Oke ik zal wel vragen of ze de muziek uitzetten dan.Broken Balance wrote:Het feesten zelf is niks mis mee, maar die muziek is alleen leuk als je al dronken bent. En alleen zuipen om dronken te wezen is voor pubertjes.
Dat verkleden is opzich wel grappig, maar uitgebreid... nee.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Je hebt me doorFuzzylogic wrote:Ga je als Basxt?Andromeda wrote:Legerbroek + wit/zwart shirt ofzoiets vind ik nog wel te doen maar hele pakken is niet aan mij besteed.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Heb dr gruwelijk veel zin in, zijn vorige week begonnen aan de carnavalswagen, beloofd weer wat moois te worden.

Hier een foto van de wagen van vorig jaar wie het interesseert, een reuzenrad waar je in kon en een botsauto die ronddraaiden.
11e van de 11e zal ik waarschijnlijk wel te vinden zijn ja!

Hier een foto van de wagen van vorig jaar wie het interesseert, een reuzenrad waar je in kon en een botsauto die ronddraaiden.
11e van de 11e zal ik waarschijnlijk wel te vinden zijn ja!
"Gezellig een biertje drinken" fenomeen denk ik. Wat een mythe.Cruelty wrote:Jij zuipt om de smaak?Broken Balance wrote: En alleen zuipen om dronken te wezen is voor pubertjes.
-
S
Ja heur, ook in 2015 mogen we weer stuiteren. Berkel Beeft, Mega Outdoor Carnavals Plein en Het Stuiterbal sowieso meepakken.
Luister jij met zin op je vrije nuchtere dag naar die muziek dan?Pommer wrote:Oke ik zal wel vragen of ze de muziek uitzetten dan.Broken Balance wrote:Het feesten zelf is niks mis mee, maar die muziek is alleen leuk als je al dronken bent. En alleen zuipen om dronken te wezen is voor pubertjes.
Ok Jersey Shore.Raven wrote:"Gezellig een biertje drinken" fenomeen denk ik. Wat een mythe.Cruelty wrote:Jij zuipt om de smaak?Broken Balance wrote: En alleen zuipen om dronken te wezen is voor pubertjes.
Omdat ik zin heb in bier, niet omdat ik zin heb om dronken te worden.Cruelty wrote:Jij zuipt om de smaak?Broken Balance wrote: En alleen zuipen om dronken te wezen is voor pubertjes.
Met carnaval heb ik zin in bier en zin om dronken te worden.
Nee, maar het hoort er nou eenmaal bij. Moet je dan maar niet gaan omdat de muziek je niet aanstaat? Daarnaast boeit het me geen reet hoe de muziek is als het maar gezellig is (heeft 9/10 keer verband met elkaar).Broken Balance wrote:Luister jij met zin op je vrije nuchtere dag naar die muziek dan?Pommer wrote:Oke ik zal wel vragen of ze de muziek uitzetten dan.Broken Balance wrote:Het feesten zelf is niks mis mee, maar die muziek is alleen leuk als je al dronken bent. En alleen zuipen om dronken te wezen is voor pubertjes.
Er zit niks rationeels achter. Carnaval ligt je, of het ligt je niet. Mij iig niet, ben er denk ik veel te nuchter (qua gedrag, niet voor staat van alcohol
) voor ook
Maar iedereen doet lekker waar hij of zij zin aan heeft.
Dit, maar ook zeker hoe je 'opgevoed' bent. Mijn ouders namen me sinds ik kan herinneren elk jaar mee tijdens carnaval, dat zal ook zeker meespelen.Steffnov wrote:Carnaval ligt je, of het ligt je niet.
Mijn ouders ook, ik wilde altijd als eerste naar huis.
Dit.Steffnov wrote:Er zit niks rationeels achter. Carnaval ligt je, of het ligt je niet. Mij iig niet, ben er denk ik veel te nuchter (qua gedrag, niet voor staat van alcohol) voor ook
Maar iedereen doet lekker waar hij of zij zin aan heeft.
Mooi dat men er plezier mee heeft, ik zou het ook niet vreselijk vinden, maar om aan die hele parade mee te doen is mij te geforceerd.
Lyst wrote:Mijn ouders ook, ik wilde altijd als eerste naar huis.
enige 'carnaval' wat ik gevierd heb was op de basisschool
Gewoon weer elke dag opstap, legerbroek aan en een zwart shirt. Verder geen poespas
Gaat er ook nog iemand als een andere forummer of gaat echt iedereen als Basxt?
Ik wil eigenlijk gaan als ExoBassTixx maar SL8492 is ook nog een optie.
Ik wil eigenlijk gaan als ExoBassTixx maar SL8492 is ook nog een optie.
Sl8492 is toch bier drinken en halve sigaretten roken? Ja dat kan k wel keertje proberen 
Iedereen gaat als PommerFuzzylogic wrote:Gaat er ook nog iemand als een andere forummer of gaat echt iedereen als Basxt?
Aan de bar staan. Je vergeet het aan de bar staan en niks doen.JEFSKI wrote:Gaat er ook iemand als biscuit/En-er-gy??
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst
Leunen*The Skribbler wrote:Aan de bar staan. Je vergeet het aan de bar staan en niks doen.JEFSKI wrote:Gaat er ook iemand als biscuit/En-er-gy??
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst
Hele avond je adem inhouden.wootum wrote:Iedereen gaat als PommerFuzzylogic wrote:Gaat er ook nog iemand als een andere forummer of gaat echt iedereen als Basxt?
Zo bedoelde ik het nietTiMOTHYb wrote:Hele avond je adem inhouden.wootum wrote:Iedereen gaat als PommerFuzzylogic wrote:Gaat er ook nog iemand als een andere forummer of gaat echt iedereen als Basxt?
Heb je het wel gezelligwootum wrote:Iedereen gaat als PommerFuzzylogic wrote:Gaat er ook nog iemand als een andere forummer of gaat echt iedereen als Basxt?
Een dunne rooie verflaag moet ook voldoende zijn.TiMOTHYb wrote:Hele avond je adem inhouden.wootum wrote:Iedereen gaat als PommerFuzzylogic wrote:Gaat er ook nog iemand als een andere forummer of gaat echt iedereen als Basxt?
Idem hier... Vorige week begonnen aan de koppen te vormen en stuk lijf.Hard4Us wrote:Heb dr gruwelijk veel zin in, zijn vorige week begonnen aan de carnavalswagen, beloofd weer wat moois te worden!
Gaat weer leuke wagen worden
Alhoewel wij waarschijnlijk iets serieuzer er mee bezig zijn dan jullie lijkt. Maar dat heb je al gauw in de richting van Budel/Soerendonk en de Kempen. Leeft dat net beetje meer
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hmm die laatste zin sla je de plank denk ik volledig mis, ten eerste, hoe weet je waar ik vandaan kom? Ten tweedde hoe weet je of wij er niet serieuzer mee zijnrakkietakkie wrote:Idem hier... Vorige week begonnen aan de koppen te vormen en stuk lijf.Hard4Us wrote:Heb dr gruwelijk veel zin in, zijn vorige week begonnen aan de carnavalswagen, beloofd weer wat moois te worden!
Gaat weer leuke wagen worden![]()
Alhoewel wij waarschijnlijk iets serieuzer er mee bezig zijn dan jullie lijkt. Maar dat heb je al gauw in de richting van Budel/Soerendonk en de Kempen. Leeft dat net beetje meer
Fototje van jullie vorige wagen(s)??