Nee. En ik moet nog 2 dagen
SL8492 wrote:Nee. En ik moet nog 2 dagen
SL8492 wrote:Nee. En ik moet nog 2 dagen
Mooi! Nadeel is dat je er op internet niks aan hebt...rakkietakkie wrote:Mijn stem is al 2 dagen pleitte
Solis wrote:Mooi! Nadeel is dat je er op internet niks aan hebt...rakkietakkie wrote:Mijn stem is al 2 dagen pleitte

haha top.Solis wrote:Mooi! Nadeel is dat je er op internet niks aan hebt...rakkietakkie wrote:Mijn stem is al 2 dagen pleitte
Dit inderdaad. Ook best wennen om opeens 'alleen' te zijn na zes dagen lang gezelschap om je heen te hebben gehad.rakkietakkie wrote: Na 6 dagen bezig te zijn geweest, nu plotseling niks. Toch raar.
Enige positieve is dat je Hallo Allemaal en Hey Jacqueline voorlopig niet meer hoort!Indy wrote:Dit inderdaad. Ook best wennen om opeens 'alleen' te zijn na zes dagen lang gezelschap om je heen te hebben gehad.rakkietakkie wrote: Na 6 dagen bezig te zijn geweest, nu plotseling niks. Toch raar.
Deze zit nog steeds in mijn hoofd.Hallo Allemaal
Hier ook ja, gvd wat irritant. En dan heb ik het er eindelijk uit, begint een collega ofzo het weer te zingenJordy wrote:Deze zit nog steeds in mijn hoofd.Hallo Allemaal
Die had echt wel graag aan het kruis genageld willen worden hoor, stiekem willen ze het allemaal.Patjee410 wrote: Wel matig dat ik sinds het eind van middag totdat wij weggingen ben achtervolgd door een katholieke griet die niets wilde
Ik geloof niet in de vrije wil, maar in de wil om te vrijenMark With A Tarrel wrote:Die had echt wel graag aan het kruis genageld willen worden hoor, stiekem willen ze het allemaal.Patjee410 wrote: Wel matig dat ik sinds het eind van middag totdat wij weggingen ben achtervolgd door een katholieke griet die niets wilde