5 dagen carnaval gevierd, last minute 2 optochten meegelopen en vandaag weer stage. Strijder tot de macht 6 al zeg ik het zelf.
En ditwrote:Ik ben dood
En ditwrote:Ik ben dood
Breda, zeker leuke stad om op stap te gaan. Wij mogen er komende vrijdag en zaterdag weer naartoe. Vriendenweekend gepland meteen na carnaval, weer verder gaan waar we waren gebleven duswrote:Zaterdag karnaval festival, daarna Breda in gegaan. Zondag hele dag Breda en dinsdag nog hele dag Breda. Misschien jammer dat er niet echt Brabanders zijn en vooral mensen uit de randstad, maar ik heb me echt geweldig vermaakt in de kroegen en op de markt.![]()
Bierkoningwrote:Ik vrijdag en zaterdag de hele dag en nacht in Den Bosch geweest, zondag overdag Eindhoven en 's nachts weer Den Bosch en ten slotte maandag overdag weer even in Den Bosch geweest, maar was zo beroerd weer en zoveel geld er doorheen gejaagd dat we 's avonds toch maar naar huis zijn gegaan. Maar was wel weer prachtig![]()
GODVERDOMME ZIN IN VOLGEND JAAR GODVERDOMME
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er meer dan 150 euro per dag doorheen gejaagd, en letterlijk alleen maar aan bier op wat shots en een enkele hap eten nawrote:Bierkoningwrote:Ik vrijdag en zaterdag de hele dag en nacht in Den Bosch geweest, zondag overdag Eindhoven en 's nachts weer Den Bosch en ten slotte maandag overdag weer even in Den Bosch geweest, maar was zo beroerd weer en zoveel geld er doorheen gejaagd dat we 's avonds toch maar naar huis zijn gegaan. Maar was wel weer prachtig![]()
GODVERDOMME ZIN IN VOLGEND JAAR GODVERDOMME![]()
Was gezellig!wrote:Lekkere meet gehad wel
wrote:ik heb er meer dan 150 euro per dag doorheen gejaagd
En, hoe zag ze uit?wrote:daarna had ik carnaval wel gezien.
Dit is toch geen carnaval man, dat zijn hardstyle feesten met verkleedkleren aanwrote:Ik heb heel carnaval €20 uitgegeven (aan eten).
Heeft zo zijn voordelen als je DJ bent![]()
Karnaval Festival, Mega Outdoor Carnavals Party, Stuiterbal en Dollen Dinsdag meegepakt (tot 14:30, daarna had ik carnaval wel gezien).
Er zit in ieder geval een stuk meer geld in m'n lever dan in m'n kleding, dus in dat geval kun je daar wel van spreken jawrote:Dus jij hebt even minimaal 10 liter bier per dag door je lichaam gegooid?Heb je in plaats van een kledingkast een leverkast thuis?
Stond jij dan op een van die karren aan de zijkant op Karnaval Festival? Zag er heel vet uit haha, zeker toen ze weer wegreden na afloop.wrote:Tegenwoordig is dat wel heel duidelijk ja. Maar daarnaast is het ook gewoon zoals ik carnaval al van jongs af aan ken. Dweilen met de wagens, bij elkaar komen en dan vol gas blazen. De laatste jaren wordt het flink professioneel en commercieel aangepakt en zijn het niet veel meer dan festivals met verkleedpartijen.
Verder op de wagen lekker feest / apres ski / carnavalszooi draaien met wat hardstyle er tussendoor, prima.
Dit.wrote:Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.
Jep. Ik ben "huis DJ" op de Dreamland wagen. Deze was rood/geel met zwart contrast geschilderd (en is al jaren de allergrootste, 62 tonwrote:Stond jij dan op een van die karren aan de zijkant op Karnaval Festival? Zag er heel vet uit haha, zeker toen ze weer wegreden na afloop.
Ik ga toch bijna nooit meer naar hardstyle feesten dusja.wrote:Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.

Eens, en als je in zo'n straat of kroeg loopt in een grote stad hoor je ook regelmatig een hardstyle nummertje voorbij komen. Alleen maar carnavalsmuziek trek ik overigens ook niet, gewoon een beetje van alles wat.wrote:Dit.wrote:Ik ben nog nooit op dat soort feesten geweest tijdens carnaval, dus weet niet of het tussendoor wel gedraaid wordt. Maar ik wil juist met carnaval ff géén hardstyle horen.