Allemaal luisteren.
Kwaliteitsmateriaal van mijn hand.
Lapjesjas.... kost wat maar gaat jaren mee, dus soort investering voor jaren dingetje..Awethority wrote:2 jaar lang als Wally van 'Where's Wally' gegaan, wellicht een suggestie.MelvinFR wrote: Iemand nog een suggestie voor een mooi pak ofzo?
Iemand verder nog suggesties voor een relatief goedkoop/origineel pak? Vind t altijd lastig om iets leuks te vinden...
Voor de geïnteresseerden:Pommer wrote:Ik weet er ook niet alles van, maar je hebt ook zo'n jasje waarop je elk jaar dat je carnaval viert van die kikkerspelden op doet ofzo. Zijn vast wel Boschenaren hier die dat beter uit kunnen leggenFothermucker wrote:Heeft iedereen dan alleen zo'n sjaal of wat?Het is in ieder geval een heel ding dat Oeteldonk, ook met tradities enzo.
Maar goed ik wist dat dus vorig jaar ook niet en was toen ook gewoon verkleed en dat maakt dan echt niet zoveel uit, vooral in bepaalde straten van DB heb je wat meer toeristen waar bijna iedereen gewoon verkleed loopt.
Ja ik kom zelf ook uit het Oosten, ga waarschijnlijk 1 dag bij m'n vriendin in Haaksbergen vieren om haar blij te maken, en verder zie ik welAwethority wrote:Hier in het oosten kan het ook prima
boks. hier is dat van de duivelRickzel wrote:Waar ik vandaan kom wordt gvd geen carnaval gevierd
Je bent inderdaad verplicht om dan de hele dag de lucky tv stem te gebruiken he.stefaneke wrote:Oké de kogel is door de kerk, ik ga dit jaar als Freek Vonk, avontuurierspakje aan en een knuffelhaai met z'n mond aan m'n arm bevestigd. Verder nog veel opblaasbare haaien kopen en die dan overal opblazen yolo.
Hier ook, daarom zoek ik het zelf maar op. Wel gewijzigde plannen trouwens, ipv hele weekend Den Bosch doen we vr + za Den Bosch en zondag Eindhoven. En maandag als ik nog geld en energie heb weer DB.Ketaeend wrote:boks. hier is dat van de duivelRickzel wrote:Waar ik vandaan kom wordt gvd geen carnaval gevierd
Ik ben ook nog eens 4 dagen zo ongeveer de hele dag DJ met een microfoon binnen handbereikRickzel wrote:Je bent inderdaad verplicht om dan de hele dag de lucky tv stem te gebruiken he.stefaneke wrote:Oké de kogel is door de kerk, ik ga dit jaar als Freek Vonk, avontuurierspakje aan en een knuffelhaai met z'n mond aan m'n arm bevestigd. Verder nog veel opblaasbare haaien kopen en die dan overal opblazen yolo.
pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Thanks, is een bijzonder brute plaat maar denk niet dat de toeschouwers weten dat wat ze horen fairyland heetChroman wrote:Francesco Zeta - Fairyland
yannickvk wrote:pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME