Alle optochten vandaag afgelast ivm de weersvoorspelling
Kutzooi, vanavond stond net de mooiste optocht van de cv op het programma.
Kan er maar niet genoeg van krijgen
Gelukkig is 'ie verplaatst naar komende zaterdag! Nog niet eens 't laatste dagje dus vandaagFuzzylogic wrote:Alle optochten vandaag afgelast ivm de weersvoorspellingKutzooi, vanavond stond net de mooiste optocht van de cv op het programma.
Neehoor, vanavond mogen we nog een keertje!Raven wrote:Zo, en nu ist klaar.
Op zaterdag moet je echt de grote steden boycotten, niet te doen qua drukte.Paultheone wrote:Nou het was super leuk gister in Breda. Heb denk 2 Brabanders gezien en gesproken
Sterkte, als ik de verhalen hoor loopt alles mooi in de soep daar.Fuzzylogic wrote:de Kuukse Kroegentocht!
Sorry, mijn weerstand kan zes dagen carnaval helaas niet aan.Norther66 wrote:Zwak hoor stefan![]()
Gewoon schijt hebben aan die kapotte knieën van je en door
Was hartstikke gezellig, na 5 minuten al zeiknat dus schijt gehad aan de regen en gewoon een mooi feestje gebouwd, maar op een gegeven moment was het echt niet meer te doen en zijn we rond 16:00 maar naar huis gegaan... Erg zonde want er hing echt een goed sfeertje. Zo maar weer richting de kroeg of de stad in.Raven wrote:Sterkte, als ik de verhalen hoor loopt alles mooi in de soep daar.Fuzzylogic wrote:de Kuukse Kroegentocht!