River cola is pas goor 
Sinas ervan ook
Ma cokecacola blijft gwn heldig
vooral een goed koud glas
En het helpt ook tegen de diaree
Wedden dat jij er niet uit kan halen welke welke is als ik ze jou allebei in een bekertje geef en jij moet zeggen welke het is. Zit allemaal tussen je oren. Omdat er een merkje op staat zou het ineens beter moeten smaken. Nou die freeway cola is goed te zuipen hoormrazura wrote:Meen je dat nou serieus? Ik krijg die neppe troep echt niet naar binnen hoor ik proef wel degelijk een groot verschilRobertV wrote:Ik drink nooit coca cola.. wij hebben altijd die 2L flessen van de Lidl.. ik proef het verschil niet hoor..
Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!robkuh1990 wrote:Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merkje hier merkje daar..
Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..
neej 3S is bavaria en river is zoete brei die je beter als ijsjes kunt hebben!Markos wrote:Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!robkuh1990 wrote:Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Mij boeit het niet of het nou Pepsi, River, 3S, of Coca Cola is.... tis drinken en het verfrist, en das toch de intentie van wat fris..
Komt omdat je een kudde-dier bent en de mening van de kudde deelt.Markos wrote:Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!robkuh1990 wrote:Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Die test wil ik wel doen jah. Ik kan jou zo vertellen, waarschijnlijk aan de geur alleen al, welke Coca Cola is. Wat een onzin. Tuurlijk verschilt het in smaak.RobertV wrote:Wedden dat jij er niet uit kan halen welke welke is als ik ze jou allebei in een bekertje geef en jij moet zeggen welke het is. Zit allemaal tussen je oren. Omdat er een merkje op staat zou het ineens beter moeten smaken. Nou die freeway cola is goed te zuipen hoormrazura wrote:Meen je dat nou serieus? Ik krijg die neppe troep echt niet naar binnen hoor ik proef wel degelijk een groot verschilRobertV wrote:Ik drink nooit coca cola.. wij hebben altijd die 2L flessen van de Lidl.. ik proef het verschil niet hoor..Oke, die troep van het c1000 huismerk enzo is niet te zuipen maar freeway cola is goed te doen. vooral de light vind ik lekker.
Project 141 wrote:Ik vind dat coca cola de enige is die zijn prik een tijdje vasthoudt. Zeker de jumbocola is echt 1 keer opendraaien en je hebt cola no bubbles.
Dat bedoel ik...oostzaner wrote:
Ik vind dat bij bier heel erg, maar veel van die goedkopere cola smaakt echt niet lekker hoor.robkuh1990 wrote:Komt omdat je een kudde-dier bent en de mening van de kudde deelt.Markos wrote:Naar mijn mening is 3S en River totaal niet te vergelijken met de echte Coca Cola!robkuh1990 wrote:Het is allemaal het naampje wat erop staat...
Merk heeft status... en als je dat merk drink krijg je door dat merkstatus ook imago van... "kijk mij, ik drink..."
1.2.3 marketingtheorie
Oké, ga jij door met mensen in hokjes duwen dan blijf ik er bij dat ik sommige Cola smerig vindt ongeacht wat andere er van vinden! Of jouw smaak is gewoon niet ver genoeg ontwikkelt. Ik proef het verschil in ieder geval heel erg duidelijk. Ik geef er trouwens echt geen zak om of ik met een blikje 3S of Coca Cola rond loop, maar het gaat gewoon om de smaak.robkuh1990 wrote:
Merk heeft status... en als je dat merk drink krijg je door dat merkstatus ook imago van... "kijk mij, ik drink..."
1.2.3 marketingtheorie
Sorry hoor, maar als je het verschil niet proeft tussen Coca Cola en een huismerk dan moet je toch een keer met je tong naar de dokter.RobertV wrote:Wedden dat jij er niet uit kan halen welke welke is als ik ze jou allebei in een bekertje geef en jij moet zeggen welke het is. Zit allemaal tussen je oren. Omdat er een merkje op staat zou het ineens beter moeten smaken. Nou die freeway cola is goed te zuipen hoormrazura wrote:Meen je dat nou serieus? Ik krijg die neppe troep echt niet naar binnen hoor ik proef wel degelijk een groot verschilRobertV wrote:Ik drink nooit coca cola.. wij hebben altijd die 2L flessen van de Lidl.. ik proef het verschil niet hoor..Oke, die troep van het c1000 huismerk enzo is niet te zuipen maar freeway cola is goed te doen. vooral de light vind ik lekker.
Toch is het in landen als China wel aan te raden, omdat het dan ook schadelijke bacteriën oplostSkedoedelefloeps wrote:Ik ben niet zo'n grote fan van iets opdrinken wat helpt om roestige spijkers en schroeven ergens uit te halen...
weet niet, maar lijkt me niet het meest gezonde om naar binnen te werken.
Ja, alleen woon ik in Nederland...Markos wrote:Toch is het in landen als China wel aan te raden, omdat het dan ook schadelijke bacteriën oplostSkedoedelefloeps wrote:Ik ben niet zo'n grote fan van iets opdrinken wat helpt om roestige spijkers en schroeven ergens uit te halen...
weet niet, maar lijkt me niet het meest gezonde om naar binnen te werken.
Pepsi is ook te doen, net als First Choice. Coca Cola blijft wel de beste ja, en wat betreft die laatste 5 cm.. helemaal waarAlmighty wrote:Coca Cola is ook de enige cola die ik fatsoenlijk weg krijg![]()
Alleen het laatste 5cm in een fles is altijd wel ranzig
Skedoedelefloeps wrote:Alcohol en Cola, 2 dingen die ik niet drink dus![]()
Ik houd t wel bij een glaasje water als ik dorst heb
Dat is dus zon bullshit he, wtf maakt het uit als het in dezelfde fabriek gebottled wordt? Betekent toch niet dat hetzelfde ingredienten bevatrobkuh1990 wrote:Bij bier is het niet eens kwestie van smaak, want bavaria bottelt ook heineken en dommelsch ook bavaria..
dusja,