sets zijn de tracklists waarschijnlijk wat meer voorspelbaar en kun je het nooit zo goed doen als de artiest zelf (promo's, live edits, etc). Al zal ik niet van tevoren oordelen, met mixwerk en misschien verrassende platen zal je er toch vast iets moois van maken.
Idd Tom koala lulwrote:Tom oplichter
Jammer is dat he, 3 contests in een jaar tijd winnen en meteen schijt aan z'n roots.wrote:Zodra hij fame heeft ditched hij gelijk zijn fans
vast ook nog wel andere dingenwrote:Dat voelde ik ook
Eerlijk is eerlijkwrote:Ik voel me onder druk gezet om dit toch af te moeten maken.